Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

- Californication

- Game of Thrones

- Merlin

- Highschool of the Dead

- The Tomb

HOTD staat op pauze, het eerste seizoen is AF, en een tweede seizoen laat nogal lang op zich wachten -_-. En alle animeseries die ik op het moment kijk gaan vermelden lijkt me teveel werk...

Ik vond dit btw wel het geschikte topic om dit te vragen, ik ben de naam kwijt van een serie die effe geleden op Veronica draaide. Het enige wat ik me herinner is dat er vrouwelijk naakt in zat :7. Misschien typisch, maar het is de waarheid :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

En weer eens genoten van een episode van The Walking Dead, vond het toch een erg sterke episode. Toch moet ik wel toegeven dat deze season iets minder is dan ik had verwacht. Maar alsnog blijft het wel een top serie.

Naast TWD volg ik nu ook Californication, wat is dat eigenlijk ook een geweldige serie!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu begonnen met The Inbetweeners nadat ik de film had gezien. Tot nu toe vind ik het een erg leuke serie, alleen erger ik me nogal aan Jay, ik vind het niet echt een leuk personage en hij wordt neergezet als een grappig personage, terwijl hij dat totaal niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu begonnen met The Inbetweeners nadat ik de film had gezien. Tot nu toe vind ik het een erg leuke serie, alleen erger ik me nogal aan Jay, ik vind het niet echt een leuk personage en hij wordt neergezet als een grappig personage, terwijl hij dat totaal niet is.

Dat is eigenlijk ook een beetje de bedoeling geweest van de makers denk ik. Dat maakt hun vriendenclub juist zo compleet! Season 2 en 3 zijn eigenlijk het leukste van allen! Helaas zijn ze in 2010 wel gestopt met opnames voor een eventuele season 4. In andere woorden, die season gaat dus ook niet komen.

Er schijnen wel geruchten te zijn dat er een Amerikaanse versie van The Inbetweeners gaat komen. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden!

Link to comment
Delen op andere websites

1.Game of Thrones

2.Dexter

3.Breaking Bad

4.The Sopranos

5.The Walking Dead

6.Californication

7.Six Feet Under

8.Homeland

9.The Inbetweeners

10.Fringe

Ik heb er wel een tijdje over moeten nadenken, niet makkelijk om het in een top 10 lijstje te zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit echt te wachten op de nieuwe episode van Touch! Dat is me toch een knaller van een serie! De pilot hebben ze al uitgezonden 2 maanden terug. Wat een gruwelijk begin! Ik heb nog nooit een serie met zoiets zien beginnen. 'T vervolg van de pilot begint 23 maart 2012! Voor alle serie liefhebbers is dit 100% zeker weten een aanrader!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Onderstaand gaat over The Walking Dead. Als je de meest recente aflevering nog niet gezien hebt, dan moet je natuurlijk niet in de spoiler kijken!

De dood van Shane geeft de serie een zeer slechte wending in mijn ogen; erg jammer. Hij was de enige die tegengas gaf. Rick is niet capabel genoeg om die groep te leiden. Zeker niet als hij het menselijke aspect boven de noodzaak om te overleven verkiest.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderstaand gaat over The Walking Dead. Als je de meest recente aflevering nog niet gezien hebt, dan moet je natuurlijk niet in de spoiler kijken!

De dood van Shane geeft de serie een zeer slechte wending in mijn ogen; erg jammer. Hij was de enige die tegengas gaf. Rick is niet capabel genoeg om die groep te leiden. Zeker niet als hij het menselijke aspect boven de noodzaak om te overleven verkiest.

(Bevat info uit de serie, The Walking Dead!)

Ik vind dat het juist een goede wending geeft! Nu opent er een totaal nieuw hoofdstuk in het verhaal, als je telkens bij hetzelfde blijft begint het saai te worden. Let maar op dat je versteld gaat staan kijken hoe alles gaat afgelopen, TWD zit vol met momenten die je niet ziet aankomen. Trouwens is het groepje is nu nog heel erg klein en begint steeds kleiner te worden, overigens denk ik dat volgende week ook meteen een laatste episode zal zijn dat ze in die boerderij verblijven gezien er 100+ walkers op af kwamen.

Volgende week begint de laatste episode van The Walking Dead season 2! Season 3 begint pas eind september, gelukkig komen er nog wel vele andere goede series uit in 2012, ook een vervolg op Breaking Bad en Dexter. Vanaf volgende week begint de nieuwste serie, Touch! Dat moet een behoorlijke knaller van een serie worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand The Wire al gezien? De serie staat zelfs op de tweede plaatst van beste tv-series op de IMDb site. Voor de mensen die niet weten waar het over gaat:

Baltimore drug scene, seen through the eyes of drug dealers, and law enforcement.
Bron: Klik

Het is echt een hele goede serie, de personages zijn ontzettend goed neergezet en hebben ieder hun eigen achtergrond en verhaal. Geweldig acteerwerk en een zeer fraaie setting. Iedereen kijken dus! :puh:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds vandaag begonnen met season 1, episode 1 van 'The Wire'. Ik moet toegeven dat het er best goed uit ziet, ik ga zeker weten vandaag nog beginnen met episode 2 en misschien zelfs nog episode 3. Of het meteen een aanrader is kan ik niet echt zeggen, maar de eerste episode begint vrij sterk. Dus ik heb er redelijke verwachtingen van.

Vanaf zondag is de laatste episode van The Walking Dead, season 2. Dus ik plaats daarvan kan ik mezelf voorlopig even vermaken met de nieuwe serie 'Touch' en de serie 'The Wire'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Shane eigenlijk nog niet zo erg, ik heb er meer problemen mee dat Dale weg is. Hij gaf nog meer tegengas dan Shane vind ik en ik miste hem afgelopen episode, omdat hij toch een beetje de "wijze" van de groep was.

Ik heb het eerste seizoen van The Wire gezien en het was erg goed. Ik ben het alleen niet eens met de votes van IMDb, ik vind een hoop series leuker dan The Wire, zoals The Sopranos, aangezien je die wel met elkaar kunt vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is mijn lijst:

Californication

<li>The Big Bang Theory

<li>Family Guy

<li> South Park

<li>Two And A Half Men

<li> Person of Interest

Ik kijk de laaste tijd veel van die serie's, en ik vindt het hartstikke leuk om er naar te kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo zo! The Flintstones keren terug!

The Flintstones keren terug

Na 46 jaar afwezigheid van de televisie zal The Flintstones terugkeren en wel dankzij Family Guy en American Dad bedenker Seth MacFarlane.

jfj6v4.jpg

Na lange onderhandelingen met Warner Bros heeft MacFarlane de rechten verkregen van de televisieserie en staat nu vrij om hier nieuwe afleveringen van te maken. De onderhandelingen tussen Warner Bros en MacFarlane duurde zolang omdat Warner Bros bang is dat de politiek incorrecte humor van Family Guy ook gebruikt zal worden bij The Flintstones.

MacFarlane echter verzekerd de studio dat dit niet het geval zou zijn. De bedenker van Family Guy was in zijn eigen jeugd een groot van de televisieserie en wil de integriteit ervan niet aantasten. Hij wil de reeks hetzelfde karakter meegeven als The Simpsons van de jaren 90: gedurfd maar geschikt voor alle leeftijden.

MacFarlane is momenteel bezig met het schrijven van een pilotaflevering. The Flintstones zou te zien moeten zijn vanaf het volgende televisieseizoen. Het zal niemand verbazen dat dit op het Fox netwerk te zien zal zijn.

Dat is best tof!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...