_Night-Men_ Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 (bewerkt) Battlefield 3: mooie graphics, werkt goed, goede besturing, voertuigen () ; maar wel moeilijk. Maar dat is juist de uitdaging Call of Duty 4: Modern Warfare 3: iets mindere graphics dan MW3, prima besturing, makkelijk; dus geen uitdaging, oftewel: geen reet aan. Ik vind CoD een beetje een onafgewerkt spel. Ze hadden er van mij wel wat meer tijd mogen insteken, zoals bijv. de graphics. Maar wat wil je ook: bijna elk jaar een nieuw spel uitbrengen. Net zoals bij FIFA: er zit haast geen verandering tussen de game en zijn voorloper. En dat gedoe met injected ofzo doet mij ook helemaal niks. CoD is gewoon meer het domweg afknallen van mensen op je pad (en campen), BF3 is echt tactisch spelen in teamverband. En dat vind ik gewoon veel leuker Bewerkt: 18 juli 2012 door _Night-Men_ Reageren
Wooods Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Battlefield 3: mooie graphics, werkt goed, goede besturing, voertuigen () ; maar wel moeilijk. Maar dat is juist de uitdaging Call of Duty 4: Modern Warfare 3: iets mindere graphics dan MW3, prima besturing, makkelijk; dus geen uitdaging, oftewel: geen reet aan. Ik vind CoD een beetje een onafgewerkt spel. Ze hadden er van mij wel wat meer tijd mogen insteken, zoals bijv. de graphics. Maar wat wil je ook: bijna elk jaar een nieuw spel uitbrengen. Net zoals bij FIFA: er zit haast geen verandering tussen de game en zijn voorloper. En dat gedoe met injected ofzo doet mij ook helemaal niks. CoD is gewoon meer het domweg afknallen van mensen op je pad (en campen), BF3 is echt tactisch spelen in teamverband. En dat vind ik gewoon veel leuker HH, nee Ik blijf dat graphics gedoe zo'n onzin vinden. Alsof MW3 een 8bit game is ofzo. Ik vind eerder de setting van BF3 een beetje wazig en de grahpics heb ik nooit echt goed gevonden in de serie, je lult dus totale onzin. Reageren
Davedavy Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Dat is een mening , als jij MW3 beter vind , vind jij de graphics van MW3 beter en andersom. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 (bewerkt) De graphics in Battlefield 3 zijn echt wel mooi hoor, alleen het kan niet op tegen een Max Payne 3/ Batman Arkham City/ Uncharted 3 en weet ik het allemaal. Maar de graphics in Battlefield 3 kunnen er prima mee door voor een first person shooter. Bewerkt: 18 juli 2012 door Sjaakswabber Reageren
Wooods Geplaatst: 21 juli 2012 Rapport Geplaatst: 21 juli 2012 De graphics in Battlefield 3 zijn echt wel mooi hoor, alleen het kan niet op tegen een Max Payne 3/ Batman Arkham City/ Uncharted 3 en weet ik het allemaal. Maar de graphics in Battlefield 3 kunnen er prima mee door voor een first person shooter. Je hoort me toch ook nergens zeggen dat ze 'very bad' zijn. Ze zijn goed maar niet per definitie beter dan MW3. Nu ik een tijdje BF3 kan ik wel aardig meedraaien en mn conclusies trekken. Die verhuurde servers heb ik tot nu toe weinig slechts van gemerkt. Ik denk dat de overstap, speelde al BC2, van MW3 naar BF3 heel erg wennen is. Veel meer recoil en andere strategie op TDM en dat soort domination, concquest dacht ik na. Ik ben wel tevree over het rank systeem waar je in CoD steeds weer opnieuw kan beginnen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 juli 2012 Rapport Geplaatst: 21 juli 2012 Je hoort me toch ook nergens zeggen dat ze 'very bad' zijn. Ze zijn goed maar niet per definitie beter dan MW3. Nu ik een tijdje BF3 kan ik wel aardig meedraaien en mn conclusies trekken. Die verhuurde servers heb ik tot nu toe weinig slechts van gemerkt. Ik denk dat de overstap, speelde al BC2, van MW3 naar BF3 heel erg wennen is. Veel meer recoil en andere strategie op TDM en dat soort domination, concquest dacht ik na. Ik ben wel tevree over het rank systeem waar je in CoD steeds weer opnieuw kan beginnen. Waarop speel je? