Jump to content

Battlefield 3 VS Call of Duty: MW3

Svenie

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

14

• GolfG60

13

• Sjaakswabber

9

• Wooods

9

Ik heb mij vandaag geregistreerd op deze forum omdat ik deze topic wel interessant vind.

Ik ben 95% fps fanaat.

Ik bezit dan ook erg veel fps games van Homefront tot Halo, van Operation flashpoint tot Ressistance.

In totaal heb ik nog steeds 65 fps titels omdat ik nooit games wegdoe.

Mijn consoles zijn ps3 , xbox360 , pc.

Vroeger was ik fan van alleen maar cod. Ik eer cod 4 modern warefare de eerste.

Deze is en blijft voor mij de beste cod ooit.

Maar echter is deze game niet de eerste met moderne wapens. Dat was namelijk Battlefield modern combat.

Ik heb alle Cod met plezier gespeeld met name cod 4 modern warefare.

Het is mij zelfs gelukt om 2 cod games volledig op 100% uit te spelen, Cod4 mw en cod mw2.

Ik ben wel van menig dat de dlc van cod World at War het voor mij kapot heeft gemaakt.

Omdat er in totaal zoveel mappacks uit kwamen dat alles bij elkaar opgeteld de waarde had van een splinternieuwe game console.

Dat is echter niet doorslag gevend geweest maar wel het feit dat je VERPLICHT! was deze te halen.

Bij eerdere versies van cod was dat niet zo, (cod4 had er 1 die koste ongeveer 400 Microsoft points, nu praten we over 1200 standaard.)want als je in een lobby kwam die een dlc had die jij niet had, dan was dit niet erg en werd je automatisch naar een andere lobby overgezet zonder problemen.

Maar bij COD wow echter werd je duidelijk gemaakt dat je de desbetreffende dlc niet had en werd je standaard altijd uit de game geknikkerd en naar de marketplace geleid.

Hierdoor kwam je dus niet meer toe aan het spelen omdat 90% wel die mappack heeft.

Het mooie ervan is dat precies elk jaar plus 1 dag later altijd een nieuwe cod uitkwam.

Bij het uitbrengen van de nieuwe cod wordt de oude niet of nauwelijks gespeeld, of zijn er hackers, glitchers etc dus jammer dlc geld.

Activision heeft het slim aangepakt want er waren 2 ontwikkelaars betrokken bij cod.

Infinityward en Treyarch.

Dus streden deze onderling erg hard want om en om kwam er een nieuwe cod uit van Treyarch dan wel van Infinityward

Persoonlijk vond ik Infinityward de betere omdat Treyarch altijd maar weer in de 2e wereld oorlog setting afspeelde, om maar te zwijgen van de slechte graphics ten opzichte van infinityward. ( vergelijk cod 4 maar eens met cod wow.) Treyarch… het lijkt net Medal of Honor frontline uit 2002.

Nu is Infinityward ermee gestopt omdat er onderling ruzie was, erg jammer want hun bijdrage was groots.

Nu zal Activision het bezuren met treyarch die plots in de voetsporen treed van infinityward qua gameplay, graphics en gamemodes en modernere wapens.

Cod is langzaam kapot aan het gaan, niet vernieuwend, en zal uiteindelijk ten onder gaan.

Wel jammer dat zo’n grote titel op deze manier zal verdwijnen van het podium, Cod verdient beter.

Dit zal nog wel even door gaan voordat ze kapot gaan.

De bijdrage voor de fps genre door COD was groots, maar nu is dat allang achterhaald.

Wat zal de toekomst brengen? Mw4? Mw5, black ops 8? 12?

Cod Mw6, black ops edition 2 ?

Wat betreft bf3 vindt ik hun aanpak geweldig en houd het spel levend, door de premium toevoeging blijft het spel goed houdbaar. Qua gameplay hoef je echt niet het hele veld door te rennen voordat je iemand tegen komt, of als iemand je killed.

Je kan gewoon respawnen op je squad, of een respawn point zoals een vlag.

Nu gaat bf3 proberen cod spelers te trekken met close quarters met succes ( als ik kijk nar mijn vrienden kring).

Ik zal niet verder onderbouwen waarom ik Bf3 beter vindt want dat is niet nodig omdat ik niemand wil overtuigen.

Voor mij is het wel duidelijk.

Delen op andere websites

Lang verhaal bladiebladiebla.

Ik ben het helemaal met je eens!

Waardoor ik Battlefield nu ook slecht vind worden is omdat ze alleen maar eraan denken om Call of Duty te concureren waardoor ze niet meer aan de community denken.

Ze denken ook alleen nog maar aan nieuwe DLC uit te brengen inplaats dat ze bugs fixen.

