Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Mogelijke steden/dorpen/gebieden in GTA V:

Los Angeles = Los Santos

laskyline4.jpg

p554839-Los_Angeles-Los_Angeles_Skyline.jpg

Dit is al bevestigd, en is ook logisch. Het is het enige waarvan we eigenlijk al een duidelijkere beeld van kunnen scheppen, relatief duidelijk weliswaar, want er zitten nog veel onduidelijkheden in. Een skyline vanuit het westen of vanuit het noorden moeten we nog op wachten. Dit kan een teken zijn dat men iets verbergt in het zuiden/oosten. Westen is gegrensd aan de zee, en het noorden gegrensd door bergen, maar dat wil niet zeggen dat er in het noorden niets te zien valt. Ik denk dat er in het noorden kans is op een terugkomst van San Fierro, maar dat die kans door het re-imagined South Californie flink gedaald is. De bergen zijn een hele goeie border. En eventueel kan het Yosemite National Park dan in het noordoosten gelegen zijn, of het San Bernardino park. Ik acht een terugkeer van Las Vegas meer mogelijk dan een comeback van San Fierro door het concept van de borders, maar dit wil niet zeggen. En als Las Venturas er terug inzit lijkt het me onwaarschijnlijk dat San Fierro er niet zal bijzijn. Daarom ga ik hier er vanuit dat beide steden er niet inzitten.

Delen van Los Santos:

Long Beach

noFlash_30.jpg

zuidwestelijke strand van Los Santos. 90 procent in de game, eventueel als onderdeel van Santa Monica Beach. Dicht bij de haven ook.

Santa Monica Beach:

santa-monica-beach.jpg

Westelijke paradijselijke strand van Los Santos. Zat er al in GTA: San Andreas en er zijn al screens van vertoond vanuit de trailer dat dit nu niet anders het geval zal zijn.

Westelijke wijken zoals Compton:

warehouses-powerlines.jpg

AlexTheatre_Glendale_CityofGlendale.jpg

Had in GTA: San Andreas een heel belangrijke rol in de storyline. Het westen met Grove Street, het terrein van de Ballas, Glenpark, Glendale en noem maar op. Bovenste foto is van Compton. Onderstaande van Glendale. Maar ik heb het hier over de armere wijken van Los Santos.

Oostelijke wijken en noordelijke wijken zoals Hollywood/Vinewood bv.:

hollywood-boulevard.jpg

Spreekt voor zich: Hollywood zal en mag niet ontbreken in Los Santos en het speelde ook een rol in de storyline van GTA SA.

Bezienswaardigheden buiten Los Santos

Pacific Coast Highway

pch.jpg

PacificCoastHighway.jpeg

Een enorm lange en mooie weg die door West-Californie gaat, en in dit geval rond Los Angeles gaat. Zowel zuidwaarts als noordwestwaarts een mooie weg. Noordwestelijk een mooie baan, zuidwaarts kun je meer cruisen naast de oceaan. Dit kan en mag niet ontbreken in het spel. 95 procent zeker aanwezig. Iets wat niet echt aanwezig was (of foutief) in GTA San Andreas. Met mooie graphics zal dit de favoriete weg van iedereen worden. Soms ook scherpe bochten, soms lange stukken. Eventueel zal dit als interstate 1 aangeduid zijn, vanwege de lokale 1 symbool van de weg.

Malibu Beach:

malibu-beachHwy1.jpg

Nog niet veel getoond in screens. In GTA San Andreas zal de snelweg rond Hollywood hierop gebaseerd zijn. Bevindt zich ten westen van de bergen die Los Santos/Angeles zullen omgeven. De reden waarom dit nog niet veel op screens getoond geweest is, is omdat dit de enige manier is om iets dat ten noorden van Los Santos ligt zichtbaar te maken. Andere screens tonen een afbakening van bergen, en in het echt is dit ook zo, maar dit is de westelijke highway die rechtstreeks naar San Francisco gaat. Of toch op zijn minst de kust volgt op een noordelijkere pad. Oxnard, San Barbara en veel nationale parken. 99 procent kans

