Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Burger uitvoering van de police cruiser?

Er zit geen lichtbak op het dak.

Hij is nog altijd zwart met wit dus lijkt me sterk... Zou je heel graag gelijk geven want een burgeruitvoering van die wagen zou erg leuk zijn. Heb die auto altijd al chill gevonden.

@Jacky: Ik denk ook nog steeds dat het een Schafter uit TBOGT is, en anders misschien een nieuw model...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    34

  • thebig

    12

  • Mythbuster

    11

  • bugatti

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij is nog altijd zwart met wit dus lijkt me sterk... Zou je heel graag gelijk geven want een burgeruitvoering van die wagen zou erg leuk zijn. Heb die auto altijd al chill gevonden.

Ja klopt het is de politie uitvoering, ben ik net achter.

Ik zou het ook erg leuk vinden als die er in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

(@ Myth en Hearv, geven beide een reactie op deze post)

Zeker geen Schafter, daarvoor is de auto veel te hoog (kijk naar de daklijn, vooral bij de achterportieren) volgens mij.


Nog even een nieuw onderwerp er bij in mikken hier. In het DI forum hebben we het over de kentekenplaten (en dan in relatie met de theorie dat daaraan af te leiden zou zijn dat we heel San Andreas gaan zien, en niet alleen Los Santos) ik wil mijn idee daarover hier ook even delen, kijken wat jullie hierover denken.

[table=header]Kentekenveld|GTA:SA|GTA IV|GTA V

Staat|geen|Liberty City State|San Andreas

Stad|Naam v/d stad|geen|geen

Letters-cijfers|Random letters en cijfers

(gelimiteerd tot op model-niveau, dus per model verschillend, niet per auto)

|Statisch (op iedere auto) het woord: "LIBERTY CITY"|Random letters en cijfers per auto(?)

Voorbeeld|

Vehicle_license_plate_%28GTASA%29_%28Los_Santos%29.jpg

|

Vehicle_license_plate_%28GTA4%29_%28unnumbered%29.jpg

|

licence-plate.jpg

[/table]

Hoe een nummerplaat in de VS er echt uitziet:

License_plate_preamble.jpg

(Zoals je ziet allemaal bestaande uit staat, letter- en cijfercombinatie en eventueel aangevuld met een kreet of oneliner die past bij de staat.)

Dit is mijn theorie over het evolueren van het nummerbord in Grand Theft Auto: In GTA:SA waren er wel random letter en cijfercombinaties wat overeen komt met de werkelijkheid, maar stond er geen naam op van de staat, maar van de plaats. In GTA:IV stond wel de staat erop wat overeen komt met de werkelijkheid, maar stond er geen random letter- en cijfercombinatie op.

Ik denk dat Rockstar het "nu eindelijk" eens precies gebaseerd op realisme wil aanpakken, en daarom de naam van de staat erop heeft gezet, en een random cijfer- en lettercombinatie. Het zegt dus i.m.o. niets over de stad of mogelijk steden in de game. De naam van de staat stond er in IV ook op, en daarin hadden we maar één stad tot onze beschikking als spelwereld. Het zou nog prima mogelijk kunnen zijn dat we alleen een heel groot Los Santos krijgen met een beetje natuur er omheen.

Wat denken jullie hierover?

En als tweede onderwerp, denken jullie dat het veld van de kentekenplaten weer op model-niveau wordt verdeeld, of zou iedere auto nu echt een eigen, unieke combinatie meekrijgen? Dat je zeg maar een maand later je oude, kwijtgeraakte SUV ziet staan en dat je denkt "hé, dat is mijn rode Huntley met kenteken 0TR432D2, maar hij is nu geel gespoten"? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De naam van de staat stond er in IV ook op, en daarin hadden we maar één stad tot onze beschikking als spelwereld. Het zou nog prima mogelijk kunnen zijn dat we alleen een heel groot Los Santos krijgen met een beetje natuur er omheen.

Wat denken jullie hierover?

Gezien het persbericht van Rockstar Games krijgen we waarschijnlijk inderdaad een heel groot Los Santos met natuur eromheen. Niet een beetje natuur, hoop ik, maar echt flink veel, wat ook wel zo lijkt te zijn gezien de bergen die in de trailer te zien zijn. Het hele gebied zal dan San Andreas heten, wat dus op de nummerborden staat.

Link to comment
Delen op andere websites

(@ Myth en Hearv, geven beide een reactie op deze post)

Zeker geen Schafter, daarvoor is de auto veel te hoog (kijk naar de daklijn, vooral bij de achterportieren) volgens mij.

You sure?

640px-Schafter-TBOGT-rear.jpg

Vind 'm er toch aardig op lijken... 't is natuurlijk allessinds mogelijk dat het model geupdate is(moest ook wel, de Schafter in TBOGT was van vrij lage kwaliteit ten opzichte van andere GTA IV auto's), maar hij doet me sterk denken aan de grote lijnen van een Oracle of TBOGT Schafter...