Het idee van Battlefield is prima, alleen jammer dat ze het spel verpesten door alle DLC, slecht luisteren naar de community en EA als uitgever hebben.

Delen op andere websites

Waardoor ik Battlefield nu ook slecht vind worden is omdat ze alleen maar eraan denken om Call of Duty te concureren waardoor ze niet meer aan de community denken.

Ze denken ook alleen nog maar aan nieuwe DLC uit te brengen inplaats dat ze bugs fixen.

Het idee van Battlefield is prima, alleen jammer dat ze het spel verpesten door alle DLC, slecht luisteren naar de community en EA als uitgever hebben.

Net als bij fifa. EA sports pleurt wat in elkaar en geven ze het uit (Ik heb het niet over dit spel!!), waardoor er een torenhoge lijst aan patches komen :)

Delen op andere websites

Welke bug's? En wat is er mis met de DLC's? En waarom is het raar te concurreren? Het is tenslotte een commercieel bedrijf... Trouwens je bent het eens met Nutmeq maar vinds BF3 slecht :?

Delen op andere websites

Welke bug's? En wat is er mis met de DLC's? En waarom is het raar te concurreren? Het is tenslotte een commercieel bedrijf... Trouwens je bent het eens met Nutmeq maar vinds BF3 slecht :?

En ik ben het weer eens met jullie. Dat is mooi.

Wat betreft de concurrentie , zonder concurrentie geen diversiteit, dus ook weinig vernieuwing.

En inderdaad laten die eigenzinnige ontwikkelaars nou eens luisteren naar de community wat betreft de dlc's.

Mensen die een spel aanschaffen kopen hierbij bepaalde rechten wat betekend dat je als eigenaar dus ook recht hebt om het spel online te spelen.

Laten ze dan ook respecteren als je geen dlc hebt aangeschaft door simpelweg de desbetreffende dlc of mappacks weg te laten uit de keuze selectie menu waar je mee kan doen met een online game.

Zo zou dit betekenen dat je dus alleen de maps ziet in de server browser waarvoor jij betaald hebt en dus ook de rechten hierover beschikt.

Niemand zal klagen en iedereen zal tevreden zijn, wat uiteindelijk een plus punt zal zijn voor de des betreffende game.

Zo nu weer iets waarmee we het met z'n allen weer over eens kunnen zijn. _O_ _O_

Delen op andere websites

Had al niet te hoge verwachtingen van BF3 na het spelen van de beta, alhoewel ik het tegen het einde begon te snappen. BF3 is totaal anders als MW3. Hoe anders bepaal je zelf maar, maar wat ze zeggen dat BF3 een teamspel is; lik me reet team zeker want het is net als ieder ander ieder voor zich. Meer heb ik nu nog niet te zeggen, oja, die eigen console servers. Vooral op de Xbox, wat een melkerij..

Delen op andere websites

Had al niet te hoge verwachtingen van BF3 na het spelen van de beta, alhoewel ik het tegen het einde begon te snappen. BF3 is totaal anders als MW3. Hoe anders bepaal je zelf maar, maar wat ze zeggen dat BF3 een teamspel is; lik me reet team zeker want het is net als ieder ander ieder voor zich. Meer heb ik nu nog niet te zeggen, oja, die eigen console servers. Vooral op de Xbox, wat een melkerij..

Sorry, maar probeer eens met je squad te communiceren. Zonder communicatie wordt 't sowieso niks. Ik speel vaak genoeg met random mensen, en dan weten we altijd prima onze squad te verdelen.

Delen op andere websites

Sorry, maar probeer eens met je squad te communiceren. Zonder communicatie wordt 't sowieso niks.

Je hoeft niet eens via de microfoon te praten , de Squad-leader kan bijvoorbeeld attack en defense orders geven aan de squad-members, daarnaast heb je nog team en squad chat.

Delen op andere websites

Sorry, maar probeer eens met je squad te communiceren. Zonder communicatie wordt 't sowieso niks. Ik speel vaak genoeg met random mensen, en dan weten we altijd prima onze squad te verdelen.

Moet zeggen dat ik dit pas voor de eerste keer te horen krijg dat je een beetje samen moet kloten, merk er anders bar weinig van. Ook in BC2 waar je ook in die sqauds zat waar ik toen de toevoeging niet van inzag omdat het toch 1 voor alle was..

Delen op andere websites

Tsja, ik weet niet welke spelmodus jij speelt en op wat voor servers, maar ik heb inmiddels een vast clubje waarmee ik op Operation Firestorm servers speel (naast mijn huidige clangenoten, waar ik anders mee game). Ik had vrij snel door welke mensen je daar nodig hebt om een pot te winnen, en vaak eindig je dan ook hoog in de scores, puur omdat je team ook degelijk meehelpt. Dan zie je dat het inderdaad een teamspel is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...