Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Op het Blista / Futo gesprek van het kleine blauwe autootje op de achtergrond op 0:53: Volgens mij is het ook een Blista, en geen Futo. In IV zijn er wel degelijk Blista's met een lichtere kleur aan de onderkant: Je hebt ze met zwart onder, beige onder of een afwijkende tint van dezelfde kleur als de rest van de auto.

Voorbeeld 1, groen boven, grijs(?) of lichtgroen onder: Klik

Voorbeeld 2, rood boven, beige onder: Klik

De Elegy en de Huntley zijn twee verschillende modellen, dus deze hebben verschillende nummerplaten. Iedere Elegy had hetzelfde nummerbord, althans, volgens deze bron, ik kon er op WikiGTA geen pagina over vinden.

Ik zei ook dat de Elegy en Huntley dan verschillende platen zouden hebben, 't is alleen een beetje moeilijk om 't duidelijk te typen :puh:

Ik kan eerlijk gezegd met enige zekerheid wel stellen dat die website het dan fout heeft. Kan me duidelijk herinneren dat 't gewoon random was. Besides, waarom zouden ze het zo maken dat alle auto's van hetzelfde type het zelfde nummerbord hadden, terwijl ze 't ook gewoon kunnen wisselen... En er staat me iets van bij dat ik ooit het bestand met mogelijke nummerplaten eens gevonden en geopend had, en dat er niets vermeld stond van b.v.: "LANDSTALK WN75 5EP", maar gewoon alleen dat "WN75 5EP" in een hele lijst...

Begrijp me niet verkeerd, jouw verhaal is voor mij eerder aannemelijk dan dat van een vreemde (bron) maar het lijkt me niet dat dat nergens op gebaseerd is, vandaar dat ik op zoek ben naar zekerheid. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    34

  • thebig

    12

  • Mythbuster

    11

  • bugatti

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op het Blista / Futo gesprek van het kleine blauwe autootje op de achtergrond op 0:53: Volgens mij is het ook een Blista, en geen Futo. In IV zijn er wel degelijk Blista's met een lichtere kleur aan de onderkant: Je hebt ze met zwart onder, beige onder of een afwijkende tint van dezelfde kleur als de rest van de auto.

Nuhu, het is een Futo :7

Om een welles/nietes-discussie te vermijden, pauzeer je film (ja je hebt het filmpje ook in je video-lijst :7 ) op een moment dat er genoeg licht invalt en dna zie je dat de achterlijn iets sneller en haakser neervalt. Wat dus wijst op een Futo in plaats van een Blista Compact, ik twijfelde zelf ook even, tot ik het op een goed ogenblik kon pauzeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het Blista / Futo gesprek van het kleine blauwe autootje op de achtergrond op 0:53: Volgens mij is het ook een Blista, en geen Futo. In IV zijn er wel degelijk Blista's met een lichtere kleur aan de onderkant: Je hebt ze met zwart onder, beige onder of een afwijkende tint van dezelfde kleur als de rest van de auto.

Voorbeeld 1, groen boven, grijs(?) of lichtgroen onder: Klik

Voorbeeld 2, rood boven, beige onder: Klik

De Elegy en de Huntley zijn twee verschillende modellen, dus deze hebben verschillende nummerplaten. Iedere Elegy had hetzelfde nummerbord, althans, volgens deze bron, ik kon er op WikiGTA geen pagina over vinden.

Ik zei ook dat de Elegy en Huntley dan verschillende platen zouden hebben, 't is alleen een beetje moeilijk om 't duidelijk te typen :puh:

Ik kan eerlijk gezegd met enige zekerheid wel stellen dat die website het dan fout heeft. Kan me duidelijk herinneren dat 't gewoon random was. Besides, waarom zouden ze het zo maken dat alle auto's van hetzelfde type het zelfde nummerbord hadden, terwijl ze 't ook gewoon kunnen wisselen... En er staat me iets van bij dat ik ooit het bestand met mogelijke nummerplaten eens gevonden en geopend had, en dat er niets vermeld stond van b.v.: "LANDSTALK WN75 5EP", maar gewoon alleen dat "WN75 5EP" in een hele lijst...

