Jump to content

[Wens] Eerste missie!


Cheers.

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • Maarten11

    4

  • SpacyColours

    4

  • Cheers.

    3

Dat denk ik juist niet. De eerste missie zal, volgens mij, een groot deel een cutscene zijn. Het zal het verhaal vertellen van een man die met zijn gezin verhuist naar Los Santos. Hij is eind de 30 en zit vol goede voornemens om zijn oude, criminele leven achter zich te laten. Eenmaal aangekomen in Los Santos gaat het een tijdje goed, maar dan komt hij in financiële problemen. Hij verliest een heleboel dingen - om niet alles in zijn leven te zeggen - en ziet geen andere optie dan opnieuw in het criminele circuit te gaan. Via een paar oude contacten leert hij nieuwe mensen kennen in Los Santos en als eerste opdracht, mag hij naar meneer/mevrouw Blablabla zijn huis rijden. Dit baseer ik op de tekst van de trailer.

Ik denk dus niet dat het een mislukte overval zal zijn, dat hebben we namelijk al gezien in GTA III (Claude wordt toch neergeschoten voor Catalina en dan opgepakt). Al kan het misschien wel zijn dat de man zijn fysieke/mentale grens bereikt nadat er iets grondig is fout gelopen in zijn oude thuisbasis. Uiteindelijk achtervolgt zijn verleden hem naar Los Santos en geraakt hij opnieuw in de problemen.

Nu ik het zo eens bekijk, lijkt het me toch ook heel sterk op het verhaal van GTA IV. Niko verhuist, raakt weer in de problemen en zijn verleden achtervolgt hem. Misschien is het wel gewoon een goede man die verhuist naar Los Santos en dan per ongeluk in de criminaliteit beland, zonder een verleden.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd bij elke gta, na vice city stories, een droommissie gehad om als eerste uit te laten komen. Een ontsnapping uit een gevangenis en dan als ontsnapte gevangene een nieuw leven beginnen. Mijn fantasie was altijd dat je bijvoorbeeld uit Alderney City ontsnapte en de laatste stukjes Liberty City van gta IV zal zien. Dan ontsnap je naar LA. smile3.gif

Maar ik had ook altijd zo bedacht dat je een paar missies in de gevangenis moest doen en dan, net als in Vice City Stories, een safehouse in het begin hebt. In gta Vice City Stories was dat een leger slaapplaats en in mijn fantasie had je een cel waar je in kon save en dan missies moest uitvoeren in de gevangenis. Gevange vermoorden of een ontsnapping plannen en dan ontsnappen naar LA.

Maar ik denk dat dat niet zal voorkomen, maar dat is wel mijn fantasie. En ik weet niet wat andere er van vinden. Maar ik vond het zo vet dat je met Vice City Stories eerst een leven in het leger had. Toen kreeg ik deze fantasie om een stuk of 5 missies in de gevangenis van Alderney City te doen en dan ontsnappen en naar LA icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Los Vatagos is mijn openingsmissie iets in deze richting:

-Bijna 10 minuten cutscene (denk ik, kan korter zijn - maar is essentiëel voor het verhaal)

-Om verhaal niet té veel te spoilen: kom je het ziekenhuis buitengewandelt en wordt je ergens naartoe gebracht door je beste vriend. Naar een andere stad, waar je omwille van veiligheidsredenen naartoe wordt gebracht. Hierna zul je je eerste missie krijgen, wat er op komt dat je iemand ergens heen moet brengen, die je de stad wilt tonen en dat je dan moet wegvluchten van een rivaliserende gang.

Naar de eerste missie kijk ik inderdaad wel uit, dat zal een beetje de indruk van het spel voor mij zetten :)

(Vind het wel een leuk topic, vraagt naar creativiteit van de leden ;p )

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop ook gewoon op een vreselijk goed en sterk verhaal, en dat je dan net als bij IV op een boot/trein/auto of iets dergelijks zit. En dan uiteindelijk naar huis moet rijden of gebracht wordt. Niet teveel poespas, het gaat mij er vooral om dat er een ijzersterk verhaal wordt neergezet wat me echt kan boeien. De actie komt later in de game wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wens als eerste missie zou zijn dat je meteen een eerste indruk van het verhaal krijgt. In de eerste trailer hoor je dat het personage naar Los Santos is gekomen met zijn familie. Hopelijk zien we hem aankomen met zijn familie, hij rijdt met de familie naar het nieuwe huis die ze in Los Santos hebben gekocht. Vervolgens komt een oude vriend van het hoofdpersonage langs om ze welkom te heten. De hoofdpersoon en de vriend gaan samen een stukje rijden door de straten en de vriend verteld de hoofdpersoon wat er allemaal gebeurd is met hem sinds dat hij in Los Santos woont. Hij is beroofd, afgeperst, in elkaar geslagen, ze hebben zijn auto vernield en dat allemaal omdat hij blijkbaar op de plek woont dat eigenlijk het stuk grond is van een street-gang. Je gaat bij je vriend naar binnen en ze praten verder over hoe het leven in Los Santos is. Er wordt op de deur geklopt, de vriend maakt open en het blijft een lid te zijn van de street-gang die hem al sinds dat hij er woont treitert. De gangster bedreigt hem met de dood, als hij nu niet weg zou gaan is het de laatste keer dat hij de deur levend open zou maken. Het hoofdpersonage grijpt in, loopt naar de gangster en geeft hem een stomp in zijn gezicht met de achterkant van een schep die in de gang stond, de gangster is opslag dood.

I wanted to retire. From what I was doing, you know? From that, that line of work. Be a good guy for once.

