ruben-gta Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Oke, dus stel dat Los Puerta een stad is in het noorden of in het zuiden en dat Del Perro een stad in het oosten is. Ten noorden van Los Angeles vind je oa. in het "verre"-noorden San Jose, Sacramento en Oakland, maar dichterbij ligt Fresno. Ten zuiden ligt San Diego. Ik ga er dus vanuit dat als er een voorstad is genaamd Los Puerta dat het gebaseerd is op San Diego. Ten oosten van LA liggen Irvine en een stuk verder San Bernardino. Mocht er een oostelijke voorstad zijn genaamd Del Perro dan denk ik dat het gebaseerd is op Irvine. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Oke, dus stel dat Los Puerta een stad is in het noorden of in het zuiden en dat Del Perro een stad in het oosten is. Ten noorden van Los Angeles vind je oa. in het "verre"-noorden San Jose, Sacramento en Oakland, maar dichterbij ligt Fresno. Ten zuiden ligt San Diego. Ik ga er dus vanuit dat als er een voorstad is genaamd Los Puerta dat het gebaseerd is op San Diego. Ten oosten van LA liggen Irvine en een stuk verder San Bernardino. Mocht er een oostelijke voorstad zijn genaamd Del Perro dan denk ik dat het gebaseerd is op Irvine. Zou zeker goed kunnen. Er is een "Fwy 5" (freeway 5) naar "Los Puerta" en er is een "Fwy 2" (freeway 2) naar "Del Perro". Het rare is alleen, dat in Amerika route 2 in het verre noorden van de VS ligt (klik hier om te kijken). Óf Rockstar heeft maar een nummertje gepakt, óf er zijn dus echt minstens víjf grote wegen, snelwegen, die ook ergens naartoe leiden.. Hmz, interesting... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
James_Bond Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Ik weet niet of het klopt maar op 0:28 zie je uiterst links in de verte, naast de windmolens, blijkbaar een gebouw. De Sherman Dam misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 (bewerkt) Het zou typisch Rockstar zijn om deze speculaties te laten opbloeien en dan met een volgende trailer keihard al die speculaties te doen doorbreken. Misschien hebben ze dit wel zo gewild zodat de volgende trailer nog harder aankomt als het werkelijk zo is. Die truuk zou bij mij in ieder geval werken. Misschien inderdaad Los Santos + 2 nieuwe steden. Houd er trouwens rekening mee dat na San Andreas GTA IV werd gemaakt en dat daar 4 jaar tussen zat. (SA = 2004, IV = 2008) maar dat ze vanuit schroot zijn begonnen en in die 4 jaar dus ook nog de RAGE engine moesten maken. Nu hebben ze de engine al en zijn we, als GTA V uitkomt, ook weer 4 jaar verder. (2012) Het maken van een Engine kost ruim een jaar misschien wel 2. Bewerkt: 3 november 2011 door gtaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Nouja 2 nieuwe steden... 1, 2 en 5. We missen 3 en 4, maar die zullen er ook vrij waarschijnlijk zijn. De cijfers stellen de verschillende 'routes' voor door San Andreas, zoals ze ook in het echt doen. Pagina op NL Wikipedia over de U.S. routes: http://nl.wikipedia.org/wiki/U.S._Route Toevallig loopt route ook door Los Angeles, maar bijvoorbeeld route 2 niet: deze loopt in het noorden van de VS, ongeveer langs de Canadese grens. Er zijn dus minstens 5 grote routes en snelwegen. Waarom zouden ze vijf grote snelwegen maken? Die lopen echt niet allemaal simpelweg dood of het bos in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ruben-gta Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Nouja 2 nieuwe steden... 1, 2 en 5. We missen 3 en 4, maar die zullen er ook vrij waarschijnlijk zijn. De cijfers stellen de verschillende 'routes' voor door San Andreas, zoals ze ook in het echt doen. Pagina op NL Wikipedia over de U.S. routes: http://nl.wikipedia.org/wiki/U.S._Route Toevallig loopt route ook door Los Angeles, maar bijvoorbeeld route 2 niet: deze loopt in het noorden van de VS, ongeveer langs de Canadese grens. Er zijn dus minstens 5 grote routes en snelwegen. Waarom zouden ze vijf grote snelwegen maken? Die lopen echt niet allemaal simpelweg dood of het bos in... Juist, ik denk inderdaad ook dat het 5 nieuwe steden zijn, waarvan er waarschijnlijk ook een paar dorpen zullen zijn (misschien zelfs allemaal). Kan iemand trouwens opmaken welke naam er staat naast de "1"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Er staat sowieso iets van "Las" of "Los" voor, maar wat daarna komt kan ik niet lezen. Er staat in ieder geval geen "Perro" of "Puerta", zoals bij de andere tot nu toe bekende routes. Of het vijf steden worden weet ik niet, maar ik denk wel dat er buiten LS om meerdere kleine dorpen zullen zijn te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoekeenleven Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Zouden die namen op die borden niet gewoon de namen van de snelwegen kunnen zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Zouden die namen op die borden niet gewoon de namen van de snelwegen kunnen zijn? De naam van de snelweg is de plaats waar hij naartoe loopt hé ;-) Ik kan het trouwens ook niet lezen ze, Las/Los Lip*** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zoekeenleven Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Zouden die namen op die borden niet gewoon de namen van de snelwegen kunnen zijn? De naam van de snelweg is de plaats waar hij naartoe loopt hé ;-) Ik kan het trouwens ook niet lezen ze, Las/Los Lip*** Ik denk dat dat nummer met daarachter een naam Bijv. 5 los puertto de naam is van de snelweg, met daaronder de bestemming bijv. Los Santos east. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Windmolenpark gevonden: Ik denk dat we inderdaad de bergen over kunnen en aan de andere kant de woestijn zullen gaan vinden. Andere toffe overeenkomst: LAX Control Tower: Ladies and gentlemen, we've found the airport! Meer in dit topic: http://www.gtaforums...howtopic=491242 Mijn nieuwste theorie: In het echt California kom je vanuit L.A. ook eerst een bosachtig gebergte tegen en als je deze oversteekt, kom je in de woestijn bij onder andere het windmolenpark terecht. Als Rockstar zich enigszins aan deze geologische plaatsing heeft gehouden, is het dus waarschijnlijk mogelijk om het gebergte te 'beklimmen' en dat de map dus aan de andere kant ervan doorloopt. Hoe tof zou dat wel niet zijn? Desbetreffende sceenshot: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) natuur miste ik in de vorige GTA, mooi dat dat er nu wel bij is ( met name wegens de nieuwere engine ) by the way, de beste screencap vind ik deze: simpelweg, omdat er je eruit kan afleiden dat het in San Andreas plaats vind Bewerkt: 4 november 2011 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Die politie vind ik ook 10x beter dan in IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Die politie vind ik ook 10x beter dan in IV. de auto is nog steeds een Vapid Vigilante en de agenten zelf zien er ook niet echt anders uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik heb een simpel voorgevoel he... Dat je dus in deze trailer alleen LS en omstreken ziet (Dus de Badlands en LS), en in een volgende trailer meer te zien krijgt van wat er buiten LS bevind. Ik heb geen dessert gezien, enkel dan die oliepomp maar die is net buiten LS lijkt 't wel weer. Ocean Docks? En @ Puma :: Dat lijkt me wel wat ja, en Octane Springs is er in SA toch ook maar dan als Olie-park? Bewerkt: 4 november 2011 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.