Jump to content

OG-J

Recommended Posts

Ik denk dat het goed mogelijk is dat er meerdere steden in zullen zitten, maar dan wil ik wel dat ze het op meerdere cd's zetten ( 3-4 cd's 1 keer installeren en dan zonder cd's om te wisselen je verder kunt spelen )

Dan heb je voor mij de ultieme game!

CD's? The 90 's are back? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    28

  • Phoenyxar

    26

  • Vahnstad

    24

  • Jesperkaj

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Los Santos zal er zowieso zijn. Dat San Fierro en Las Venturas zouden komen lijkt me onwaarschijnlijk.

MAAR er zijn grote autosnelwegen! Daarom ga ik er vanuit dat er ook misschien andere steden komen die in het echt dicht bij Los Angeles liggen.

Zoals San Diego, Palm Springs, Santa Barbara, Lancaster,...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf dat een GTA-versie van San Diego niet in het spel zal komen. Daar is de stad gewoon veels te groot voor.

Ik zie wel steden als Bakersfield, Barstow, Palm Springs en Santa Barbara in het spel komen door hun belangrijke regionale functie buiten het stedelijk gebied van Los Angeles., eveneens de prominente voorsteden Long Beach, Santa Ana, Riverside, Anaheim, San Bernardino en natuurlijk het beruchte Compton.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand eigenlijk al wat we eigenlijk moeten verwachten van de countryside ? Heeft iemand een idee of het maar bij één berg ofzo zou blijven, en dat het maar een heel klein deel countryside is, of dat die toch nog behoorlijk is, en denken jullie dat er steden zijn die nog een aanzienlijke grootte hebben ?

Bewerkt: door VWO-er
Samengevoegd met het "LV en SF"-topic, aangezien het onderwerp daar ook ter sprake komt.
Link to comment
Delen op andere websites

Feit is wel als SF/LV of een andere grote stad er nog inkomt, dat R* er zeker in geslaagd is om alles geheim te houden, en dat het de grootste stunt uit de gamewereld zou zijn. Men zou er lang over spreken. Aanwijzingen voor SF/LV zijn er vooralsnog niet, enkel veronderstellingen. Maar bewijzen dat ze er niet zijn, niet. Alles kan nog, al lijkt de optie Los Santos en surrounding hills een veel grotere kans te hebben.

En er hangt sowieso een mysterie rond. We weten het hoofdpersonage niet, en we kregen al een skyline van de stad te zien in de eerste trailer. Volgens mij komt er nog iets.

Bewerkt: door Vahnstad
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mensen mensen, er komt waarschijnlijk geen andere stad dan Los Santos, lees dit wat Rockstar Games bijna een jaar geleden heeft gezegt.

''Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California. ''

Oftewel, Los Santos, omliggende dorpjes (Montgomery, Palimino Creek, Blueberry etc.) en verder een grote omgeving.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mensen mensen, er komt waarschijnlijk geen andere stad dan Los Santos, lees dit wat Rockstar Games bijna een jaar geleden heeft gezegt.

''Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California. ''

Oftewel, Los Santos, omliggende dorpjes (Montgomery, Palimino Creek, Blueberry etc.) en verder een grote omgeving.

Vergeet die omliggende dorpjes maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de screens te zien, lijkt het me dat er een hele bergketen in het spel zal zitten. Het lijkt erop dat de countryside groot wordt.

Waarschijnlijk gaan de dorpjes naast Los Santos groter zijn dan de kleine boerengaten die in San Andreas lagen.

Dat allemaal kan ik niet met zekerheid zeggen, het is afgeleid uit de trailer en de screenshots.

Je had dit trouwens misschien beter gepost in een ander topic in plaats van speciaal eentje aan te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook moeilijk een beeld van Los Santos geven zonder de skyline te tonen.

Om even te vergelijken: in IV wisten we bij de eerste trailer al waar het zich afspeelde, kregen we enkele gebouwen te zien, wisten we wie het hoofdpersonage was en wisten we al wat het verhaal ongeveer inhield.

Vind je het nu nog altijd verdacht dat we de skyline onmiddellijk te zien kregen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf dat een GTA-versie van San Diego niet in het spel zal komen. Daar is de stad gewoon veels te groot voor.

Ik zie wel steden als Bakersfield, Barstow, Palm Springs en Santa Barbara in het spel komen door hun belangrijke regionale functie buiten het stedelijk gebied van Los Angeles., eveneens de prominente voorsteden Long Beach, Santa Ana, Riverside, Anaheim, San Bernardino en natuurlijk het beruchte Compton.

Anaheim? Disney in GTA? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad heel goed mogelijk dat er een pretpark te vinden zal zijn in GTA V. Het zou dan ook leuk zijn als de (meeste) attracties werken, en dat je ook een ritje kan maken in een aantal van die attracties. En dat je met vrienden het pretpark kan bezoeken. En ik denk inderdaad ook dat er een kleinere stad zoals wat Jesperkaj zei in het spel zal komen. Ook hoop ik op kleinere dorpjes zoals Blueberry enzo.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop iets van een gevangenis of zo. En tank stations met shops waar je kan drinken of zo. Ik hoop dat als je boederijen tegen kom dat je dan ook dieren voorkomen zoals stieren en kippen.

Ook lijkt het mij lachen als je wat geheime dingen tegen komt. Wat in SA voorkwam was een gat met lijkzakken en zo. Ik hoop ook hierbij maar dan wat uitgebreid of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...