Los Padres National Forest:

los-padres-bluffs.jpg

lupinepicoblanco.jpg

Nationaal park gelegen ten noordwesten van Los Santos en westelijk omgeven door de Pacific Highway. Naar mijn mening zijn hier nog geen screens van getoond. Op eventueel die berg van die trailer na, maar dat leek me meer landinwaarts. Deze bergen worden omgeven door de zee en kunnen mede voor de natuurlijke border zorgen. In het geval dat dit de natuurlijke border is, en de wegen hier niet meer doorlopen lijken noordelijke steden en zelfs dorpen onbestaande, en mogen Bakersfield en San Barbara op je buik geschreven worden, en lijken zelfs Malibu beach en de Pacific Highway ten NW van Los Santos in het gedrang te komen. Dit lijkt me dan ook een heel kleine map als dit de border wordt. Al moet er gezegd worden dat er noordelijk niet echt veel te zien valt op wat kleine steden/dorpen. 80 procent kans

Mount San Antionio en noordelijk bergketen:

38.jpg

Mt-Baldy-Los-Angeles-Night-1.jpg

Niet echt duidelijke foto's van terug te vinden, dus om een echt hoge berg gaat dit niet. Maar het kan een mogelijke border zijn, en een mogelijke vervanger voor de beruchte Mount Chilliad. Ik zou erg ontgoocheld zijn dat dit de border zou zijn, aangezien Hollywood dan aan de grens van de map ligt. Ga je noordelijker, dan ligt er geen natuurlijke border meer, zijn er niet op korte afstand leuke dingen te vinden, en dan moet je het met water omgeven. Maar Hollywood aan de grens van de map. Dat lijkt me sterk en klein. Ambitieus lijkt mij dit dan absoluut NIET. 100 procent kans

San Bernardino National Park (Del Perro ?):

rcp-4542-pano-12x18-1.jpg

121716-004-CDF7A547.jpg

Gelegen in het noorden van Los Santos naast de noordelijke bergteken. Kan mede voor een soort van natuurlijke border te zorgen, al zijn de hoogteverschillen hier duidelijk afgenomen. Grote kanshebber om in de game voor te komen, al lijkt het mij sterk dat er al screencaps/trailerviews zijn uitgelekt van deze locatie. 95 procent kans

Joshua Tree National Park:

JoshuaTree1.jpg

joshua-tree-4a.jpg

Ligt iets meer landinwaarts, maar naast de noordelijke bergteken, en hier begin je het teken van de woestijn stilaan meer en meer te zien. Enorm mooi. Naar mijn mening ook nog geen screens/trailerhints van gezien, maar als het waar is dat men iets verbergt. Dan zal men dit ook verbergen. Volgens mij is de kans groot dat dit erin komt. Ook al omdat we nog geen noordoostelijke screens van de map hebben gezien. Kan een kandidaat zijn voor de noordoostelijke border. Maar helemaal niet voor de oostelijke border. Ligt in het centrum van Zuid-Californie. En al dicht tegenaan Las Vegas. 75 procent kans

Mount San Jacinto:

Mt_San_Jacinto_IMG_6342_050524_140256.jpg

Een berg gelegen in het midden van Zuid-Californie, ten zuiden van Los Angeles. Kan een gelijkenis hebben met de berg die we uit de trailer zagen. 95 procent kans

Cleveland National Park:

isle-royale-national-park-2.jpg

Gelegen in het uiterste zuiden van Californie. Kan deels voor de zuidelijke border zorgen. 60-65 procent kans.

Anza-Borrego Desert State Park/Western Colorado Desert:

116780-004-7c5145601.jpg

Oneindige woestijn in het ZO van Californie. Ook het oosten uiteraard, maar daar is het iets levendiger. 75-80 procent kans.

Mogelijke andere steden:

Voorsteden zoals Santa Ana, Anaheim behandel ik niet, omdat ze eigenlijk deel zijn van Los Angeles (in de game), en een wijknaam zullen krijgen.

