Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

post-2212-1320317557,31.jpg

Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van L.A. Noire, en deze vergeleken met GTA V (die screenshot die jij geeft). En ik vind deze twee erg op elkaar lijken, maar het is lastig om te zien, omdat de personages niet praten in de trailer (althans niet wat je kan zien).

Dude, zet die hersens eens aan :7. LA Noire speelt zich af in de jaren dertig, GTA V waarschijnlijk ongeveer 80 jaar later. :schater: Ongelooflijk... :bonk:

Timetravel :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 748
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    97

  • thebig

    70

  • OG-J

    57

  • $NeoSyp$

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoorde net in de 'Rewind Theatre' van IGN dat wanneer je van Los Angeles naar San Francisco rijdt, je ook moet passeren aan een windmolenpark. Misschien wel een hint dat er toch meer is dan Los Santos alleen omdat we ook een windmolenpark in de trailer zien?

?

Ik heb al iets van 30 keer lopen roepen dat er ten noorden van Los Angeles zich een windmolenpark bevindt. :duh:

Ik zie net dat de 5-route in het echt van Los Angeles naar Portland loopt in Canada

Portland... Las Puerto. Lijkt wel wat op elkaar.

Ik zoek het vast weer te ver, maar we hebben maar anderhalve minuut om over te speculeren...

of hij loopt toch nog verder tot Vancouver ;x

Te ver gezocht.. Portland ligt 1500km van Los Angeles vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde net in de 'Rewind Theatre' van IGN dat wanneer je van Los Angeles naar San Francisco rijdt, je ook moet passeren aan een windmolenpark. Misschien wel een hint dat er toch meer is dan Los Santos alleen omdat we ook een windmolenpark in de trailer zien?

?

Ik heb al iets van 30 keer lopen roepen dat er ten noorden van Los Angeles zich een windmolenpark bevindt. :duh:

Ik zie net dat de 5-route in het echt van Los Angeles naar Portland loopt in Canada

Portland... Las Puerto. Lijkt wel wat op elkaar.

Ik zoek het vast weer te ver, maar we hebben maar anderhalve minuut om over te speculeren...

of hij loopt toch nog verder tot Vancouver ;x

Te ver gezocht.. Portland ligt 1500km van Los Angeles vandaan.

Ik durf mijn geld erop te verwedden dat er meer is dan Los Santos. Misschien niet Las Venturas of San Fierro, maar ik weet bijna wel zeker dat er meer is. Waarom zouden er anders vliegtuigen zijn? In GTA IV waren geen vliegtuigen omdat de map daar te klein voor was, in deze trailer zie ik toch wel een groot aantal vliegtuigen. Dus ik denk dat de map best wel groot gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is dit enkel gebaseerd op mijn hoop maar enkele punten voor GTA in het algemeen:

- In alle GTA games is 't "spel wereld" afgeschermd met water. Nu kunnen we zien vanuit LS dat er water is bij de pier (zoals ook in het echt in LA). Aan de andere kant van LS zijn er veel bergen en heuvels te zien. Rockstar gaat echt geen GTA maken waar het spel wereld ophoud op een stuk land. Dit zal ook weer afgebakend zijn met water. Dus dat het ophoud met LS lijkt me erg onwaarschijnlijk. Stel dat je mijn theorie een beetje kan/wilt volgen. Kijk dan goed naar dat shot met windmolens. Daar kan je echt ver kijken en zie je veel grote bergen in de verte. Ik denk dat het immens groot word, wellicht ijdele hoop.

- Voor Rockstar is dit de enige gelegenheid (dan bedoel ik op de omgeving van LA) dat ze diversiteit aan landschappen kunnen combineren in 1 game. Woestijn/ bergen/ strand/ etc zie je niet in Miami en ook niet in NY. Dus al zouden ze alleen LS maken zal het spel en het plezier van deze omgeving tekort doen.

- Route 5 loopt van noord naar zuid. Nu staat er Los Puerta op de borden. (heeft iemand al even stiekem gedacht aan Portland (in het noorden net onder Seattle? ) Tenslotte lag LV en LS aardig dicht op elkaar in SA......

Nog iets anders. leuk effectje dat die pick-up truck in de shot met windmolens ontzettend veel stof doet opwaaien (zo ook het uitzicht)

cheers

Ik las dat iemand anders ook aan portland dacht zoals ik ook dacht.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV waren geen vliegtuigen omdat de map daar te klein voor was, in deze trailer zie ik toch wel een groot aantal vliegtuigen. Dus ik denk dat de map best wel groot gaat worden.

In GTA IV waren er geen vliegtuigen omdat die zijn weggeknipt in de ontwikkeling omdat de release anders nog zo'n extra 2 maanden later was.

De bestanden van zo'n 2-3 vlietguigjes zijn nog te vinden in de game files.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV waren geen vliegtuigen omdat de map daar te klein voor was, in deze trailer zie ik toch wel een groot aantal vliegtuigen. Dus ik denk dat de map best wel groot gaat worden.