Begrijp me niet verkeerd, jouw verhaal is voor mij eerder aannemelijk dan dat van een vreemde (bron) maar het lijkt me niet dat dat nergens op gebaseerd is, vandaar dat ik op zoek ben naar zekerheid. ^_^

Aight, ik ga het nu proberen :)

Ik ben met stomheid geslagen... Het is inderdaad zo dat alle auto's van hetzelfde model dezelfde nummerplaat lijken te hebben. Ben 4 Tahoma's tegen gekomen met dezelfde plaat, heb 3 keer een slamvan gespawned die alle 3 dezelfde plaat hadden... Heel raar. Ik ga is even de San Andreas bestandjes doorspitten :puh: (Also, gek genoeg zijn m`n savegames corrupt geraakt :S)

Nou kwam al snel een text bestand tegen:

"C76CDF2C=CABBIE

98956E21=BRAVURA

AAF1F65E=FELTZER

6813A379=WILLARD

327289D8=CHEETAH

27AE7355=DUMPER

... Bla bla bla bla.."

Maar dat zijn dus niet de nummerplaten -_- Bravura die ik gescreenshot had had een heel andere plaat, en niet alle auto's stonden daar tussen... Kan het bestand dat ik lang geleden gevonden had nu ook niet meer vinden, alleen maar één met de kleuren van de nummerplaten zelf :(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nuhu, het is een Futo :7

Om een welles/nietes-discussie te vermijden, <--uitleg-->

Dus toch een Futo, denk nu ook te hebben gezien wat jij zag. Ik liet me blijkbaar iets te veel afleiden op het weerleggen van Myth's argument over two-tone paintjobs op Blista's. :$

Ik ben met stomheid geslagen... Het is inderdaad zo dat alle auto's van hetzelfde model dezelfde nummerplaat lijken te hebben. Ben 4 Tahoma's tegen gekomen met dezelfde plaat, heb 3 keer een slamvan gespawned die alle 3 dezelfde plaat hadden... Heel raar. Ik ga is even de San Andreas bestandjes doorspitten :puh: (Also, gek genoeg zijn m`n savegames corrupt geraakt :S)

Nou kwam al snel een text bestand tegen:

"C76CDF2C=CABBIE

98956E21=BRAVURA

AAF1F65E=FELTZER

6813A379=WILLARD

327289D8=CHEETAH

27AE7355=DUMPER

... Bla bla bla bla.."

Maar dat zijn dus niet de nummerplaten -_- Bravura die ik gescreenshot had had een heel andere plaat, en niet alle auto's stonden daar tussen... Kan het bestand dat ik lang geleden gevonden had nu ook niet meer vinden, alleen maar één met de kleuren van de nummerplaten zelf :(

Vaag verhaal, maar blijkbaar had de bron dus wel gelijk. Enfin, terug op de aanleiding hiervoor: Ik denk persoonlijk dat er nu meer variabelen gaan zijn bij het saven van je voertuig. Waar het in IV ophield bij model (+eventuele bijzondere versie), kleur en gelimiteerd de schade, verwacht ik dat we in deze GTA gaan naar: model+bijzondere versie (tuning?), kleur, schade (ongelimiteerd!), unieke nummerplaat en bij cabrio's dan nog de variabel dakje-open/dakje-dicht.

