Faenty. Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 (bewerkt) het zijn allebei wel shooters, maar deze games zijn niet te vergelijke Tuurlijk wel, het zijn beide goede games in hetzelfde genre, met ongeveer dezelfde opties etc. Bewerkt: 16 januari 2012 door Pwned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2012 En daarmee gaan we niet echt in op het onderwerp van deze discussie. Gelieve dat dan ook te doen of niet te posten. Als je zegt "deze games zijn niet te vergelijken", onderbouw dan ook je mening. Denk aan de regels, bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2012 Pff, wel lastig dit Ik ben zelf niet zoon iemand die iedereen die hij ziet neerknalt, ik geef ook toe dat ik gewoon faal in schieten. Daarom vind ik Call of duty niet echt een spel voor mij, maar bij battlefield 3 kan ik bijvoorbeeld gewoon gaan vliegen in een jet ofzo. Ik vind dat Battlefield 3 meer moderner is zegmaar en Call of duty een beetje achterloopt, maar Call of duty word wel elk jaar goed verkocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2012 Pff, wel lastig dit Ik ben zelf niet zoon iemand die iedereen die hij ziet neerknalt, ik geef ook toe dat ik gewoon faal in schieten. Daarom vind ik Call of duty niet echt een spel voor mij, maar bij battlefield 3 kan ik bijvoorbeeld gewoon gaan vliegen in een jet ofzo. Ik vind dat Battlefield 3 meer moderner is zegmaar en Call of duty een beetje achterloopt, maar Call of duty word wel elk jaar goed verkocht. Ik vind dat ze geen voertuigen in CoD moeten doen. Dan begint het straks steeds meer op BF te lijken. In BF speel je meer om te winnen en in CoD speelt de gamer voor zich zelf. Ik vind dat persoonlijk beter. Ik wou misschien BF3 kopen maar heb ik niet gedaan, ik denk dat het me te veel frustratie gaat opleveren met de voertuigen, en in BF3 zijn er ook niet veel mensen die rushen. Ik hou namelijk van rushen. Dus kies ik voor CoD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2012 Ik vind dat ze geen voertuigen in CoD moeten doen. Dan begint het straks steeds meer op BF te lijken. In BF speel je meer om te winnen en in CoD speelt de gamer voor zich zelf. Ik vind dat persoonlijk beter. Ik wou misschien BF3 kopen maar heb ik niet gedaan, ik denk dat het me te veel frustratie gaat opleveren met de voertuigen, en in BF3 zijn er ook niet veel mensen die rushen. Ik hou namelijk van rushen. Dus kies ik voor CoD. In Battlefield is er zelfs een aparte spelmode voor Rush Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2012 Ik speel geen MW2.5 (beter bekend als MW3 of Modern Warfare 3). De spawn plekken zijn zo onlogisch als de PEST! De perks zijn drie keer niks, en de wapens zijn overpowered. Iedereen kiest zodoende bijnvoorbeeld ALLEEN maar PP90M1 met rapid fire en steady aim, hoe n00b kan je zijn? Of het Allerergste: FMG9 Akimbo Steady Aim: Ultra n00b! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2012 Ik vind dat ze geen voertuigen in CoD moeten doen. Dan begint het straks steeds meer op BF te lijken. In BF speel je meer om te winnen en in CoD speelt de gamer voor zich zelf. Ik vind dat persoonlijk beter. Ik wou misschien BF3 kopen maar heb ik niet gedaan, ik denk dat het me te veel frustratie gaat opleveren met de voertuigen, en in BF3 zijn er ook niet veel mensen die rushen. Ik hou namelijk van rushen. Dus kies ik voor CoD. In Battlefield is er zelfs een aparte spelmode voor Rush Denk niet dat hij dat bedoeld heeft.. Flokkert, ik weet niet waar je speelt en met wie je speelt, maar join eens TeamSpeak als je wilt samenwerken; in sommige spellen moet je gewoon een team hebben wat een beetje meewerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2012 Ligt het aan mij of speel ik MW3 altijd met laserguns? (acr+kick xD) Nog zo iets, Wie heeft het in zn hoofd gehaald om DOME zo vol te zetten met explosieven, dan ben je toch ook niet helemaal goed in je hoofd -.-? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2012 Ik hou zelf meer van een beetje meer vrijheid, nu is in BF3 helaas die vrijheid niet zo groot als in BF2, maar de game vind ik wel veel leuker dan de COD serie, waar je echt weinig vrijheid hebt en wat zich steeds herhaalt elk jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wooods Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2012 Ik heb wel even kunnen proeven aan BF3 en ben zelf voor MW3 gegaan omdat deze game in mijn ogen logischer speelt. In bijv. Bad Company 2 heb ik veel last van de feedback en duurt het tyfus lang voordat iemand doodgaat en mag je van geluk spreken als je na een half uur spelen op een fatsoenlijke score uitkomt. De 2 games zijn wat mij betreft que schieten niet eens met elkaar te vergelijken. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar bij MW3 is het simpeler, je ziet iemand en schiet op diegene die dan meestal doodgaat. Bij BF is dat net ietsje zwaarder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Bij BF is dat net ietsje zwaarder. Dat is realisme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Bij BF is dat net ietsje zwaarder. Dat is realisme Is het realistisch als je veel kogels kan hebben en door kan lopen? Dit is wel een gevaarlijk topic, aangezien de meeste mensen elkaars games afkraken. Ikzelf had meer plezier met Battlefield, maar COD gaat ook wel op zijn tijd. Zeg ik wel bij dat ik een Singleplayer gamer ben, ik heb verhaal nodig. Multiplayer is doelloos en duurt te lang. Doe me dan maar Split Screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Bij BF is dat net ietsje zwaarder. Dat is realisme Is het realistisch als je veel kogels kan hebben en door kan lopen? Als je je realiseert dat soldaten meestal zware kogelvrije vesten aanhebben , dan ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2012 Bij BF is dat net ietsje zwaarder. Dat is realisme Nou nou, BF3 is dan wel realistischer dan CoD maar echt super realistisch is het ook weer niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wooods Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2012 Klopt wel dat BF wat meer realisme heeft maar het speelt veel zwaarder dan COD en ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar vind COD er gewoon lekker simpel uitzien. Daarmee doel ik niet op de graphics ofzo, die er goed uitzien, maar alles is duidelijk. Misschien komt dit omdat de mappen kleiner zijn en de spelers wat groter want ik vond BC2 niet echt een game waar je kon rushen of je tegenstander kon zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.