Jump to content

[Wens] Tijdperk


NilsHolgersson

Tijdperken  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd speelt GTAV zich af?

    • Een tijdperk vroeger dan de 1950s.
      2
    • 1950s.
      1
    • 1960s.
      2
    • 1970s.
      3
    • 1980s.
      10
    • 1990s.
      5
    • 2000s.
      3
    • 2010s. (heden)
      48
    • Een tijdperk later dan de 2010s, een sci-fi GTA.
      3


Recommended Posts

In welk tijdperk hoop (of denk) je dat Grand Theft Auto V zich zal afspelen? De jaren '50 met rock-n-roll, de Swinging Sixties, hippies, Vietnam, de discobeats van de jaren '70, de Vice City-vibe van de jaren '80 met op de achtergrond de dreiging van de koude oorlog en veel foute kledij, de 90s met misschien een GTA in de stijl van San Andreas tijdens de hoogtijdagen van de gangsta-rap, de 2000s met haar terroristen en economische neergang of juist het heden? Of.. een science fiction GTA met vliegende auto's en hoverboards?

bttf2_hoverboard.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    7

  • harry1985

    2

  • Guardian1980

    2

  • Faenty.

    2

De hedendaagse tijd heeft toch wel mijn voorkeur, ook mede door de mogelijkheden die dat met zich meebrengt. Als dat 'm niet wordt hoop ik op de '80. Het sfeertje in VC, Scarface, ook helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals @Guardian1980 vind ik de hedendaagse tijd het leukst. En ook inderdaad door zijn mogelijkheden. En ik denk dat je als spel ontwikkelaar ook meer bij de moderne tijd kan verzinnen. Ik ga teleurgesteld zijn als ze het voor 1990 laten afspelen, dat is net de lang geleden. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Of: meerdere tijdperken. Van straatschoffie in de jaren '50 tot ultieme crimeboss in de jaren '80.

Dat hoop ik niet, dan zou het wat te langdradig worden, en je krijgt gaten in je verhaallijn.

Heb je wel een paar discs nodig maar dan heb je ook wat.

Dat hoop ik al helemaal niet. Ik speel op de Xbox 360 en het grootste minpunt van LA Noire vond ik toch wel dat ik steeds van schijfje moest wisselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop zelf gewoon op het hedendaagse. Is veel leuker en iedereen kan zich makkelijk inleven omdat het in onze tijd afspeelt. Als dat zou zijn, hoop ik ook dat ze er wat actuele dingen in het spel doen, zoals bijvoorbeeld de economische crisis van nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet. Ik heb gestemd op heden, maar het valt ook wat te zien in welke stad het gaat afspelen enz. Want als het bv. in SA is, is het misschien leuk om te weten hoe het daar nu gaat, terwijl als het VC is, het misschien wel leuker is om terug te keren in de tijd, tot waar Tommy nog niet in de cel zat, dus zo'n 15 jaar terug :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tech-noir setting lijkt me ook wel interessant. Los Angeles 2047. Gewoon wegvliegen met je auto voor de politie. Alleen paupers hebben nog een ground car.

Blade+Runner+flying+car+future+city.jpg

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...