Oceanside:

oceanside1.png

Oceaanstadje ten zuiden van Los Santos. Kan een stad zijn die ligt op de Pacific Coast Highway. Lijkt mij zeker een kandidaat vanwege het vakantiegevoel in deze stad. 70 procent kans

San Bernardino (Del Perro ?):

3_san_bernardino.jpg

Een stad gelegen ten oosten van Los Angeles, niet echt afgescheiden ervan, met ten noorden de border die wellicht San Bernardino National Park zal noemen. Eventueel zal dit Dell Perro noemen. Vanwege de screen met Del Perro fwy. 98.5 procent kans

Palm Springs:

Palm-Springs-Hills.jpg

Soort van oasestad in de woestijn. Ten oosten van Los Santos. 75 procent kans

Temecula:

photo_2.jpg

Gelegen ten ZO van Los Santos. 50 procent kans

San Diego/Los Puertas evt. ?

SanDiegoSkyline_gde.jpg

Kan borderstad worden. Stad van groot formaat. 70 procent kans

Tijuana:

tijuana_mexico_photo_bc_3.jpg

Tijuana.jpg

De enige stad die echt een verhaal met zich kan meebrengen. Mexicaanste stad dat zich kan afspelen met illegale drugshandel en illegaal Mexicanen naar San Diego sturen. Kan verklaren waarom er gespeeld wordt met de naam Los Puertas. Het zou me niet verbazen mochten we straks een trailer zien met Mexicaanse hoeden. :) 65 procent kans

Onwaarschijnlijker maar niet onmogelijk

San Francisco/San Fierro & omgeving (Sacramento)

sanfrancisco3.jpg

1stPlaceSanFranciscoCableCars.jpg

Acht ik onwaarschijnlijk vanwege het in herhalen vallen van GTA: San Andreas. Er was toen kritiek op wat onafgewerkte stuff. Er kan een verhaal inzitten. Maar buiten de Golden Gate Bridge brengt deze stad niets meer dan bv. een San Diego. Al zou ik niet treuren dat SF erinzit, want dit is en blijft een prachtige stad. Door de historie met SA toch 25 procent kans

Las Vegas/Las Venturas:

las-vegas.jpg

'S werelds bekende nachtstad met een prachtige sfeer, en aan de grens van Zuid-Californie. Rockstar zei duidelijk: "South Californie AND surroundings. Het kan, al blijft het gissen. 35 procent kans

Salt Lake City:

salt-lake-city.jpg

http://t2.gstatic.co...uK0cdDFii5U9-Yw

utah-great-salt-lake.jpg

Uyuni%20Salt%20Lake%202.jpg

Veel mensen verklaren me zot. Maar Salt Lake City brengt een mooi verhaal met zich mee. Het zoutwatermeer. Relatief goeie stad, niet te groot, niet te klein. Een verhaal met Diehard-Christenen. En omgeven door de Rocky Mountains die als border kunnen dienen. Ik zeg het u: Als Las Vegas in het spel zit is er 70 procent kans dat Salt Lake CIty er ook inzit. Maar zit LV er niet in, dan zit deze stad uit Utah er zeker niet in. Qua ligging heel slecht. Maar als je met Las Vegas het cruisen wilt uitbuiten dan kan je Salt Lake City er ook insteken. Ik acht deze stad waarschijnlijker dan San Francisco omdat er hier een verhaal inzit, al van de Prehistorie af. Het beroemde Salt Lake, en de woestijn daarrond die verbonden kan zijn met Las Vegas. En de Rocky mountains. 10 procent kans

Reno

Reno.jpg

Mooie en aardgevoelige stad met een unieke en mooie sfeer. Ook deze dorp/stad kent een verhaal, maar het lijkt mij meer in de San Francisco regio te horen, dan bij andere. Vandaar 20 procent kans.

