DaRick1993 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het is San Andreas volgens de nummerplaten van de auto's Reageren
Hugo1007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'. En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn. Staat Los Puerta ook niet op één van die snelwegborden? (0:32) Reageren
viccie211 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Nummerplaat van die blauwe auto 0:50 staat SAN ANDREAS boven het echte kenteken, zoals bij veel auto's in de VS. Dus heel SA zal er waarschijnlijk in zitten. En op die Wegwijsborden staat 1e bord(niet helemaal te lezen): SOUTH ...s Puerta Fwy(waarschijnlijk Los Puerta Fwy) ...PT LANE Middelste bord: Downtown Little Seoul Rechtse bord: NORTH Los Puerta Fwy Bewerkt: 2 november 2011 door viccie211 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Op één van de borden staat de wijk "Little Seoul" aangegeven. Blijkbaar is Chinatown vervangen Reageren
Mestdagh11 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'. En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn. Heel goed gezien! Btw Las Vegas (Las Venturas) ligt in Nevada. Ik ga er vanuit dat Los Santos & San Fierro aan elkaar vastliggen via bergen en die twee San Andreas vormen. Dan is er nog Los Puerta waar Las Venturas zich bevindt... Reageren
klm Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik denk 2 steden: Los Puerta, en Los santos Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Die pier met die mini kermis Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ter bevestiging trouwens dat de staat weer San Andreas heet: op 0:48 zie je een kenteken met daarop 'San Andreas'. En Los Santos is ook weer de officiële naam van de stad, staat op een busje op 0:46 EDIT: Kan het niet helemaal goed lezen, maar op hetzelfde busje staat op het kenteken volgens mij 'Los Puerta'. Dat zou kunnen betekenen dat er nu twee staten zijn, San Andreas en Los Puerta! Misschien is Los Puerta een GTA equivalent van Nevada of Mexico..? Mexico zou best logisch zijn, omdat die staat dan de deur ('Puerta') tot Mexico zou zijn. Staat Los Puerta ook niet op één van die snelwegborden? (0:32) Los Puerta kan ook een voorstad van Los Santos zijn. Zo heb je in Los Angeles ook de Santa Ana Freeway (Op de wegwijzers in GTA V staat er 'Los Puerta Fwy') die naar de voorstad Santa Ana leidt. Los Puerta is Spaans voor 'de poort', dus je zou het kunnen zien als een voorstad van Los Santos. Reageren
Hugo1007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Haha! Eerst easter egg ook al gespot op 0:54 Op de postbode auto staat "We aim not to lose it" Reageren
SebasD Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Op de nummerplaat rond 0:51 staat ook San Andreas. EDIT: Whoops. In het vervolg toch maar even refreshen voor ik post.. EDIT2: @Android: Die is ook duidelijk in de trailer te zien, met een achtbaan op enzo. Bewerkt: 2 november 2011 door SebasD Reageren
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ziet er groot en kanp uit allemaal ik zag inderdaad ook Los Puerta op de borden en op een busje. Misschien een nieuw gebied? Ook is het allemaal groot met bergen, bossen, woestijn. Iedergeval het kan alleen maar meer worden Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Trouwens: op 0:31 zie je een bord met 'Los Puerta Freeway'. Wat echter belangrijker is, is wat daarboven staat: het interstate symbool (dat blauw met rode schild) met een 5 erin, wat aangeeft dat het om interstate 5 gaat. In het echt loopt interstate 5 helemaal van de Mexicaanse grens via Los Angeles tot aan Seattle, helemaal in het noord-westen van de VS. Ik begin heel erg te vermoeden dat het spel zal draaien om grofweg dit deel van de VS: Bewerkt: 2 november 2011 door $NeoSyp$ Reageren
jorrit Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 het is San Andreas:D zie 1:06 op kentekenplaat van de Politie. Reageren
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Is dit de map? Die map kan inderdaad die map zijn van GTAV, het lijkt me wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.