Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    34

  • thebig

    12

  • Mythbuster

    11

  • bugatti

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is al gekend hoor, iemand op de eerste pagina vermeldde dat al dacht ik :$

Je moet dingen melden als je die vindt en echt niet voor de hand lagen, anders is er grote kans dat ze al zijn gekend ;)

Was de helikopter vergeten die overduidelijk in beeld kwam bij de achtervoling xD

Maar zoals ik al zei: het was logisch dat er ook helikopters inzaten als er vliegtuigen inzitten.

Ik zie trouwens ook dat er weer reusachtige containerschepen in de game gaan zijn. Hopelijk bewegen ze deze keer (al dan niet dat je zelf kan besturen) en staan ze niet vast op de map zoals in SA.

Voor als dit niet gezegd zou zijn: 0.18

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet zeker of het al geplaatst is, maar de linker auto. Een sultan ?

Bedankt Mythbuster voor de foto! (hoe maak je overigens zo'n auto pop up schermpje voor miniprofielen?

Er is al eerder gezegd dat dit hoogstwaarschijnlijk een Sentinel is aangezien hij gemaakt wordt door Übermacht en aardig wat lijkt op een BMW 6-serie ;) Is dezelfde als de rode wagen overigens, eerder in de trailer te zien. (En ik heb geen idee wat je bedoeld met een auto pop-up schermpje voor miniprofielen? 'n spoiler? dat zou

[ spoiler]*berichthier*[ /spoiler] zijn, maar dan zonder de spaties...)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet zeker of het al geplaatst is, maar de linker auto. Een sultan ?

Bedankt Mythbuster voor de foto! (hoe maak je overigens zo'n auto pop up schermpje voor miniprofielen?

Er is al eerder gezegd dat dit hoogstwaarschijnlijk een Sentinel is aangezien hij gemaakt wordt door Übermacht en aardig wat lijkt op een BMW 6-serie ;) Is dezelfde als de rode wagen overigens, eerder in de trailer te zien. (En ik heb geen idee wat je bedoeld met een auto pop-up schermpje voor miniprofielen? 'n spoiler? dat zou

[ spoiler]*berichthier*[ /spoiler] zijn, maar dan zonder de spaties...)

Oh blijkbaar overheen gelezen dus. Maar het leek me een Sultan aan de voorlichten maarja. En met mini profielen bedoel ik, dat je een user linkt, zoals ik net deed. Maar dat er dus een venstertje opent, met wat informatie van dat betreffende lid.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk hebben we die zeppelin al gezien hoor, we zien zelfs een hoopje knikkers in een doos in een trailer als het echt moet ;P

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Die zitten echt in de trailer, op het moment dat die man vlucht van de politie.

Hey goede vondst. Dat is een bekend fenomeen in South Central LA, voor mensen die hun dierbaren verloren zijn aan (gang) geweld.

Echt? Wist ik niet. Anders had ik het eergisteren al gepost ;p Het leek me niet echt belangrijk.

Jep, als je me niet gelooft, hier op 7:10 ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=OpiVjpnRZ84&feature=related

Het klopt dat ze dat doen uit respect voor de dierbaren die ze verloren zijn.

Maar ik heb deze aflevering destijds ook gezien, en volgens mij doen ze dat ook wanneer ze een lid van de rivaliserende gang hebben vermoord.

Je hoort ook duidelijk in het filmpje: 'That means right there a blood has been killed'. En dat komt uit de mond van Crip.

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, dus het beduid inderdaad ofwel op gangs die terugkomen, ofwel op de andere betekenis die ik vond: een plaats waar verdovende middelen worden gedeald. Dit zou ook door gangs kunnen gebeuren, dus misschien kunnen we hieruit afleiden dat gangs terugkomen in GTA V.

Iemand zei dat dit wel kan, maar dat ze geen hoofdrol in de storyline zullen spelen. Daar sluit ik me bij aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan met de zeppelin (meermaals te zien in het filmpje) niet

gevlogen worden omdat het naar mijn mening lijkt dat hij in elk beeld

op de zelfde plaats blijft hangen.

Hij zal misschien wel een rol vervullen in één van de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen Sabre GT gezien.

Inderdaad, op GTA Wiki zie ik die tussen de reeds gevonden voertuigen staan, maar ik zie nergens in de trailer een Sabre GT, of iets wat er op lijkt en op de wiki is er ook niks van te vinden.

Mocht iemand hem toch hebben gezien, spreek! :D

>>> Door VWO-er: Dat komt natuurlijk ook doordat GTA Wiki vrij bewerkbaar is, in tegenstelling tot WikiGTA - waar Lantyz ondertussen begonnen is met het plaatsen van een voertuigenlijst, inclusief bewijs dat deze er ook daadwerkelijk in zitten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

>>> Door Jacky-2007: Onderwerp "GTA V vehicles - Audi R8 Spyder" samengevoegd met "[Trailer 1] Voertuigen". <<<

Heey ik heb een filmpje gemaakt van de Audi R8 Spyder (die in GTA V gaat komen) op GTA IV.

En ik ben nieuw op deze forum :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...