Phoenix

phoenix.jpg

phoenix%20arizona.jpg

Mooie en grote woestijnstad die vaak met zandstormen te maken krijgt. Ligt zuidelijker dan Las Vegas, maar iets oostelijker. Lijkt mij een kanshebber, en ik denk dat er ook hier een verhaal kan rondgemaakt worden. Las Vegas geeft er echter concurrentie op, maar als je de theorie van de bever en de noordelijke border bekijkt geeft deze stad op zijn minst evenveel kans. 35 procent kans. Beavers/Bevers hebben hier een grote rol in het stadsleven. Ik dacht dat een bever het logo van Phoenix was.

Rocky Mountains

275px-Moraine_Lake_17092005.jpg

Als mogelijke oostelijke border. 10 procent kans

Grand Canyon

grand-canyon.jpg

Prachtig en één van de bekendste natuurgebieden van de wereld. Ligt iets ten oosten van Las Vegas, en ten noorden van Phoenix. 12 procent kans.

Yosemite National Park

Upper_Yosemite_Falls,_Yosemite_National_Park,_California.jpg

Hoort eerder bij San Francisco, maar toch 35 procent kans op een rol in de volgende GTA. Prachtig natuurpark, met eventueel al één screen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, wat een lange maar informatieke post.

maar ik denk dat heel Los Santos (zoals we die kennen van San andreas) samen met de bergen buiten de stad in de game komen, Las venturas zou er ook wel bij mogen, san fierro vond ik eigenlijks best wel een saai gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, wat een lange maar informatieke post.

maar ik denk dat heel Los Santos (zoals we die kennen van San andreas) samen met de bergen buiten de stad in de game komen, Las venturas zou er ook wel bij mogen, san fierro vond ik eigenlijks best wel een saai gebied

Mee eens, maar ik denk dat San Fierro in GTA: San Andreas niet goed was uitgewerkt, en dat het er veel beter vertoeven is in R-L. Ik denk het zelfs niet, ik ben het zelfs zeker. San Fierro had maar de grootte van Bohan in SA. Ook veel minder donker dan in het spel. Het misteffect van de Golden Gate Bridge zou een prachtig effect en beeld moeten leveren, maar in het spel kreeg de gehele stad een donker imago, terwijl eigenlijk SF dat totaal niet is. Eigenlijk is tot nu toe enkel Liberty City een goed uitgewerkte stad, en nee dat is niet echt mijn favoriet. Los Santos was ook een mooie stad, maar niet echt goed uitgewerkt, vandaar dat de remake denk ik wel genoeg vernieuwing zal geven. :).

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_145_18743.jpg

Nog iets over de snelwegen. Nu valt het me serieus op dat je westelijk ziet staan. SOUTH Los Puertas en dan waarschijnlijk daaronder Left Lane. Dus dat betekent dat je als je de linkerbaan volgt je westelijk afslaat richting het zuiden. Er staat wel geen locatie op, maar noordelijk staat dit er ook niet, want het tweede bord geeft enkel de afritten weer (en dat is Downtown en Little Seoul), waarschijnlijk gaat dit rechtdoor, en dan kom je beneden aan. Rechts ziet je dan NORTH Los Puertas Fwy, en dat lijkt dat je even nog rechtdoor moet gaan, en dan oostwaarts moet. Omdat er peiltjes staan die zeggen dat je de baan moet volgen. Dit geeft aan dat je een knooppunt hebt, en er is maar één mogelijkheid vanwaar deze baan komt, en dat is uit het oosten. Zo wordt mijn theorie met een mogelijke terugkomst van Las Venturas of een debuut van SL City en Phoenix versterkt.

Het zou me zeer verbazen toch dat er vanuit het oosten zomaar uit het niets een snelweg met maar liefst 3 rijstroken komt. Toch ? Links zie je ook de hellende structuur van de tegenrijweg, wat ook de theorie van het knooppunt doet versterken.

Bewerkt: door Vahnstad
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke post van je, Vahnstad. Echter waar baseer jij die kansberekening op? Je zegt dat een stad als Phoenix 35 procent kans heeft om in het spel te komen, maar waar baseer je dat op? Phoenix is eigenlijk totaal geen interessante stad met noemwaardige dingen die op te noemen zijn en ik kan zeggen dat Phoenix totaal niet mooi is. (Ben er zelf geweest namelijk.) Reno is Las Vegas in het klein en Salt Lake City ligt meer dan duizend kilometer van Los Angeles vandaan. Deze steden zie ik dus totaal niet in het spel komen.

