Jump to content

[Wens] Tijdperk


NilsHolgersson

Tijdperken  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd speelt GTAV zich af?

    • Een tijdperk vroeger dan de 1950s.
      2
    • 1950s.
      1
    • 1960s.
      2
    • 1970s.
      3
    • 1980s.
      10
    • 1990s.
      5
    • 2000s.
      3
    • 2010s. (heden)
      48
    • Een tijdperk later dan de 2010s, een sci-fi GTA.
      3


Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    7

  • harry1985

    2

  • Guardian1980

    2

  • Faenty.

    2

Ik hoop zelf de jaren 90, een beetje San Andreas style. :)

Alhoewel de 70's mij ook best wel eens leuk lijken :puh: .

Maar als sci-fi word en er inderdaad vliegende auto's inzitten dan koop ik dat spel niet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof aan het logo in te kunnen schatten in wat voort setting GTA V zich zal afspelen. In ieder geval zijn er geruchten geweest over een Los Santos/vinewood setting. Maar nu is mij ook opgevallen dat de kleur van het V logo eerder past bij dit soort setting als een Vice City setting. Waarschijnlijk zal een vice city setting meer roze in zijn logo hebben gehad.

Daarnaast oogt het logo redelijk klassiek. Vooral de FIVE in het logo wijst op setting waarin sprake is van subculturen die zich in de belangstelling willen brengen met wat ze hebben (gangsters e.d.). Het V logo geeft me een indruk van een tijdperk waarschijnlijk in de jaren 50/60. Daarnaast kan het nog steeds zo zijn dat GTA V zich in de moderne tijd zal afspelen. Tevens doet de FIVE in het V logo mij sterk denken aan Brucie uit GTA IV.

In ieder geval kan ik er nog niets over zeggen. Daartoe moeten we nog 2 dagen met spanning zitten ;). Maar ik verwacht dat het wel zoiets zal worden

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...