Jump to content

[Wens] Eerste missie!


Cheers.

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • Maarten11

    4

  • SpacyColours

    4

  • Cheers.

    3

Nee, de reden was (zoals Jacky-2007 al aangaf) dat het net te onrealistisch was omdat je met een vliegtuig zo aan de andere kant van de stad bent. Het was simpelweg niet nodig en ook heeft Liberty City maar slechts één vliegveld, dus waar zou je dan heen moeten vliegen? Het werd prima opgevuld met de helikopters, wat voor mij toch al een genot was in zo'n enorme stad.

@thebig: SA is toch wel een tikkeltje groter hé, met enorme landschappen en meerdere vliegvelden.

Maar goed, laten we weer even ontopic gaan. Ik verwacht veel van de eerste missie, een beetje zoals Jacky-2007 al aangaf. Je leert de stad en het hoofdpersonage kennen en wellicht ook je eerste opdrachtgevers. Ik verwacht eigenlijk dat we ook zelf opdrachten kunnen geven, als we de wat oudere man spelen uit de trailer. Ik denk dat het anders gaat worden dan dat we het kennen uit de vorige GTA's, maar hoe precies weet ik echt nog niet. Het zal in ieder geval weer een enorm spektakel worden met boeiende karakters en veel uitdagende missies, denk dat ze daar toch wel van hebben geleerd uit IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoelde ik niet, maar GTAKevin zei dat er geen vliegtuigen in GTA IV zaten omwille van 9/11, terwijl SA wel vliegtuigen had.

Ze kunnen het niet eeuwig wegsteken, de grootste wonden zijn nu al genezen, littekens blijven altijd achter. Elke dag gebeurt er wel een slachtpartij, maar daarom gaat R* het niet laten wapens in GTA te steken.

Ik verwacht inderdaad ook een mooie inleiding waarin je wat sfeerbeelden van de stad worden getoond en je het begin van het verhaal te horen krijgt en een deeltje van de geschiedenis van het hoofdpersonage. Daarna krijg je een 5-tal makkelijke missies waarin je wegwijs wordt gemaakt door Los Santos/waar we ook beginnen op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat een goeie gta gewoon vliegtuigen moet hebben en niet alleen zon zielige maverick.

K' hoop gewoon dat er weer vliegtuigen in zitten net zo als in sa :duh:

De Prive Jet en de straaljager komen sowieso terug in GTA V, dit is op het einde van de eerste GTA V trailer te zien. Ook de maverick zal weer in GTA V zitten, ik denk dat er ook nog wel eens kans is dat de AT-400 en de andere vliegtuigen terug keren in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens blijf nou ff bij de eerste missie en geen welles nietes spelletje spelen.

ik denk dat de eerste missie een hele lange intro is waar je rond rijdt in de stad en dingen ziet gebeuren zoals een overval iemand die hot dogs verkoopt een straatmuzikant en een paar bekende personen uit de vorige gta's zoals Bijv je ziet in een flits ff niko voorbij komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ga het eens anders doen....

1e scene:

mensen zitten in de biosscoop een wilde achtervolging te kijken ,

en plots vliegt er echt een auto door de doek(muur),

en dan zie je dat er in de auto 2 gemaskerde manne zitten,

en door de achterraam van de auto zie je een politiehelicopter,

ze mompellen iets en dan vluchten ze de biosscoop uit..jatten een auto,

en rijden naar een plaats in de stad nadat ze de politie kwijt zijn geraakt,

dan praten die gasten iets...en komt er een zwart scherm...(gewoon een lekkere vage intro)

1e missie:

het is mooie ochtend in de stad de camera draait wat rond en terwijl dat gebeurd

hoor je ineens de stem die ook begint in de eerste trailer van Gta V..

aan het einde van het verhaal zie een een scene dat je de ochtend krant aan het lezen bent,

Hij leest over een stukje van een achtervolging en gaos bij de biosscoop,

dan word er ineens aangebelt.. je doet de deur open en ziet dat het je matie is,

hij is er omdat jouw auto bij een garage is... en die moet je nu ophalen,

je matie is met de auto en zegt dat jij wel mag rijden,

na 2 blokken rijden worden jullie plots overvallen door een auto die je hard ramt,

je matie ziet dat het een bekende van hem is hij vertelt je om de vijand te volgen,

uiteindelijk na een wilde achtervolging crasht de vijand zichzelf dood,

dan rij je naar de garage...en volgt er een cutscene,

je bedankt je matie voor het ritje en vertelt dat hij altijd op je kan rekennen,

maar je matie zegt dat hij juist dankbaar moet zijn voor wat jij heb gedaan,

hij wil je bedanken en geeft je wat geld..en zegt dat hij je nog eens zal bellen en rijd weg,

dan haal je je auto en rij je terug naar huis....en dan save je het spel... :tu:

Bewerkt: door J-Fun_P
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt wel een leuk begin. Ik snap alleen niet welke meerwaarde die crash geeft aan het spel? Of is dat met die auto die nu bij de garage staat?