Overigens is Del Perro Spaans voor 'de hond'. Waarom zou San Bernardino 'de hond' heten in GTA V?

Link to comment
Delen op andere websites

Las Vegas/Las Venturas:

Salt Lake City:

Reno

Phoenix

Rocky Mountains

Grand Canyon

Lange resum tekst, maar als je dan toch bezig bent met het opsommen van steden in aangrenzende staten waarom smijten we er dan niet ineens Portland, Seattle, Albuquerque, El Paso, Ciudad Juarez ook bij? Tot San Diego en San Francisco kan ik zeker nog volgen (en Las Vegas ook, maar dan op basis van de GTA-geschiedenis) maar Salt Lake City is me toch net een stapje te ver. Daarbij is Salt Lake City gekent voor zijn status als mormonenhoofdstad, niet voor zijn die-hardchristenen, beide een sekte, maar niet helemaal hetzelfde.

Mocht San Francisco in GTA V zitten verwacht ik op zijn minst een degelijk uitgewerkt San José en Oakland (Foster Valley gaf me toch niet hetzelfde gevoel...)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke post van je, Vahnstad. Echter waar baseer jij die kansberekening op? Je zegt dat een stad als Phoenix 35 procent kans heeft om in het spel te komen, maar waar baseer je dat op? Phoenix is eigenlijk totaal geen interessante stad met noemwaardige dingen die op te noemen zijn en ik kan zeggen dat Phoenix totaal niet mooi is. (Ben er zelf geweest namelijk.) Reno is Las Vegas in het klein en Salt Lake City ligt meer dan duizend kilometer van Los Angeles vandaan. Deze steden zie ik dus totaal niet in het spel komen.

Overigens is Del Perro Spaans voor 'de hond'. Waarom zou San Bernardino 'de hond' heten in GTA V?

Wat denk jij dat ze dan wel met de hond gaan doen. Het lijkt mij het enige logische ? Phoenix acht ik eerder dan San Fierro in de game, omwille dat het een nieuwe stad is. Phoenix kan ook de reden zijn van de west-oostsnelweg. Reno hoort bij San Francisco. Over Salt Lake City heb je echter wel gelijk.

Las Vegas/Las Venturas:

Salt Lake City:

Reno

Phoenix

Rocky Mountains

Grand Canyon

Lange resum tekst, maar als je dan toch bezig bent met het opsommen van steden in aangrenzende staten waarom smijten we er dan niet ineens Portland, Seattle, Albuquerque, El Paso, Ciudad Juarez ook bij? Tot San Diego en San Francisco kan ik zeker nog volgen (en Las Vegas ook, maar dan op basis van de GTA-geschiedenis) maar Salt Lake City is me toch net een stapje te ver. Daarbij is Salt Lake City gekent voor zijn status als mormonenhoofdstad, niet voor zijn die-hardchristenen, beide een sekte, maar niet helemaal hetzelfde.

Mocht San Francisco in GTA V zitten verwacht ik op zijn minst een degelijk uitgewerkt San José en Oakland (Foster Valley gaf me toch niet hetzelfde gevoel...)

Ik weet niet wat een mormoon is, maar ik weet wel dat het een soort van sektestad was. Enja, dat verwacht ik ook wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk jij dat ze dan wel met de hond gaan doen. Het lijkt mij het enige logische ? Phoenix acht ik eerder dan San Fierro in de game, omwille dat het een nieuwe stad is. Phoenix kan ook de reden zijn van de west-oostsnelweg. Reno hoort bij San Francisco. Over Salt Lake City heb je echter wel gelijk.

