Maarten11 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Weer een plek om naar binnen te sluipen en van alles te ontdekken. Ik denk dat we daar wel wat missies kunnen verwachten. In ieder geval 1 Het zou inderdaad wel leuk zijn dat als bijvoorbeeld Trevor in de gevangenis belandt, dat je dan met Michael of Franklin hem kunt proberen te bevrijden. Reageren
Vahnstad Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 (bewerkt) Mensen in volgende een beetje random opvattingen. Eerst en vooral: Lijkt me duidelijk waarop Rockstar zich gebaseerd heeft. Ligt in Wat is dit ? Midden in de woestijn een stad. Niet Los Santos, maar ook niet San Diego. Het ljkt mij echter ook niet een olieraffinaderij. Grootste kanshebber lijkt mij Tijuana Skyline, aangezien er daar een skyline is maar wel gebrekkig, en op deachtergrond gebergte, wat ook logisch kan zijn als dat de border wordt. Kijk goed naar de spleet tussen de gebergtes van Tijuana ten zuiden ervan. ! Echter denk ik wel dat Tijuana wel niet op schaal zal getekend zijn, maar who cares. En dan ... Kijk naar de lantaarnpalen, moeten allemaal screens zijn van zelfde gebied. Trevor's county. Kijk ook naar de heuvels op achtergrond De bewoonbare woestijn, En het golfterrein En dan het huis van Michael Een stad ten zuiden van LS ? Bewerkt: 15 november 2012 door Vahnstad Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2012 Rapport Geplaatst: 15 november 2012 Mocht Tijuana in de game zitten dan zit San Diego zeker in de game. Het zou dan natuurlijk ook wel een originele beperking zijn voor het Zuiden, de hekken van de grens met Mexico waar je dan Tijuana achter ziet liggen. Maar ik vind het onwaarschijnlijk, het kan evengoed een verbasterde versie zijn van San Diego (of anders) Reageren
Nissan Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb na RDR voorlopig effe m'n buik vol van Mexico, dus laat het alsjeblieft San Diego zijn Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Si, dit is een leuke topic Ik denk dat het wel LS, andere steden en zijn gebergte wordt =) Reageren
Rivel Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Nou als het werkelijk die stad is in Mexico is het wel mogelijk dat ze de kaart afsluiten met de grensovergang. Dat ze een grens bouwen waar je niet over kan. Maar het zou realistischer zijn dat als je toch over probeert te steken je gigantisch veel politie over je heen krijgt. Ik spreek dan van zes sterren waar je niet aan kan aan ontsnappen. En dan Far Cry 2-stijl gewoon kilometers woestijn bouwen zodat je het niet overleeft voor je bij de stad aankomt. Maar dit is misschien wat ver gezocht? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Leuke fantasie / idee maar dat is inderdaad een beetje ver gezocht. Ga er maar gewoon vanuit dat er Los Santos is en wat omringende dorpjes en allerlei omgevingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.