Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen

http://assets2.ignimgs.com/2012/11/12/gtav-02jpg-19d0a5.jpg

Mount Chiliad, I asume? (Of zijn waardige opvolger, alleszins).

Ik betwijfel het.. Ik ben in andere screens meer bergen tegengekomen, en die zagen er wat meer bebost uit. Misschien dat Mount Chiliad wel is uitgebreid tot een bergketen i.c.m. een vallei?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zo mijn contacten 8)

Of ik kwam toevallig op een pagina terecht op GTAForums. Moet ik ze eigenlijk wel als bron vermelden, want officieel is het IGN

Er is trouwens nog een andere, waarin Franklin in een gele cabriolet zit (het merk lijkt op auto) en een politiewagen achter hem met brandende lichten! Maar dat behoort niet echt tot locaties, dus moet je mijn status eens bekijken.

Ik geloof ook niet dat het echt Mount Chiliad is, ze hebben er vast een andere naam voor. Het lijkt me maar raar dat ze het terug zouden laten komen. Al kan je dat ook zeggen over het Vinewood sign en sommige wijknamen.

Wat ik trouwens net zie op de screen: er zijn meerdere bergen. Je hebt een grote berg waar nog twee kleintjes voorstaan.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Op de screenshot met de GTA V-versie van de Salton Sea zie je verderop een snelweg, te zien aan de grote wegwijzer en het viaduct (anders zou het een gewoon kruispunt moeten zijn.) waar de weg overheen gaat. Zou dit om een parodie van de Interstate 10 gaan? Deze gaat van Los Angeles naar Phoenix, met Palm Springs en de andere 'Desert Cities' als (grote) steden in de buurt van dit zoutmeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen terroristen, aardbevingen, orkanen, ontplofte bruggen of stakend personeel van de ferry... Echt een keer anders dat GTA dit niet meer toepast in de V.

Maar dit betekend dan ook dat GTA V niet meer op een eiland is zoals tot nu altijd was? Volgens mij gaan ze een oneindig stuk omgeving hebben dat je gewoon niet weg kan. Achter de bergen is er de woestijn, waarschijnlijk ga je dood als je te ver weg gaat van de map of er word een grote muur geplaatst genaamd de Mexicaanse grens.

Wie dit zich nog herinnerd?

800px-CallahanBridge-GTA3-damaged.jpg

IMG_0220.png

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gezien, ziet er inderdaad uit als de gevangenis! Ik snap de vergelijking wel met een militaire basis door de (8) controletorens, maar als je dan naar het centrale gebouw kijkt... Inderdaad een gevangenis, ik hoop dat je ergens in de verhaallijn in de gevangenis terecht geraakt met één van de personages :3

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gezien, ziet er inderdaad uit als de gevangenis! Ik snap de vergelijking wel met een militaire basis door de ( 8) controletorens, maar als je dan naar het centrale gebouw kijkt... Inderdaad een gevangenis, ik hoop dat je ergens in de verhaallijn in de gevangenis terecht geraakt met één van de personages :3

Zou wel lachen zijn als je aan het freeroamen bent en je speelt als Trevor en je raakt gearresteerd, dat hij dan in de gevangenis belandt en je met je andere personages kan proberen hem weer vrij te laten of zo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in Maffia 2. Dat was geweldig hoe je moest overleven in de gevangenis...

Vrij grappig dat (mocht dit een gevangenis of Area 69 of wat dan ook zijn) dat het persé achter het Vinewood-sign/berg gevestigd is. Precies van "Alles wat er voor staat blink, alles erachter stink", zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Rechtsboven op de afbeelding, net onder de berg, zie ik een baan rechts van de 'gevangenis'. In eerste instantie dacht ik aan een rivier, maar het kan wel eens logischer zijn dat dit een autosnelweg is. De GTA V-versie van de Interstate 5 misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toevallig bezig om het e.e.a. te reconstrueren uit de vrijgegeven screens, en ik heb me er ook al even over zitten buigen. Het gebied rond het Vinewood bord is al aardig duidelijk aan het worden, maar ik heb helaas nog geen relatie kunnen ontdekken tussen de plaats van het Vinewood-bord en de rest van de de screens :(

Berichten even verplaatst naar het locatietopic, trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze heb ik nog niet voorbij zien komen

gtav-02jpg-19d0a5.jpg

Mount Chiliad, I asume? (Of zijn waardige opvolger, alleszins).

Die weg langs de zee, zou dat de Californian State Route 1 (CA1) kunnen zijn?

Bewerkt: door Doemar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...