Jump to content

[Wens] Safehouses

Recommended Posts

Geplaatst:

heel veel verschillende huizen zoals van Angel Pine Trailer tot Prickle Pine safe house of van Blueberry safe house tot Madd Dogg's Mansion(dit keer met garage's die open kunnen).

ik vond het bij gta IV een beetje karig eerlijk gezegt en die parkeerplaatsen mogen ze ook veranderen van mij.

hoop op garage's zoals in sa maar dan nog beter uitgewerkt.misschien een ondergrondse parkeergarage met slagboom dat je daar je auto kan zetten en dan via die garage je huis in kan overig wel 1 savecar dan.

gewoon mooi interieur waar ze in gta iv na mij mening ook al goed mee bezig waren misschien nog een paar kleine aanpassingen.

zijn in de vorige berichten ook al een hoop dingen gezegt wat mij ook wel leuk lijk.

• Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

15

• GTAKevin023

12

• thebig

11

• Jacky-2007

9

Geplaatst:

Garages en geen parkeervakken, Zo lastig als de politie van LC het nodig vond om er met mijn auto's vandoor te gaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Tenzij er een auto-verhuurbedrijf in het spel komt te zitten waar je, ik noem maar wat, $1500 borg betaald wanneer je een auto huurt. Daar zou je dan ook die RV's kunnen huren.. Wat een wilde fantasieën weer hier, geweldig. :D

en als je dan schade maakt???? moet je dan ook betalen? ik steel liever een auto. en die bus die je als savehouse kan gebruiken die zouden dan gewoon rond moeten rijden vlak bij de bergen ofzo.

In je camping-smoking met je :koffie: onder je luifeltje wakker worden met een verse donut voor je RV in het zonnetje. :puh:

Allemaal gezellig rondt het kampvuur 's avonds op een MP-server, allemaal met je eigen camper ;P

ja daar heb ik zin in. touren rond heel los santos met je vrienden hahahahah!

Ik vindt dat er een systeem in gta V moet zitten die maximaal 20 auto's op de hele map saved die jij erop zet. En ik legte in een ander topic ook uit dat ik graag een animlist in gta V zou willen hebben. Zitten, liggen, roken, eten. Nieuwe anim is dan auto op slot doen :D Doe dat bij 20 auto's en ze blijven staan :)

handig idee als je een auto ergens in de stad neerzet en je zet hem op slot dat als je hem tegenkomt altijd weer kan openen. ze moeten ook auto's neerzetten bij een ziekenhuis (hoef je niet te stelen)

mijn idee:

een leeg stuk grond kopen en kiezen wat voor huis daar op gaat staan!

wie zou dit handig vinden?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop om je bericht te bewerken. <<<

Geplaatst:

Wow, 4 posts van dezelfde persoon in hetzelfde topic binnen 20 minuten.

Het zou wel handig zijn dat je je auto op slot kunt zetten, waar je ook bent. En dat de auto dan na een lange tijd nog steeds op die plek staat waar je hem hebt achtergelaten, waar je ook heen gaat. Maar gesloten auto's kunnen ook gejat worden.

Ik hoop ook dat er weer een safehouse zoals Madd Dogg's Crib komt, maar dan met garages die je kunt gebruiken en een Wardrobe. Ik vond het altijd wel kut dat ik mijn outfit niet kon veranderen in Madd Dogg's Crib. Daarom kocht ik vaak het Mulholland Safehouse, die ik overigens ook een stom iets vond. $120.000,- voor een klein kuthok met een kleine kutgarage.

Verder hoop ik ook dat je boten en helikopters bij bepaalde safehouses kunt opslaan in een boothuis of een helipad. En niet zoals bij mij vaak gebeurde in VCS dat de helikopter half in het huis zakte :duh::bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...