But, well, you know how it is.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wens als eerste missie zou zijn dat je meteen een eerste indruk van het verhaal krijgt. In de eerste trailer hoor je dat het personage naar Los Santos is gekomen met zijn familie. Hopelijk zien we hem aankomen met zijn familie, hij rijdt met de familie naar het nieuwe huis die ze in Los Santos hebben gekocht. Vervolgens komt een oude vriend van het hoofdpersonage langs om ze welkom te heten. De hoofdpersoon en de vriend gaan samen een stukje rijden door de straten en de vriend verteld de hoofdpersoon wat er allemaal gebeurd is met hem sinds dat hij in Los Santos woont. Hij is beroofd, afgeperst, in elkaar geslagen, ze hebben zijn auto vernield en dat allemaal omdat hij blijkbaar op de plek woont dat eigenlijk het stuk grond is van een street-gang. Je gaat bij je vriend naar binnen en ze praten verder over hoe het leven in Los Santos is. Er wordt op de deur geklopt, de vriend maakt open en het blijft een lid te zijn van de street-gang die hem al sinds dat hij er woont treitert. De gangster bedreigt hem met de dood, als hij nu niet weg zou gaan is het de laatste keer dat hij de deur levend open zou maken. Het hoofdpersonage grijpt in, loopt naar de gangster en geeft hem een stomp in zijn gezicht met de achterkant van een schep die in de gang stond, de gangster is opslag dood.

I wanted to retire. From what I was doing, you know? From that, that line of work. Be a good guy for once.

But, well, you know how it is.

Haha, mooi man :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop, dat de Eerste Missie('s). Gewoon simpel zijn, zoals een Autotje stellen hier en daar, of iemand ophalen en weg brengen. Zulke dingen.

Niet zoals in byv. Saints Row The Third dat je in de eerste missie, al 300 Man moet neer knallen. Dat is gewoon saai, een game moet gewoon simpel beginnen en later moeilijk worden in mijn ogen anders vind ik het gewoon niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn wens als eerste missie zou zijn dat je meteen een eerste indruk van het verhaal krijgt. In de eerste trailer hoor je dat het personage naar Los Santos is gekomen met zijn familie. Hopelijk zien we hem aankomen met zijn familie, hij rijdt met de familie naar het nieuwe huis die ze in Los Santos hebben gekocht. Vervolgens komt een oude vriend van het hoofdpersonage langs om ze welkom te heten. De hoofdpersoon en de vriend gaan samen een stukje rijden door de straten en de vriend verteld de hoofdpersoon wat er allemaal gebeurd is met hem sinds dat hij in Los Santos woont. Hij is beroofd, afgeperst, in elkaar geslagen, ze hebben zijn auto vernield en dat allemaal omdat hij blijkbaar op de plek woont dat eigenlijk het stuk grond is van een street-gang. Je gaat bij je vriend naar binnen en ze praten verder over hoe het leven in Los Santos is. Er wordt op de deur geklopt, de vriend maakt open en het blijft een lid te zijn van de street-gang die hem al sinds dat hij er woont treitert. De gangster bedreigt hem met de dood, als hij nu niet weg zou gaan is het de laatste keer dat hij de deur levend open zou maken. Het hoofdpersonage grijpt in, loopt naar de gangster en geeft hem een stomp in zijn gezicht met de achterkant van een schep die in de gang stond, de gangster is opslag dood.

I wanted to retire. From what I was doing, you know? From that, that line of work. Be a good guy for once.

But, well, you know how it is.

HULDE _O_ Mischien ook leuk dat die gangster joud an herkent omdat je vroeger al een stoere gangster was ofzeau...

@ Cheers: Grapjes moete ook kunne hé ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt flashbacks te zien van verschillende jaartallen in het leven van de hoofdpersoon.

Je komt er al snel achter dat het geen lieverdje was maar een doorgewinterde crimineel geen echte moordenaar, maar juist iemand die veel zijn vuisten gebruikt ( dit zou de eerste gta zijn waar ze het vechten meer uit gaan breiden )

In het jaar 2001 komt ons hoofdpersoon te trouwen met zijn vrouw die hij al jaren kent, en in 2002 krijg je een flashback te zien van de geboorte van zijn dochter.

Op dat moment besluit ons personage dat hij het criminele leven achter zich laat en gaat verhuizen naar liberty city, echter daar aangekomen komt hij na 8 jaar flink in de problemen omdat hij schulden krijgt bij de Pegorino Family.

Zo verhuist hij weer, deze keer naar Los Santos, nu hoopt hij echt alles achter zich te kunnen laten.

Maar "Life aint perfect"

In het filmpje wat je nu krijgt te zien, krijg je het huis waar hij woont te zien van verschillende hoeken.

Je dochter zit in haar kamer te leren, en je vrouw zit samen met je op de bank.

Dan gaat de deurbel, een oude vriend van je staat aan de deur met een verhaal, De pegorino's zijn in Los Santos gevestigd en je vriend heeft goede connecties met hen.

Hij zegt dat hij ervoor kan zorgen dat de schuld word weggewerkt, je zegt tegen je vrouw dat je met hem naar buiten gaat, je stapt in de auto en je krijgt een route aangewezen op radar.

Je rijdt naar een kantoortje ergens in downtown waar wat mensen van de pegorino's en nog wat anderen vrienden van je.

Je krijgt een gesprek te zien en ze zeggen dat ze jou misschien nog wel op zullen bellen voor wat klusjes, en dat er geen haatgevoelens meer zullen zijn.

Daarna loop je naar buiten, Mission Passed!

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste missie? Oh, dat de hoofdpersoon wakker wordt in zijn slaapkamer, twee stappen zet en aangevallen wordt door diens eigen bureaulamp.

Serieus graag...

Haha geniaal. maar hoe het begint. ach we zien het wel. rockstar weet wel iets leuks te verzinnen. zolang de multiplayer maar beter wordt dan deel 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...