Jump to content

[Wens] Tijdperk


NilsHolgersson

Tijdperken  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd speelt GTAV zich af?

    • Een tijdperk vroeger dan de 1950s.
      2
    • 1950s.
      1
    • 1960s.
      2
    • 1970s.
      3
    • 1980s.
      10
    • 1990s.
      5
    • 2000s.
      3
    • 2010s. (heden)
      48
    • Een tijdperk later dan de 2010s, een sci-fi GTA.
      3


Recommended Posts

Mij lijkt een nieuwe GTA in de nineties het leukst. Dat Hip-Hop sfeertje in SA vond ik helemaal geweldig. Ook zijn de auto's meer mijn stijl en we hebben net een GTA in het heden gehad, dus vind het ook goed om weer even terug te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    7

  • harry1985

    2

  • Guardian1980

    2

  • Faenty.

    2

Ik hoop echt op een GTA in de huidige tijd. De 90's hebben we in SA gezien, de 80's in VC en verder terug past naar mijn idee niet bij GTA. Daarvoor zijn er games als Mafia. Ik heb absoluut een bloedhekel aan scifi, dus dat hoeven ze van mij ook niet te doen. GTA V gewoon in een moderne stad dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

net zoals het grote merendeels vind ik de huidige tijd de beste setting voor de komende gta. Er is een mooi verhaal te verzinnen langs de rellen, economische crisis en dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussen nu (2011) en 2015, iets in de tijd, gebaseerd op digen die zich in de afgelopen 3 jaar hebben plaatsgevonden en hoe het daarmee verder is gegaan. En dan wel realistisch. of gewoon het heden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon in deze tijd. Met sci-fi heb ik niks dus dat hoop ik echt niet, maar als het iets anders word wil ik toch dat het in de jaren 80 afspeelt. Weer de tijd van Vice City beleven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt weinig uit in welke tijd het speelt.

Het wordt toch een vette game ook al speel je een marsmannetje.

Dat is natuurlijk wel zo, maar de voorpret bestaat voornamelijk uit het speculeren. 'Zou GTA5 zich in Vice City afspelen?' 'Welnee, Liberty City.' 'In de jaren '80?' 'Neen, ten tijde van de jaren '90!' 'Absoluut niet in het verleden, GTAV voltrekt zich in de toekomst!' 'Denk toch na doerak, het speelt in het heden!' Dit soort discussies moeten gevoerd worden voordat de complete setting bij ons bekend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt weinig uit in welke tijd het speelt.

Het wordt toch een vette game ook al speel je een marsmannetje.

Correct, maar ik weet zeker dat jij een voorkeur hebt, dat je een tijdperk veel leuker vind om in te spelen qua setting dan een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het gewoon in het heden afspeelt met moderne auto's en wapens maar ik denk dat het gaat afspelen rond de 20e eeuw, omdat de V met 'five' toch wel een sterke hint is naar die tijd (zie deze post click)

Link to comment
Delen op andere websites

Het heden lijkt mij ook wel een prima setting, maar daar speelde GTA IV zich ook al af. Hoeft niets uit te maken, maar Rockstar kennende wisselen ze nog wel eens van tijdperk in de games die ze maken. Ik acht de kans dus erg groot dat GTA V zich in een ouder tijdperk afspeelt en heb daarom op 90's gestemd.

Als het zich voor de jaren 70-80 af zal spelen, dan zal ik dat een grote afknapper vinden.. Dat past gewoon niet bij GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...