Reden hiervoor is als volgt: In RDR hebben we een economisch systeem gezien van kopen en verkopen. In V draait echt ALLES om de poen, dat is sinds dag 1 (25 oktober) al duidelijk. Ik verwacht dat er ook veel poen met je auto gemoeid gaat. Ik denk dat we straks in totaal misschien geen tien auto's in dezelfde garage kunnen opslaan (misschien de grootste garage een stuk of zes ^_^ ) maar dat je wel "echt" je auto kan gaan onderhouden als je dat wil. Schade blijft, tenzij je dit laat repareren in de garage/Pay'nSpray => economisch. Ik durf zelfs een beetje één van de wensen die ik heb gelezen te gaan zien als waarheid, gebaseerd op deze theorie. Er was namelijk één lid die iets zei over RDR, dat je daar overal op de map kon saven (met je tentje, jongûh BAM! :puh: ) en dat hij daarom de hoop had dat je dit keer in GTA wanneer je je auto ergens parkeert op de map, deze bijvoorbeeld door de deuren te vergrendelen te kunnen laten opslaan.

Er is tenslotte geen enkele missie in GTA waar je naartoe gaat in één van je mooie bolides, omdat je hem geheid tijdens de missie kwijtraakt.. Als er poen verbonden gaat zijn aan de auto's zal Rockstar denk ik wel een soort oplossing als deze hebben bedacht. (of een totaal andere met vergelijkbaar resultaat :D )

Nog een onderwerp: Deze screenshot, de terreinwagens. Je ziet heel mooi bij elkaar zowel de voorkant als de achterkant van dat model. Het vermoeden bestond dat dit een Mesa zou zijn. Dit verwacht ik ook, maar dan een ander, nieuw model. De Mesa is tot nu toe altijd tweedeurs geweest in VC, SA en VCS, en is overduidelijk gebaseerd op een Jeep Wrangler. Daar is tegenwoordig een vierdeurs versie van, de "Jeep Wrangler Unlimited", zie de foto hieronder. Zowel met hard- als softtop te krijgen. Als je kijkt naar het front van de auto, die lijkt vrij veel op de tijdloze, saaie, maar karakteriserende voorkant van een Land Rover Defender met bullbar (maakt niet uit welk bouwjaar, praktisch allemaal hetzelfde ^_^ ) Ik denk dat dat nieuwe model in GTA op deze twee wagens is gebaseerd. Het zal een vierzitter zijn als je kijkt naar de screen.

2011-jeep-wrangler-unlimited-unlimited-1.jpg

Dan deze screen, hierop is ook een terreinwagen te zien met open dak waar op een bijzondere manier twee personen achterin kunnen zitten, zo lijkt het. Op het eerste gezicht dezelfde als hierboven omschreven, MAAR: Het kan niet dezelfde wagen zijn. Kijk maar naar het profiel op de achterkant wat er hier wel op zit, en op hierboven genoemde Wrangler/Defender wagen zit dit profiel niet. (vakken) Daarnaast lijkt dit ook geen vierdeurs auto te zijn, al is het moeilijk te zien. Als je kijkt maar de linkerkant van de wagen, lijkt daar nooit een tweede deur tussen de spatborden te kunnen passen. Misschien dat dit dan de gewone Mesa is? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we wel al door hadden dat het 2 verschillende Jeeps waren, maar toch leuk te vermelden.

Ik denk dat de Wrangler nog steeds de Mesa is en dat de andere Pick-Up die jij vermeldt waarschijnlijk een ander nog tot ons ongekende Jeep wordt.

Mogelijk de Picador of Sadler uit San Andreas? Wie weet...

Omtrent die nummerborden: is het niet mogelijk dat die nummerborden per type worden gegenereerd per speelduur? Zodat wanneer je tijdens een sessie een bepaald type altijd met dezelfde nummerplaat zult zien, maar wanneer je op een andere dag eens speelt dit type een andere nummerplaat heeft maar wel steeds gelijk voor hetzelfde type in die sessie. Mijn gedachtengang... :3

Zo zou MythBuster's text bestand tijdelijk zijn en worden 'overwritten' elke keer dat hij een ander spel selecteert.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

De vliegtuigen en helicopters boeiden mij nooit zo veel.

Ik hoop dat er weer een hoop musclecars en jaren 70/80 sportwagens in zitten; dat zijn toch mijn favorieten. Ik rijd zelf een Pontiac Fiero in het echie, voor die Vice City feel 8) .