In GTA IV waren er geen vliegtuigen omdat die zijn weggeknipt in de ontwikkeling omdat de release anders nog zo'n extra 2 maanden later was.

De bestanden van zo'n 2-3 vlietguigjes zijn nog te vinden in de game files.

Bron?

Link to comment
Delen op andere websites

post-2212-1320317557,31.jpg

Ik heb even gekeken naar afbeeldingen van L.A. Noire, en deze vergeleken met GTA V (die screenshot die jij geeft). En ik vind deze twee erg op elkaar lijken, maar het is lastig om te zien, omdat de personages niet praten in de trailer (althans niet wat je kan zien).

Dude, zet die hersens eens aan :7. LA Noire speelt zich af in de jaren dertig, GTA V waarschijnlijk ongeveer 80 jaar later. :schater: Ongelooflijk... :bonk:

Volgens mij ging het om het gebruik van MotionScan (ofzo?) hier. ^^'

EDIT: Ik zag de volgende pagina niet, sorry voor de herhaling, moet toch eens op de refresh knop duwen.

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Bron?

Fighter

Deze kan ik direct vinden, de andere zullen wat moeilijker zijn...

A handling line for the Andromada can be found in Grand Theft Auto IV's game files, suggesting that it (or a plane of the same name) was at some point going to feature in GTA IV.[1]

The Shamal might re-appear in Grand Theft Auto V, as a plane similar in appearance is seen at the end of the trailer.

The Dodo was meant to appear in GTA IV, because of the handling line being still in the game's files.

Link to comment
Delen op andere websites

The Shamal might re-appear in Grand Theft Auto V, as a plane similar in appearance is seen at the end of the trailer.

Die Shamal noemt de Ghawar (komt voor in TBoGT) zie je de overeenkomsten een beetje tussen Ghawar en Shamal qua schrijfstijl? ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Even een aantal dingetjes: misschien allemaal ver gezocht.

Veel shots in de trailer zie je ontzettend veel bergen en ook echt vet ver weg. Dus zeker meer, daar kan je niet over twisten.

in Shot 1 zie je rechts van het strandhuisje bergen. Mits je op het strand staat in LS kijk je naar het noorden. die bergen moeten dus Malibu voorstellen. in shot 11 zie je ook een villa op palen en rotsen wat te vinden is in Malibu en niet in LA. BELANGRIJK!

Shot 2: bordje met tekst: No Fishing zone. (kan je vissen in GTA 5 of weer ver gezocht?)

shot 7: Naaldbomen die pas in het echt te vinden zijn boven San Francisco. Toevallig?? Trouwens, die backpack komt erg als important over in deze shot. Moet dus belangrijk zijn.

shot 9: winkeltje met Wigs and styling. Kan je dus weer je kapsel veranderen.

shot 10: De welbesproken windmolenpark. in het echt is dit idd ten noorden van LA in Tehachapi Mountains. op route 5 richting San Francisco. je kijkt trouwens ook naar bergen in het noorden (echt heel ver weg). ik zou zeggen: daar ligt SF.

Shot 12: Ik dacht dat Los Puerta misschien portland is. Ik twijfel nu. denk eigenlijk dat het San Diego is in het zuiden aan het eind van route 5. daar ligt namelijk " La Puerta" .....

Shot 18. Druivenplukkers. Er word in CA wijn gemaakt tussen LA en SF op route 5 net na het windmolenpark (in het echt).

Shot 22, rechtsachter in de verte een stad. denk dat LS ook echt bizar groot wordt.

23: Bordje for rent ( komt bij de andere shot met for sale). Denk dat je weer net als VC gebouwen kan kopen.

27: Postal truck (misschien delivery mini game?) en huisnummer 2405. Cool.

shot 30: op de borden route 2 Del Perro Fwy (betekend hond, maar heb geen idee waar dit toe moet linken.

34: olie onmiskenbaar naast LS (dit lijkt mij wel een beetje raar....)

35: alle auto's rijden op banden van Atomic ( geen idee wat ik hiermee wil aangeven)... haha

38: Brandende auto, met je rug sta je naar het noorden op de 5. in het zuiden zijn er dus geen bergen.

40: eind shot. in de ochtend. je kijkt naar het noorden (omdat je allemaal bergen ziet) De smog ziet er trouwen echt heel realistisch uit.

Ik heb voor mezelf wel een redelijk beeld geschetst. Of dit allemaal waar is zullen we nog even op moeten wachten. Kunnen jullie je een beetje vinden in sommige punten?

greets.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij was dat ook niet de reden, ik meen ooit eens gelezen te hebben dat het totaal niets toevoegde aan de game, vooral omdat je toch nergens heen kon vliegen.

Inderdaad, anders hadden ze ze er ingestoken bij BoGT. Moest het ook alleen Los Santos zijn zou het zoieso ook niet GTA V noemen, GA IV was ook vollédig Liberty City.

Het gaat zoieso een zeer grote map zijn, en als het al een grote map is, waarom zouden ze dan één groot Los Santos maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...