Jump to content

[Wens] Wapens, drugs e.d.


BoerTijger

Recommended Posts

Ja, of bloemen. Dat was zo ongelooflijk logisch, dat je na 5 klappen met een bos bloemen iemand dood had geslagen. Moet echt terugkomen!

Ik denk trouwens niet dat de bloemen terug komen, Grand Theft Auto is daar denk ik te realistisch voor geworden. Al is het wel jammer want het kon soms best grappig zijn.

sarcasmMeter-1266531711.jpeg

Dus ik reken er ook niet op :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    13

  • Tommie59

    12

  • Maarten11

    8

  • thebig

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

:puh: van mij mogen de bloemen best terug komen, maar dan enkel als gift voor je vriendinnen, en niet als moordwapen. Ik vond het ook onrealistisch dat je iemand met vijf klappen van een bos bloemen kon doden. Je kunt er hooguit een snijwond aan overhouden door de doorns. Of ze zijn uiterst allergisch voor bloemen :clown: Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

:puh: van mij mogen de bloemen best terug komen, maar dan enkel als gift voor je vriendinnen, en niet als moordwapen. Ik vond het ook onrealistisch dat je iemand met vijf klappen van een bos bloemen kon doden. Je kunt er hooguit een snijwond aan overhouden door de doorns. Of ze zijn uiterst allergisch voor bloemen :clown:

vriendinnen zouden er toch niet inzitten?

ot ik heb nog nooit iemand gezien die een ander dood heeft gemept met bloemen

dr zou een optie in moeten dat je een paketje met een bom kan maken en die voor iemands deur kan leggen en dan aanbellen dat slaat vast in als een bom.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor wapens ik in GTA V zou willen zien,

  • Katana (e la vice city style, decapitation e.d)
  • Traangas
  • Sawnoff shotgun
  • Schroevendraaiers, hamers enz
  • Hecate sniper, echt een baas van een sniper rifle.
  • Random objects, dat je ergens een stuk hout pakt en iemand daar de harses mee inslaat.

Meer dan dat kan ik even niet opkomen.

En hiernaast nog natuurlijk de wapens van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

als je wapens kan upgraden dan zou er wel veel opiets in moeten zitten zoals bijv fc3 waar je uiterlijk,magazijn scope,en demper erop kan zetten en als ze ernog meer aantoegvoegen is dat goed

en misscien ook leuk als er een 1 person cameraoptie is voor de wapens of zelfs voor dehele game

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja ik hoop op een Bladblazer, beetje raar wapen mischien, maar dan kan je hem als michael van je tuinman afpakken en random voorbijgangers letterlijk omverblazen.

Feel my wrath! *Voooooohm*

Naja, toegegeven wel een origineel wapen. Maar ik denk niet dat een wapen als dat snel gaat toegevoegd worden, zo cool als het ook moge zijn puh2.gif

Het lijkt me eerlijk gezegd ook nogal sterk dat een volwassen persoon word omgeblazen door een bladblazer... :7

Daarvoor is het ook een spel en dat is niet realistisch. Is het nu bijvoorbeeld realistisch dat iemand na 3 a 4 klappen het loodje legt?

En let wel; we spreken hier over GTA en niet 1 of andere shooter dat de realiteit na probeert te bootsen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zou graag zien dat ze wat aan het herladen doen; want niko-jonny-luis (doorhalen wat niet van toepassing is) maakt de beweging voor het herladen + doorladen wel maar er gebeurt niks aan het wapen;magazijn blijft gewoon zitten en als een pistool word doorgeladen gaat de slede ook niet naar achter dus dat zou ik wel willenb in gta v net zo herladen als bijv in max payne 3 wat bewijst dat ze het kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF is dat, moet toegeven het ziet er fucking bruut uit, maar hij komt er waarschijnlijk echt niet in.

maar er moeten wel meer wapens + uitbreidingen in komen, en alsde flamethrower terug komt ben ik al blij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...