Die van 0:56 lijkt me inderdaad een ge-restylde Phoenix, gebaseerd op Pontiac Firebird en/of Chevrolet Camaro.

Link to comment
Delen op andere websites

Muscle cars _O_ Zolang mijn favoriet de Imponte Dukes er maar in zit, dan ben ik wel tevreden. Zijn hedendaagse variant zit er in ieder geval wel in, de Bravado Buffalo is al gespot. :dans:

Omtrent die nummerborden: is het niet mogelijk dat die nummerborden per type worden gegenereerd per speelduur? Zodat wanneer je tijdens een sessie een bepaald type altijd met dezelfde nummerplaat zult zien, maar wanneer je op een andere dag eens speelt dit type een andere nummerplaat heeft maar wel steeds gelijk voor hetzelfde type in die sessie. Mijn gedachtengang... :3

Zo zou MythBuster's text bestand tijdelijk zijn en worden 'overwritten' elke keer dat hij een ander spel selecteert.

Het lijkt me dat de bron gewoon klopt. Ik blijf heel erg benieuwd naar de toepassing nu. Logischerwijs is het hetzelfde als in San Andreas of meer gedetailleerd qua script, dat weten we in ieder geval wel zeker.
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk hebben we die zeppelin al gezien hoor, we zien zelfs een hoopje knikkers in een doos in een trailer als het echt moet ;P

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Die zitten echt in de trailer, op het moment dat die man vlucht van de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk hebben we die zeppelin al gezien hoor, we zien zelfs een hoopje knikkers in een doos in een trailer als het echt moet ;P

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Die zitten echt in de trailer, op het moment dat die man vlucht van de politie.

Hey goede vondst. Dat is een bekend fenomeen in South Central LA, voor mensen die hun dierbaren verloren zijn aan (gang) geweld.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk hebben we die zeppelin al gezien hoor, we zien zelfs een hoopje knikkers in een doos in een trailer als het echt moet ;P

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Die zitten echt in de trailer, op het moment dat die man vlucht van de politie.

Hey goede vondst. Dat is een bekend fenomeen in South Central LA, voor mensen die hun dierbaren verloren zijn aan (gang) geweld.

Echt? Wist ik niet. Anders had ik het eergisteren al gepost ;p Het leek me niet echt belangrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Hey goede vondst. Dat is een bekend fenomeen in South Central LA, voor mensen die hun dierbaren verloren zijn aan (gang) geweld.

En dat ondersteunt de theorie dat die vluchtende zwarte CJ moet voorstellen (natuurlijk niet echt CJ, maar een korte verwijzing) - omwille van de dood van zijn moeder.

Hoor je dat MythBuster? Er zit een verwijzing in naar de vorige San Andreas! ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk hebben we die zeppelin al gezien hoor, we zien zelfs een hoopje knikkers in een doos in een trailer als het echt moet ;P

Of schoenen die met de veters aan elkaar geknoopt zijn en over de hoogspanningsdraden gegooid zijn.

Die zitten echt in de trailer, op het moment dat die man vlucht van de politie.

Hey goede vondst. Dat is een bekend fenomeen in South Central LA, voor mensen die hun dierbaren verloren zijn aan (gang) geweld.

Echt? Wist ik niet. Anders had ik het eergisteren al gepost ;p Het leek me niet echt belangrijk.

Jep, als je me niet gelooft, hier op 7:10 ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=OpiVjpnRZ84&feature=related

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloofde je wel hoor.

Maareuh. Kunnen we hier niet uit concluderen dat de gangs terugkomen? Of is dit wat te voorbarig?

Ik vind hier net dat schoenen over een draad gooien ook, in de criminaliteit, teken is van een verkoopplaats van heroïne en crack. Of dat het een teken is van spijt dat een boef heeft.

Het is ook in een klein steegje, dus er kan wel een stiekeme afrekening hebben plaatsgevonden of verkoop van verdovende middelen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...