Jimmiefitz Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Het lijkt me ook wel iets om ook een tent zoals in RDRedemption te hebben en dan in het plaatselijke stadspark een nachtje te gaan slapen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 (bewerkt) ... Oké, genoeg even over de RV... Die zien we dus wel zitten allemaal. Nog meer over safehouses? (Nog meer originele ideeën?) Als het bij de setting past lijkt me een privé vliegveld wel weer cool. Of een eigen deel op een groter vliegveld. Bewerkt: 31 oktober 2011 door Pwned. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Hmm, een berghut is misschien nog iets ongezien. Strategisch geplaatst zodat die een prachtig uitzicht geeft over een mooi ongerepte natuurlandschap met in de verte de lonkende hoogbouw van de grootstad. Natuurlijk niet zo duur en zogoed als onmogelijk om met enig gewoon voertuig te bereiken, voor zo'n uitzicht moet je eerst even een benzineslurper bovenhalen (GTA-style) Genieten van landschappen in games... hmm, het is toch al ver gekomen hè? ^^ Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Of dat als je geen geld meer hebt je dan een soort zwerver word en dan moet gaan bedelen en in het stadspark op een bankje moet slapen^_^ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Het lijkt me ook wel iets om ook een tent zoals in RDRedemption te hebben en dan in het plaatselijke stadspark een nachtje te gaan slapen. En dan in de multiplayer met z'n allen een heel plein occupy-en? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 En dan in de multiplayer met z'n allen een heel plein occupy-en? Allemaal lekker ingame een anti-Wall Street campagne houden, uiteraard =3 Maar het Tent(uit RDR)-element vind ik wel wat hebben, maar past wat minder bij een modern scenario. Reageren
harry1985 Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Een safehouse waarin het geen rommeltje is. want dat is niet echt leuk aanzicht zon smerig huis. dus zou graag een schoon appartement willen. liefst met garages en meer mogelijkheden in huis. dan ben ik al tevreden en meer woningen kunnen kopen/huren. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Het lijk mij cool om gewoon als je garage's hebt bij je safehouse gewoon oneindig aantal auto's erin te kunnen saven. Vol=vol want als je die garage van safehouse Hashbury in san andreas als voorbeeld neemt kan je er makkelijk meer auto's in kwijt dan je erin mag saven. Ik wil meerdere auto's kunnen hebben in mijn garage in de volgende gta, mooiere huizen en het belangrijkste reallistisch. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Het lijkt me ook wel iets om ook een tent zoals in RDRedemption te hebben en dan in het plaatselijke stadspark een nachtje te gaan slapen. En dan in de multiplayer met z'n allen een heel plein occupy-en? Precies, gaan we kamperen voor de US Bank als het zich weer in LS afspeelt. Wat zouden jullie ervan vinden om ook huizen te kunnen huren? Reageren
Houstyn Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Waarom niet gewoon meerdere hotels in de stad waar je, tegen betaling een nachtje kan slapen en dan weer ergens anders heen moet. Met een ondergrondse garage voor je auto natuurlijk. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 (bewerkt) Of dat als je veel geld hebt je huis kan laten bouwen voor een bepaald bedrag. Of dat je steeds maar een huis kan hebben en als je een ander huis koopt je dan echt moet verhuizen! Haha dan moet je zeker ook een verhuiswagen regelen Zie het al helemaal voor me dat je met dozen gaat rondlopen net als een missie in SA Maar het zou ook wel leuk zijn dat als je gewoon ergens een auto parkeert bij bijvoorbeeld een winkelcentrum, dat die auto daar ook blijft staan totdat je het spel afsluit of opnieuw laad Bewerkt: 1 november 2011 door Jarno91 Reageren
Faenty. Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Haha, en dan die eigentijdse problemen zeker 'Shit Henk, waar hebben we de auto ook al weer geparkeerd?' Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Zou ook leuk zijn om dan parkeergeld te moeten betalen, en als je dat dan niet zou doen dat je een bon zou krijgen. Zodra je dan niet betaald wordt je rekening steeds hoger zoals je ook had in Redemption met de Bounty´s. Zullen veel mensen zich aan ergeren maar dat parkeergeld doe je dan in één seconde en het kost je 1 dollar of zoiets. Zou mij wel leuk en realistisch lijken. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik vindt dat er een systeem in gta V moet zitten die maximaal 20 auto's op de hele map saved die jij erop zet. En ik legte in een ander topic ook uit dat ik graag een animlist in gta V zou willen hebben. Zitten, liggen, roken, eten. Nieuwe anim is dan auto op slot doen Doe dat bij 20 auto's en ze blijven staan Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Geplaatst: 1 november 2011 Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.