Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Zou echt r* zijn als we bij de volgende trailer opeens heel SA voorgeschoteld krijgen. :puh:

Ik hoop het! Het zou geweldig zijn als er een verbeterde versie van Las Venturas in V zou zitten. Misschien??

Het betekent in ieder geval dat GTA V weer eens groter wordt dan IV.

Ja, maar ik had nou niet het idee na het zien van de trailer, dat Los Santos groter is dan Liberty City in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb maar even snel in Photoshop een simpel schematisch overzicht gemaakt van wat ik nu van de map verwacht, gebaseerd op de beelden in de trailer en het persbericht:

Map-prognose.png

Dit is wat ik ervan verwacht. De cirkel in het midden geeft zeg maar de oppervlakte van Liberty City uit GTA IV aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook niet toen je de overview zag op het moment dat het logo in beeld kwam? Toen zag je dat het een enorme map is.

Nee, ik vind het qua grootte wel gelijk, maar ik hoop nog op een voorstad (Los Puerta), wat sowieso zou betekenen dat het groter is.

Link to comment
Delen op andere websites

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

Dus toch maar 1 grote stad. :{

bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Één woord: verdomme. :puh: Had graag gezien hoe ze zo'n geweldige levendige nachtstad als Las Venturas hadden gecreëerd met de mogelijkheden van tegenwoordig. Je weet echter nooit wat je van R* kan verwachten, wie weet blazen ze ons allemaal weg door in de tweede trailer het schitterende San Fierro of Las Venturas alsnog te presenteren, met daarna een bericht dat ook deze twee steden aanwezig zullen zijn. Laten we 't hopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

Dus toch maar 1 grote stad. :{

bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Één woord: verdomme. :puh: Had graag gezien hoe ze zo'n geweldige levendige nachtstad als Las Venturas hadden gecreëerd met de mogelijkheden van tegenwoordig. Je weet echter nooit wat je van R* kan verwachten, wie weet blazen ze ons allemaal weg door in de tweede trailer het schitterende San Fierro of Las Venturas alsnog te presenteren, met daarna een bericht dat ook deze twee steden aanwezig zullen zijn. Laten we 't hopen. :)

Nu ik meerdere uipluizingen van de trailer heb gezien, zou dat zomaar kunnen bijna iedereen verwacht nu die andere 2 steden. En Rockstar kennende zou het niet eens zo raar zijn, ze houden altijd zoveel geheim.

Aan de andere kant kun je jezelf ook afvragen of het wel mogelijk is om zo'n gigantische map met zoveel detail te bouwen voor consoles als de ps3 en xbox360

Link to comment
Delen op andere websites

Als Los Santos als één stad word gebruikt, verwacht ik toch wel een vet uitgaansdistrict, TBoGT style :).

Mee eens, voor dat uitgaansdistrict had ik wel op Las Venturas gehoopt, maar in Los Santos zal het met Vinewood ook wel goed zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind het qua grootte wel gelijk, maar ik hoop nog op een voorstad (Los Puerta), wat sowieso zou betekenen dat het groter is.

Los Puerta is gewoon de naam van Interstate 5 [Los Puerta Freeway]

De stad Los Santos zoals we die kunnen zien in de trailer is op zich al een hoopje groter dan LC... zo lijkt het al, dit wordt echt gigantisch.

Maar niet te veel hoop natuurlijk ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind het qua grootte wel gelijk, maar ik hoop nog op een voorstad (Los Puerta), wat sowieso zou betekenen dat het groter is.

Los Puerta is gewoon de naam van Interstate 5 [Los Puerta Freeway]

De stad Los Santos zoals we die kunnen zien in de trailer is op zich al een hoopje groter dan LC... zo lijkt het al, dit wordt echt gigantisch.

Maar niet te veel hoop natuurlijk ^^

Meestal zijn zulke freeways genoemd naar de plaats waar de freeway eindigt, zoals bij de 'Santa Ana Freeway' die van Oost Los Angeles loopt naarde voorstad Santa Ana. Een leuk feitje is dat deze freeway deel is van Interstate 5, die in de trailer ook wordt getoond.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik vind het qua grootte wel gelijk, maar ik hoop nog op een voorstad (Los Puerta), wat sowieso zou betekenen dat het groter is.

Los Puerta is gewoon de naam van Interstate 5 [Los Puerta Freeway]

De stad Los Santos zoals we die kunnen zien in de trailer is op zich al een hoopje groter dan LC... zo lijkt het al, dit wordt echt gigantisch.

Maar niet te veel hoop natuurlijk ^^

Meestal zijn zulke freeways genoemd naar de plaats waar de freeway eindigt, zoals bij de 'Santa Ana Freeway' die van Oost Los Angeles loopt naarde voorstad Santa Ana. Een leuk feitje is dat deze freeway deel is van Interstate 5, die in de trailer ook wordt getoond.

Oke! Zou dus betekenen dat het eindigt in Los Puerta, waarschijnlijk een wijk, aangezien Downtown ook op de borden staat etc. Maar ik hoop dat het een voorstad is.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zijn zulke freeways genoemd naar de plaats waar de freeway eindigt, zoals bij de 'Santa Ana Freeway' die van Oost Los Angeles loopt naarde voorstad Santa Ana. Een leuk feitje is dat deze freeway deel is van Interstate 5, die in de trailer ook wordt getoond.

Las Puerto kan een verwijzing zijn naar El Paso aan de Mexicaanse grens (El Paso betekent zowaar de stap, dan kan Las Puerto de Deur zijn na de stap...)

Omdat de Freeway Oost-West loopt is het dus mogelijk - kleine gedachtengang.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zijn zulke freeways genoemd naar de plaats waar de freeway eindigt, zoals bij de 'Santa Ana Freeway' die van Oost Los Angeles loopt naarde voorstad Santa Ana. Een leuk feitje is dat deze freeway deel is van Interstate 5, die in de trailer ook wordt getoond.

Las Puerto kan een verwijzing zijn naar El Paso aan de Mexicaanse grens (El Paso betekent zowaar de stap, dan kan Las Puerto de Deur zijn na de stap...)

Omdat de Freeway Oost-West loopt is het dus mogelijk - kleine gedachtengang.

Interstates met een oneven nummer lopen van noord naar zuid, zoals de Interstate 5. Interstates met een even nummer lopen van west naar oost. Drie-cijferige Interstates zijn zogeheten 'Auxiliary Routes' of hulproutes, deze wegen zijn vaak aftakkingen van één- of twee-cijferige Interstates (De hoofdroutes) of ringwegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Interstates met een oneven nummer lopen van noord naar zuid, zoals de Interstate 5. Interstates met een even nummer lopen van west naar oost. Drie-cijferige Interstates zijn zogeheten 'Auxiliary Routes' of hulproutes, deze wegen zijn vaak aftakkingen van één- of twee-cijferige Interstates (De hoofdroutes) of ringwegen.

Okey, klein foutje, vergeet El Paso dan maar en de hele theorie :3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...