Verder denk ik niet dat je in de eerste missie al iemand moet doodschieten, laat staan dat je een wapen krijgt. Het zal vast iets rustig zijn zoals een auto ophalen, inderdaad. En iets zegt me dat je in deze GTA niet zo makkelijk geld gaat verdienen, net zoals je amper geld verdiende in het eerste deel van SA in Los Santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt wel een leuk begin. Ik snap alleen niet welke meerwaarde die crash geeft aan het spel? Of is dat met die auto die nu bij de garage staat?

Verder denk ik niet dat je in de eerste missie al iemand moet doodschieten, laat staan dat je een wapen krijgt. Het zal vast iets rustig zijn zoals een auto ophalen, inderdaad. En iets zegt me dat je in deze GTA niet zo makkelijk geld gaat verdienen, net zoals je amper geld verdiende in het eerste deel van SA in Los Santos.

Hahaha nee het is echt makelijk,

1.je moet je eige auto ophalen bij een garage.

2.een matie komt langs je huis met zijn auto om je op te halen...maar jij mag rijden

3.onderweg naar de garage...worden jullie overvallen door iemand die je matie kent(vijand)

4.de vijand ramt jullie auto..en rijd dan weg..jij moet hem achtervolgen..maar na een tijdje crasht de vijand zich in een muur en is dood...

5 jullie hervatten de route naar de garage.....

Hoop dat het zo makelijker uitgelegt is voor je :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat je Liberty City woont en op de vlucht slaat naar Los Santos.

Omdat de politie alles over je weet en je achterna zit.

En dan moet je rijden naar Francis National Airport.

En vervolgens met het vliegtuig vliegen naar Los santos.

Link to comment
Delen op andere websites

Geld verdienen wordt inderdaad lastiger.

Ik denk dat de eerste missie niets spectaculairs heeft. Ik denk namelijk dat er gewoon wat controls worden uitgelegd over het auto-rijden en het slaan misschien. Verder zal er denk ik niet iets speciaals zijn. Vergelijk het met de eerste missie van Grand Theft Auto: San Andreas. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag bijna hetzelfde zien als in IV. Je komt aan in Los Santos, een vriend die daar al wat langer woont, leidt je een beetje rond, en na de stad een beetje gezien te hebben, krijg je een klein krakkemikkig 1 kamer appartament aangewezen met een garage waar 1 voertuig in kan. In de garage zelf staat een ''Beater'' die je vriend een lange tijd eerder heeft gestolen.

De vriend laat je je appartament verkennen en zegt dat hij je later opbelt voor werk.

Mission Passed!

Nu kan je de stad zelf een beetje verkennen, totdat je vriend belt voor een klusje.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben al bang dat het begin van het verhaal verdacht veel op dat van IV lijkt, dus helemaal hetzelfde zou ik het niet willen.

Wat echt leuk zou zijn is dat je aankomt in Los Santos en dat je niemand hebt. Dat je meteen in de stad moet rondkuieren en echt moet zoeken naar je allereerste opdrachtgever. Dat zal wel niet het geval zijn, maar goed ;p

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdpersoon stapt op het vliegtuig, ze laten zien hoe goed hij het heeft. Later in de cutscene staat een deurwaarder aan de deur, hij verteld je dat

er beslag op je woning wordt gelegd doordat je een verkeerde deal hebt gemaakt. De hoofdpersoon heeft nu helemaal niks meer en is al te oud om alles nog eerlijk te gaan verdienen,hij krijgt een zwerfersbestaan doordat hij niet langer meer bij vrienden/familie kan wonen.

Nu dat de hoofdpersoon op straat leeft komt hij de onderwereld van LS+omgeving te kennen,na een paar waardeloze klussen probeert hij zich op te werken in het criminele circuit. Doordat GTA V zo groot is en de opdrachtgevers verspreid zijn over de hele map krijgt de hoofdpersoon een tour door heel San Andereas(LS).Nadat je een overval hebt gepleegd kom je in de gevangenis terecht waar je weer nieuwe personen ontdekt,terwijl je in de bak zit word je eigen gebied/criminele organisatie geterroriseerd.Als je ontsnapt ga je er voor zorgen dat je een nieuwe identeit krijgt (voor de politie/criminele personen)en ga je proberen de criminele organisatie aan te pakken die een dierbare hebben vermoord terwijl jij in de gevangenis hebt gezeten.

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

Een intro missie zoals te spelen was in GTA IV The Lost and Damned zou wat mij betreft het beste wezen, daar had je gelijk een shootout om Billy's motor terug te pakken. Dit zou ook in GTA V makkelijk kunnen zitten, omdat we de besturing van de auto's en de wapens toch wel onder controle hebben. En iedereen die GTA V gaat kopen heeft GTA IV ook gespeeld ( en anders schaam je!:puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet die eerste missie meteen in de stad afspelen?

Het zou misschien ook leuk zijn, moest het begin zich afspelen ergens in een bos, ver van Los Santos. Dat je na een vliegtuigramp of busramp in een bos beland en dat jij (een van de) overlevende ben en dat je op eigen houtje naar Los Santos (of andere dorpje/stad) moet zien te komen. Of zoiets. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...