Jump to content

[Wens] Eerste missie!


Cheers.

Recommended Posts

Ah, dat had ik al eens gezegd. Het zou me inderdaad raar lijken dat ze meteen in de stad beginnen, aangezien er geen mogelijkheid lijkt om de spelwereld op te delen. Dan zou het inderdaad wel flauw zijn dat je de stad meteen helemaal kunt verkennen.

Terechte opmerking, Nathan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • Maarten11

    4

  • SpacyColours

    4

  • Cheers.

    3

Ja, helemaal op eigen houtje de weg vinden naar de stad. Je drukt op Start of Esc en je hebt de hele map... Doei missie. :puh:

Óf je hebt in het begin helemaal géén map, dat je ergens een landkaart kunt kopen en dat je dan pas die map kan openen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom de hele map? Ze kunnen toch ook de toegang naar andere delen in de map blokkeren, zoals ze dat bij elke GTA doen?

Ik vind het idee van NathanS wel een goeie. Albert Da Silva (dat zou de naam van de protagonist zijn toch?) stapt op het vliegtuig in Escobar International Airport, Vice City. Hij reist naar LSX, Los Santos. Het vliegtuig heeft San Andreas bereikt en het duurt nog een paar minuten voor ze in LS zijn. Maar dan staan twee mannen op en trekken een wapen. Ze lopen naar de cockpit en proberen de stoel van de piloot over te nemen. Albert trekt zijn pistool en zoekt dekking achter een stoel. Hij schiet de twee terroristen dood, maar raakt per ongeluk ook de piloot en valt ook dood. Er is geen piloot aan boord nu, en het vliegtuig daalt snel. Albert weet nog net op tijd uit het vliegtuig te springen voordat het vliegtuig neerstort in het bos. Albert Da Silva en twee andere reizigers overleven de klap. Ze besluiten om naar een vlakbij gelegen dorpje te gaan om bij te komen en uit te vinden hoe ze in Los Santos kunnen komen. Door de crash is de brug naar het andere gedeelte van de staat verwoest, en is de toegang naar Los Santos geblokkeerd om nog een terroristische aanslag tegen te gaan.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel niet de map, maar de kaart van de map. Dus dat je een tijd geen kaart hebt en je daar niet op kunt oriënteren, als je je weg naar Los Santos zou moeten zoeken.

Misschien is het wel meer realistisch dat je van de politie in de buurt moet blijven zolang het onderzoek loopt over de terroristen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze de bruggen gaan sluiten voor terrorisme omdat er toevallig een vliegtuig met terroristen over heeft gevlogen. Ze hebben de reden terroristen trouwens nog maar net gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel niet de map, maar de kaart van de map. Dus dat je een tijd geen kaart hebt en je daar niet op kunt oriënteren, als je je weg naar Los Santos zou moeten zoeken.

Misschien is het wel meer realistisch dat je van de politie in de buurt moet blijven zolang het onderzoek loopt over de terroristen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze de bruggen gaan sluiten voor terrorisme omdat er toevallig een vliegtuig met terroristen over heeft gevlogen. Ze hebben de reden terroristen trouwens nog maar net gebruikt.

Dat zouden ze opzich nog wel kunnen doen. Bij GTA SA hadden ze toch ook de gebieden waar je nog niet was gekomen bedekt met doorzichtig blauw? Dan zouden ze hier ook het gebied van LS zwart kunnen maken? Hoewel me dat wel raar lijkt en ik verwacht ook niet echt dat ze dat zouden doen.

En met dat tweede, dat met die politie ben ik het wel mee eens.

Maar ik zei niet dat de bruggen naar andere delen van de staat waren afgesloten in verband met terroristische dreiging. 1 brug is door de crash verwoest, en een andere is al bezig met een onderhoudsbeurt als je aankomt in San Andreas, waardoor de andere delen in de staat ontoegankelijk zijn. Los Santos daarintegen is wel afgesloten wegens terroristische dreiging, aangezien de terroristen het gemunt hadden op Downtown LS. Al het verkeer van en naar Los Santos is daarom afgesloten (en dan ook al het vekeer (vliegtuigen, treinen, boten en voertuigen)). Dit weegt dan weer extra mee in de financiële crisis die er heerst, en de wanhoop en corruptie lopen op in de hele staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat R* nu een wat originelere reden verzint, zoals dat door een economische crisis de bruggen op instorten staan wegens achterstallig onderhoud omdat ze de werknemers niet meer kunnen betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik zou graag als eerste missie gewoon normaal rustig dat je van het vliegveld komt ( wat wel vaak gebruikt wordt)

en dat je met de bus naar huis gaat,. onderweg kom je aan de praat met een ex-maffia baas en hij vraagt of jij iets voor hem wil doen, en dan gaat het fout bla bla bla.. een intro missie wat we gewent zijn van de gta's.... :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zou graag als eerste missie gewoon normaal rustig dat je van het vliegveld komt ( wat wel vaak gebruikt wordt)

en dat je met de bus naar huis gaat,. onderweg kom je aan de praat met een ex-maffia baas en hij vraagt of jij iets voor hem wil doen, en dan gaat het fout bla bla bla.. een intro missie wat we gewent zijn van de gta's.... :)

Leuk idee, daar ben ik het mee eens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...