@Nummerplaten: Ik ben er vrijwel zeker van dat we hetzelfde nummerplaat systeem als in San Andreas terugvinden. Daarbij had elke auto in SA gewoon een andere nummerplaat. Een Huntley kon b.v. meerdere platen hebben, niet zoals jij zegt dat elke Huntley dezelfde plaat had en alle Elegy's dezelfde, maar Elegy's en Huntleys verschillende... Kijk b.v. maar naar de Greenwood van Sweet, waar Grove4L op stond of zoiets. Niet alle Greenwood's hadden die nummerplaat. Heel het nummerplaat systeem in SA bestaat uit random platen. Dat is ook te zien aan het model van de nummerplaten: Een plaat met de 'achtergrond' waar b.v. Los Santos op kwam te staan, en een kleinere plaat daarvoor waar alleen de letters op staan. Verder worden die letters gegenereerd uit een font-bestand in de TXD's van San Andreas...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar het "nu eindelijk" eens precies gebaseerd op realisme wil aanpakken, en daarom de naam van de staat erop heeft gezet, en een random cijfer- en lettercombinatie. Het zegt dus i.m.o. niets over de stad of mogelijk steden in de game. De naam van de staat stond er in IV ook op, en daarin hadden we maar één stad tot onze beschikking als spelwereld. Het zou nog prima mogelijk kunnen zijn dat we alleen een heel groot Los Santos krijgen met een beetje natuur er omheen.

Goed gevonden! Het zou inderdaad best goed kunnen dat R* het er gewoon uit realisme op heeft gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

(@ Myth en Hearv, geven beide een reactie op deze post)

Zeker geen Schafter, daarvoor is de auto veel te hoog (kijk naar de daklijn, vooral bij de achterportieren) volgens mij.

Schafter-TBOGT-rear.jpg

Ik weet het niet hoor Jacky, ik vind de achterkant van de Schafter veel gemeen hebben met die auto in de verte... Buiten de verdeling van de achterlichten (en de uitlaatpijpen), die lijken me net iets anders.

Mijn stem gaat voor een licht aangepaste Oracle of een Schafter.

Over de nummerplaten, ik denk niet dat het spel echt een unieke vaste combinatie kan ondersteunen, een voertuig wordt naar mijn gevoel gespawned met een willekeurige nummerplaat... :3

Even iets anders: op GTA wiki wordt de rode sportwagen ook een Stinger genoemt, ik was dus niet de enige die een gelijkenis ziet... of verwacht :3

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een tabel met alle voertuigen die ik in de trailer heb gespot. Wanneer ik een voertuig meerdere keren spot, vermeld ik hem maar één keer. ^_^

[table=header]Voertuig | Afbeelding | Trailer

Caddy | Afbeelding | 00:18

Jet Ski | Afbeelding | 00:19

? | Afbeelding | 00:25

Huntley |Afbeelding | 00:25

Serrano | Afbeelding | 00:25

Dodo of Skimmer | Afbeelding | 00:29

Rancher of Mesa Grande | Afbeelding | 00:30

Landstalker | Afbeelding | 00:31

Premier | Afbeelding | 00:31

Tanker | Afbeelding | 00:31

? | Afbeelding | 00:37

Stuntplane | Afbeelding | 00:43

Speedo | Afbeelding | 00:47

Oceanic | Afbeelding | 00:47

Schafter | Afbeelding | 00:50

? | Afbeelding | 00:50

Articulated Trailer | Afbeelding | 00:51

Boxville | Afbeelding | 00:55

Futo | Afbeelding | 00:55

BMX | Afbeelding | 00:55

Phoenix | Afbeelding | 00:56

Vincent | Afbeelding | 00:57

? | Afbeelding | 00:57

Phantom | Afbeelding | 00:58

Emperor | Afbeelding | 00:59

Peyote | Afbeelding | 01:00

Habanero | Afbeelding | 01:01

Hydra | Afbeelding | 01:01

Vader | Afbeelding | 01:02

Police Cruiser | Afbeelding | 01:04

? | Afbeelding | 01:06

Police Maverick | Afbeelding | 01:07

Ambulance | Afbeelding | 01:09

Shamal | Afbeelding | 01:11[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een tabel met alle voertuigen die ik in de trailer heb gespot. Wanneer ik een voertuig meerdere keren spot, vermeld ik hem maar één keer. ^_^

[table=header]Voertuig | Afbeelding | Trailer

Hydra | Afbeelding | 01:01

[/table]

Lijkt meer op een F-35 Joint Strike Fighter met externe wapens eraan. Niet op een Harrier of Hydra zoals hij in GTA3 genoemd wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk gelijkt de Fighter uit de trailer niet op de Hydra uit SA (liefst eigelijk) - maar desalniettemin wordt ze Hydra genoemd omwille van zijn GTA-voorkomen.

De andere mogelijke naam voor dit vliegtuig is de Fighter (bestanden uit IV wijzen op een Fighter Jet in IV met de naam 'Fighter')

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er geen problemen mee dat hij Hydra genoemd zal worden (aangezien de JSF eigenlijk een zelfde soort type is dan de Harrier), of een andere ficitieve naam, JSF doet gelijk zo afbreuk aan GTA-V :bonk: maar dat persoonlijk en vooral negatief jegens het vliegtuig en niet GTA. Maar zoals de beschrijving nu is op de pagina van WikiGTA klopt het niet zo erg dan voor GTA-V. We wachten het wel af, duurt nog wel even voordat GTA-V er is.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...