Guardian1980 Geplaatst: 23 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2012 Kennis van de sport en ook een beetje geluk denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2012 Ja, maar zo kan ik het wielerklassement niet van je overnemen. Nu ja, met de CL kan ik tenminste nog het voetbal behouden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2012 Door het verdwijnende PB-tellertje ben ik dit keer de klos. De titel wordt nu wel heel moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik had de skin op calired staan en heb zelfs mijn hele mailbox gemist....dus ook ik verzuimde in te zenden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik lach niet, vind het buitengewoon vervelend voor jullie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik moet me toch ook inhouden Langs de ene kant goed voor de strijd, want zo komt de top 3 dichter bij elkaar. Langs de andere kant, doordat GTA-Schaap niet heeft ingestuurd, ziet hij de top 3 verder van zich weglopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2012 Ik heb het net op tijd ingezonden (L) Niet dat ik verstand heb van tennis, maar toch.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Heb dus helemaal niet gekeken naar tennis en dat doe ik eigenlijk ook nooit, maar heb dus best aardig gegokt en gekeken naar wat ik dacht bij de namen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2012 Heb dus helemaal niet gekeken naar tennis en dat doe ik eigenlijk ook nooit, maar heb dus best aardig gegokt en gekeken naar wat ik dacht bij de namen.. Haha, ik heb ook de meest knappe door laten gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2012 Bah, tennis is echt niet mij ding. Ik geloof dat het niet voor dit jaar zal zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 Gefeliciteerd winnaars! Het was erg leuk om mee te doen, en ben zeker tevreden met een vierde plaats. Nandro, fantastisch georganiseerd, grote klasse! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 Spannend tot het einde. thebig, van harte gefeliciteerd met je overwinning, en Thundercover, was je bijna weer tweede geworden NandroDavids, bedankt voor wederom een fantastische organisatie ik hoop dat je volgend jaar weer van de partij bent. En misschien moet ik mij maar eens wat gaan verdiepen in de F1, dat heeft me volgens mij wel de das om gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2012 Het kon alle kanten op, zeker met zoveel punten te winnen of te verliezen in de laatste ronde. Gefeliciteerd met je overwinning, thebig! NandroDavids, super bedankt voor de zeer uitmuntende organisatie gedurende het jaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2012 (bewerkt) Wel, blijkbaar heb ik mijn schouders net iets meer vooruitgestoken bij de finishlijn dan de andere kanshebbers. Dankjulliewel Thundercover en Guardian voor de spannende eindsprint, jullie hebben me nachten badend in het zweet bezorgd. De andere kandidaten natuurlijk ook: bedankt. Nandrodavis: dankjewel voor een jaar langs de spelleider te zijn. En natuurlijk dank voor de felicitaties hierboven. De troffee krijgt een ereplaats in mijn kast en ik zal weer van de partij zijn bij de volgende sportkenners (ik neem aan dat die er komt). Bewerkt: 6 december 2012 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2012 Dank voor de complimenten! NandroDavids, (...) ik hoop dat je volgend jaar weer van de partij bent. (...) ik zal weer van de partij zijn bij de volgende sportkenners (ik neem aan dat die er komt). Sportkenners 2013 gaat er absoluut komen en ik ben op 't moment bezig met de opzet daarvan. Ik denk namelijk dat het handig is om een aantal dingen aan te passen. Daarover ontvangen de vaste deelnemers binnenkort nog wel een PM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.