San Bernardino zou in feite wel nog kunnen bij "De Hond" (met wat verbeelding is San Bernardino een Sint-Bernard) maar in feite zou die snelweg overal naartoe kunnen lopen. Daarbij is Phoenix echt een gigantische afstand rijden en is er zoals Jesperkaj al zei niet zo bijster veel te vinden (op een Legerbasis in het Noordwesten dan) maar een legerbasis ligt er ook tussen LA en San Diego dus dat mogelijk argument speelt meer voor San Diego :puh:

PS. kortgezegt geloven Mormonen dat Jezus naar de VS is gevaren op een kano en ginds zijn woord is komen verkondigen. Daar is een zéér educatieve South Park-aflevering over.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk jij dat ze dan wel met de hond gaan doen. Het lijkt mij het enige logische ? Phoenix acht ik eerder dan San Fierro in de game, omwille dat het een nieuwe stad is. Phoenix kan ook de reden zijn van de west-oostsnelweg. Reno hoort bij San Francisco. Over Salt Lake City heb je echter wel gelijk.

Aan dezelfde snelweg die jij bedoelt (de Interstate 10) ligt ook de stad Palm Springs. Deze screencap komt voor in de trailer en de omgeving rondom Palm Springs kenmerkt zich door een heel groot windmolenpark. De Del Perro Freeway is een gedeelte van de Interstate 2, maar in het echt bestaat deze weg niet. We kunnen dus niet zeker zijn dat deze weg de GTA-versie van de Interstate 10 is. Het kan ineens zo zijn de we in een volgende trailer ineens de Interstate 10 zien. We zullen dus moeten afwachten.

Ik weet niet wat een mormoon is, maar ik weet wel dat het een soort van sektestad was. Enja, dat verwacht ik ook wel. :)

Je zou het als een sekte van het Christendom kunnen zien, maar sommige aspecten van hun geloof passen niet bij het Christendom. Denk maar aan polygamie, het hebben van meerdere vrouwen. Salt Lake City is de belangrijkste stad voor dit geloof, maar de hele staat Utah is dat ook. Overal in de staat kom je in namen van steden (bijvoorbeeld St. George en Moab) verwijzingen tegen van de Mormoonse Kerk.

Daarbij is Phoenix echt een gigantische afstand rijden en is er zoals Jesperkaj al zei niet zo bijster veel te vinden (op een Legerbasis in het Noordwesten dan) maar een legerbasis ligt er ook tussen LA en San Diego dus dat mogelijk argument speelt meer voor San Diego :puh:

De legerbasissen die jij bedoelt liggen niet in de buurt van Phoenix, maar in de buurt van Barstow, een stad ten noordoosten van Los Angeles. Daarom is dit ook een belangrijke stad in dit gebied. De stad wordt in de steden Los Angeles en Las Vegas goed aangegeven op de wegen en het verkeersknooppunt van de I-15 met de I-40 ligt middenin de stad.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Dit al gezien trouwens ?

gallery_145_18743.jpg

Nog iets over de snelwegen. Nu valt het me serieus op dat je westelijk ziet staan. SOUTH Los Puertas en dan waarschijnlijk daaronder Left Lane. Dus dat betekent dat je als je de linkerbaan volgt je westelijk afslaat richting het zuiden. Er staat wel geen locatie op, maar noordelijk staat dit er ook niet, want het tweede bord geeft enkel de afritten weer (en dat is Downtown en Little Seoul), waarschijnlijk gaat dit rechtdoor, en dan kom je beneden aan. Rechts ziet je dan NORTH Los Puertas Fwy, en dat lijkt dat je even nog rechtdoor moet gaan, en dan oostwaarts moet. Omdat er peiltjes staan die zeggen dat je de baan moet volgen. Dit geeft aan dat je een knooppunt hebt, en er is maar één mogelijkheid vanwaar deze baan komt, en dat is uit het oosten. Zo wordt mijn theorie met een mogelijke terugkomst van Las Venturas of een debuut van SL City en Phoenix versterkt.

Het zou me zeer verbazen toch dat er vanuit het oosten zomaar uit het niets een snelweg met maar liefst 3 rijstroken komt. Toch ? Links zie je ook de hellende structuur van de tegenrijweg, wat ook de theorie van het knooppunt doet versterken.