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 21 juli 2012 Rapport Geplaatst: 21 juli 2012 (bewerkt) Naja... Naar mijn mening BF3 Battlefield 3 heeft alles wat een topshooter hoort te hebben.. Heli s, Jeeps, Tanks.. Alles.. BF3 is niet zomaar; Ik ga even aan mijn KD sleutelen zoals bij MW3. Tis een en al strategie.. Dat maakt het spel zo leuk. Zelf ontdek ik ook strategien. Als een Special Force C4 op een gebouw plakken, laten ontploffen en dan door dat gat direct naar binnen etc. Dat maakt het gwn leuk. De realistische schade vindt ik ook heeeerlijk. Daar hou ik nou van. Net zo als bij GTA IV lekker rammen met autos schiet je hier lekker gebouwen in de grond in. Is bij geen een Call of Duty voorgekomen De omgeving is ook realistisch; echte zon, die hinderlijk kan zijn, de graphics zijn een en al echt naar mijn mening en de vehicles maken het toch dat ene beetje extra. Call of Duty MW3 is naar mijn mening ook een topgame. Gehaald bij de nachtrelease #derp Al vind ik em niet veel verschillen van MW2, het is top. Maar heel anders dan BF3 gewoon. De graphics zijn veel kleuriger, maar onrealistischer, het is altijd zo bij Modern Warfare dat je al schietend de hoek om komt. En het spel heeft niet echt een strategisch nut. Het is gewoon elkaar afknallen en thats it. Dit ene stukje maakt voor mij BF3 een betere game. @ Sorry voor de kommas en tremas die ik niet gebruik. Komt door men Spaanse toetsenbord, zit in een internetcafe Bewerkt: 21 juli 2012 door Mr.Niko-Bellic Reageren
Wooods Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Geplaatst: 23 juli 2012 Nu speel ik wel meer BF3 maar de laatste tijd liet ik MW3 toch al vaker liggen. Datzelfde gelde ook toen ik BC2 had. Het speelde veel leuker weg. Ook BF3 vind ik wat leuker om te spelen ondanks dat ik nu solo speel. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Je hoort me toch ook nergens zeggen dat ze 'very bad' zijn. Ze zijn goed maar niet per definitie beter dan MW3. Nu ik een tijdje BF3 kan ik wel aardig meedraaien en mn conclusies trekken. Die verhuurde servers heb ik tot nu toe weinig slechts van gemerkt. Ik denk dat de overstap, speelde al BC2, van MW3 naar BF3 heel erg wennen is. Veel meer recoil en andere strategie op TDM en dat soort domination, concquest dacht ik na. Ik ben wel tevree over het rank systeem waar je in CoD steeds weer opnieuw kan beginnen. Waarop speel je? Daar zou het eventueel ook aan kunnen liggen ja, de PC versie ziet er vele malen beter uit dan de console versie. Alleen met PC versies verdienen ze niks als ze mij hebben, ik speel op beide platformen Xbox 360 en PC ( piratenversie ) En dan zijn de verschillen groot te noemen. Reageren
Wooods Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ik speel momenteel op de Xdoos maar zit er sterk aan te twijfelen om het ook aan te schaffen voor me net 'nieuwe' laptops die hem makkelijk zou kunnen draaien. Maar dan wel even de winkelversie. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 september 2012 Rapport Geplaatst: 1 september 2012 Volgens mij komt CoD steeds met dezelfde engine omdat Activision IW en Treyarch achter de vodden aanzitten. Hierdoor hebben IW en Treyarch nog geeneens de tijd om een nieuwe engine te ontwikkelen! Reageren
ColaGlas Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 BF3: een geweldige game waar veel tijd en geduld is aan gegeven. (De singleplayer is niet geweldig nee, maar daarvoor koop je het spelt niet.) Lang geleden dat ik nog ooit zo verslaafd aan een game ben geweest. Naar mijn mening is dit de beste shooter van deze generatie. MW3: Een mappack van €60. Ben altijd een grote CoD fan geweest maar na MW3 is het gewoon gedaan, ze hebben er niet eens moeite ingestoken. Ik werd gewoon zo kwaad de avond dat ik hem kocht en speelde, waarschijnlijk de grooitste miskoop die ik ooit gedaan heb. Ik heb toen toch besloten het spel even te houden en het later nog eens een kans te geven, maar tevergeefs. Het is gewoon belachelijk, er zijn geen woorden voor hoe slecht dit spel is. Gelukkig heb ik hem toch nog voor €35 kunnen doorverkopen. Toch jammer dat zo een mooie franchise zo naar de kloten is gegaan, allemaal door de hebzucht van Activision. Het spel had zo veel potentieel om de Modern Warfare trilogie een mooi einde te geven, maar nee, ze besloten er geen moeite in te steken. Reageren
blackops Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Mijn ervaring met BF3 en MW3 in foto's VS Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Het is duidelijk wat beter is... Reageren
blackops Geplaatst: 9 september 2012 Rapport Geplaatst: 9 september 2012 Het is duidelijk wat beter is... Idd, snap het nut van dit topic niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.