Jump to content

[Wens] Safehouses

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk is fitnessen wel mogelijk in je safehouse. Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn. Daarnaast zou je het inderdaad uit kunnen breiden met het eten koken, maar dan begint het toch een beetje op de Sims te lijken. Dat hoeft van mij nou ook weer niet. Verder ben ik het totaal eens met je, over de parkeervakken. Als ik bijvoorbeeld een politieauto in mijn parkeervak zet, steelt een agent mijn auto. Dan vind ik garages een betere toevoeging.

Ik hoop op wapens in je safehouse. Naarmate je verder komt in de game, dat er wapens spawnen in je huis. Neem een voorbeeld aan GTA: San Andreas. :)

• Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

15

• GTAKevin023

12

• thebig

11

• Jacky-2007

9

Geplaatst:

Waarschijnlijk is fitnessen wel mogelijk in je safehouse. Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn. Daarnaast zou je het inderdaad uit kunnen breiden met het eten koken, maar dan begint het toch een beetje op de Sims te lijken. Dat hoeft van mij nou ook weer niet. Verder ben ik het totaal eens met je, over de parkeervakken. Als ik bijvoorbeeld een politieauto in mijn parkeervak zet, steelt een agent mijn auto. Dan vind ik garages een betere toevoeging.

Ik hoop op wapens in je safehouse. Naarmate je verder komt in de game, dat er wapens spawnen in je huis. Neem een voorbeeld aan GTA: San Andreas. :)

Dan moet het wel op je tafel of in een kast liggen, dat lijkt wat echter dan dat het zweeft.

Geplaatst:

Wapens in je Safehouses krijg je ook bij de Episodes hé. Om de tien Gang wars (TLaD) en/of Drug was (TBoGT) krijg je telkens een ander wapen voor in je safehouse.

Dit zou ook wel wat zijn voor in V, maar dan natuurlijk wel op een geheel andere manier.

Geplaatst:

Wapens in je Safehouses krijg je ook bij de Episodes hé. Om de tien Gang wars (TLaD) en/of Drug was (TBoGT) krijg je telkens een ander wapen voor in je safehouse.

Dit zou ook wel wat zijn voor in V, maar dan natuurlijk wel op een geheel andere manier.

Ze moeten inderdaad niet zweven, gewoon op een tafel of tegen de muur. Als het realistisch is, vind ik het prima.

Waarom moet het op een geheel andere manier, Twano?

Geplaatst:

Dus jij hebt liever een systeem waarbij je de wapens moet kopen om ze zo vrij te spelen in je savehouse?

Geplaatst:

Dus jij hebt liever een systeem waarbij je de wapens moet kopen om ze zo vrij te spelen in je savehouse?

Ik vind niet dat je wapens moet kopen en dat ze dan bij je in het safehouse komen. Dan hebben ammunations straks ook geen nut meer. Ammunations zijn juist een goede toevoeging in dit soort games.

Geplaatst:

Waar hoor je mij dat zeggen? Natuurlijk niet, dat zouden de wapenhandelaars (Ammunation) inderdaad geen enkele nut meer hebben. Rockstar heeft vast wel iets leuks verzonnen om die wapens vrij te spelen, daar ging het mij meer om. Ik zou niet hetzelfde willen terug zien als in de Episodes, gewoon bijvoorbeeld nadat je een bepaalde missie hebt gehaald er een wapen voor in je safehouse verschijnt.

Geplaatst:

Lijkt me vet om een radiozender te veranderen in je huis :) Net als in de auto. En misschien wel je eigen MP3 muziek in je safehouse. :D

Geplaatst:

Waar hoor je mij dat zeggen? Natuurlijk niet, dat zouden de wapenhandelaars (Ammunation) inderdaad geen enkele nut meer hebben. Rockstar heeft vast wel iets leuks verzonnen om die wapens vrij te spelen, daar ging het mij meer om. Ik zou niet hetzelfde willen terug zien als in de Episodes, gewoon bijvoorbeeld nadat je een bepaalde missie hebt gehaald er een wapen voor in je safehouse verschijnt.

Ik gaf een gewoon een voorbeeld van een andere manier om wapens vrij te spelen.

Maar Rockstar kan je ook de wapens dan laten kopen met maar een beperkte ammo zodat je toch nog extra ammo moet kopen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Huizen op het platteland zoals boerderijen en huizen in de stad zoals wolkenkrabbers.

Geplaatst:

Zwevende wapens, op tafel liggend of tegen de muur staand is allemaal onlogisch. Welke beroepscrimineel heeft nou wapens in z'n huis rondslingeren? Lijkt me een wapenkast realistischer. Nog realistischer zou een apart huis zijn voor wapens, een soort opslag.

Verder zou ik wel een paar grote apartementen willen midden in de stad.

En een groot huis mét opritlaan, zodat je inderdaad niet met dat geklungel zit dat mensen je auto's omver rijden.

Geplaatst:

Ik hoop dat je meer dingen kan doen in je savehouse. ( flipperkast ) TV & Gaming ( Bijvoorbeeld pacman ofzo :puh: ) en 1 ding hoop ik sowieso dat het erin zit. dat je de koelkast kan opentrekken voor alcohol :D

Geplaatst:

(...) en 1 ding hoop ik sowieso dat het erin zit. dat je de koelkast kan opentrekken voor alcohol :D

Net als in Mafia II. :D

Je kon eigenlijk geen fluit met al die dingen (deur openen, kraantje aan, kraantje uit, wc doortrekken, raampje open, raampje dicht, deurtje weer dicht, lampje aan etc.) maar het geeft, mits degelijk uitgewerkt, wel net even meer dat gevoel dat het echt je eigen stekje is. In Mafia II heb ik me daar zeker al wel een half uur mee vermaakt.. Jammer alleen dat er zo weinig zenders op de radio zaten. :puh:

Geplaatst:

Ik hoop dat je meer dingen kan doen in je savehouse. ( flipperkast ) TV & Gaming ( Bijvoorbeeld pacman ofzo :puh: ) en 1 ding hoop ik sowieso dat het erin zit. dat je de koelkast kan opentrekken voor alcohol :D

Totaal mee eens! Kom je 's avonds thuis van een missie, trek je de koelkast los en haal je er een pilsje uit, vervolgens ga je op de bank zitten en zet de tv aan en ga je voetbal kijken. Heerlijk :tu:. Ik hoop ook dat je eten uit je koelkast kunt halen.

Verder hoop ik dat het assortiment aan kleding groot is, net zoals GTA SA, maar niet dat je er best lang mee bezig bent om je outfit te veranderen. Ik vond het in SA ook kut dat je 6 verschillende 'standen' van dezelfde kleur pet had. Koop gewoon 1 pet en zet hem in de gewenste positie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...