Link to comment
Delen op andere websites

De legerbasissen die jij bedoelt liggen niet in de buurt van Phoenix, maar in de buurt van Barstow, een stad ten noordoosten van Los Angeles. Daarom is dit ook een belangrijke stad in dit gebied. De stad wordt in de steden Los Angeles en Las Vegas goed aangegeven op de wegen en het verkeersknooppunt van de I-15 met de I-40 ligt middenin de stad.

Hmmm... ik ben echt wel zeker dat ik ooit een National Geographic-aflevering heb gezien waar het ging over een legerbasis vrij dicht (30km<X<80km) bij Phoenix. Aangezien missile-tests in die basis als UFO-sighting in Phoenix werden geraporteerd. Maar mogelijk heb ik het toch fout, ik zal eens even gaan rondkijken naar wat ik bedoel.

@Vahnstad: in San Fierro stopt er ineens ook een 2-vakssnelweg in het midden van niks (zelfs niet in het midden van niks, maar aan de rand van niks: Whetstone)

Natuurlijk na het afwisselen van 1 vak, maar het is niet onmogelijk dat hetzelfde gebeurt met de snelweg waar jij op doelt. Daarbij dacht ik dat ik eerder eens was tegengekomen dat deze snelweg in feite van het zuiden kwam, maar dat is maar speculatie (en weet ik ook niet eens meer zeker)Jesper legt het duidelijker uit

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Tzou ook wel leuk zijn als area 69 terug komt.

Ik hoop op een grote map, met woestijnen, bossen enz.

Tegelijk hoop ik dat SA in zijn geheel terug komt.

Daarnaast, ik denk heus wel dat er meer steden in V terug komen, ik zat zelf meer te denken aan bijvoorbeeld een parodie op een stad als Washington.

Link to comment
Delen op andere websites

borden.png

Links staat er Del Perro Fwy wat eventueel verwijst naar San Bernardino Freeway, en het geeft aan dat het oostwaarts gaat. Rechts kan ik enkel EXIT zien staan en Los Santos Fwy, en ik denk dat ik een 1 herken wat kan wijzen op een verticale weg. Op zijn minst dus 3 snelwegen. Ik denk dat de 1 enkel door Los Santos gaat. Maar kan iemand lezen wat er rechts staat, of is dit al bekend ?

De legerbasissen die jij bedoelt liggen niet in de buurt van Phoenix, maar in de buurt van Barstow, een stad ten noordoosten van Los Angeles. Daarom is dit ook een belangrijke stad in dit gebied. De stad wordt in de steden Los Angeles en Las Vegas goed aangegeven op de wegen en het verkeersknooppunt van de I-15 met de I-40 ligt middenin de stad.

Hmmm... ik ben echt wel zeker dat ik ooit een National Geographic-aflevering heb gezien waar het ging over een legerbasis vrij dicht (30km<X<80km) bij Phoenix. Aangezien missile-tests in die basis als UFO-sighting in Phoenix werden geraporteerd. Maar mogelijk heb ik het toch fout, ik zal eens even gaan rondkijken naar wat ik bedoel.

@Vahnstad: in San Fierro stopt er ineens ook een 2-vakssnelweg in het midden van niks (zelfs niet in het midden van niks, maar aan de rand van niks: Whetstone)

Natuurlijk na het afwisselen van 1 vak, maar het is niet onmogelijk dat hetzelfde gebeurt met de snelweg waar jij op doelt. Daarbij dacht ik dat ik eerder eens was tegengekomen dat deze snelweg in feite van het zuiden kwam, maar dat is maar speculatie (en weet ik ook niet eens meer zeker)Jesper legt het duidelijker uit

Een 3-vaksweg. Ik vind dat het dan zijn nut verliest, en je ziet dat Rockstar meer realisme wil qua freeways. Zag je in SA een interstate 5 ?

>>> Door VWO-er: Ik heb je berichten even samengevoegd. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...