Jump to content

[SP] Sportkenners 2012 - Reactietopic

NandroDavids

Recommended Posts

• Reacties 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

28

• NandroDavids

20

• Guardian1980

17

• Leontjuuh-gta

13

• 5 weken later...

Ik moet me toch ook inhouden :7

Langs de ene kant goed voor de strijd, want zo komt de top 3 dichter bij elkaar. Langs de andere kant, doordat GTA-Schaap niet heeft ingestuurd, ziet hij de top 3 verder van zich weglopen.

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 4 weken later...

Spannend tot het einde. thebig, van harte gefeliciteerd met je overwinning, en Thundercover, was je bijna weer tweede geworden knipoog.gif

NandroDavids, bedankt voor wederom een fantastische organisatie thumbsup2.gif ik hoop dat je volgend jaar weer van de partij bent.

En misschien moet ik mij maar eens wat gaan verdiepen in de F1, dat heeft me volgens mij wel de das om gedaan.

Delen op andere websites

Het kon alle kanten op, zeker met zoveel punten te winnen of te verliezen in de laatste ronde. Gefeliciteerd met je overwinning, thebig! :tu:

NandroDavids, super bedankt voor de zeer uitmuntende organisatie gedurende het jaar! _O_

Delen op andere websites

Wel, blijkbaar heb ik mijn schouders net iets meer vooruitgestoken bij de finishlijn dan de andere kanshebbers.

Dankjulliewel Thundercover en Guardian voor de spannende eindsprint, jullie hebben me nachten badend in het zweet bezorgd.

De andere kandidaten natuurlijk ook: bedankt.

Nandrodavis: dankjewel voor een jaar langs de spelleider te zijn.

En natuurlijk dank voor de felicitaties hierboven.

De troffee krijgt een ereplaats in mijn kast en ik zal weer van de partij zijn bij de volgende sportkenners (ik neem aan dat die er komt).

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Dank voor de complimenten! :)

NandroDavids, (...) ik hoop dat je volgend jaar weer van de partij bent.

(...) ik zal weer van de partij zijn bij de volgende sportkenners (ik neem aan dat die er komt).

Sportkenners 2013 gaat er absoluut komen en ik ben op 't moment bezig met de opzet daarvan. Ik denk namelijk dat het handig is om een aantal dingen aan te passen. Daarover ontvangen de vaste deelnemers binnenkort nog wel een PM.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...