Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

Al een tijdje bezig met Breaking Bad. Echt een heerlijke serie om te kijken. Ik snap waarom mensen er zo positief over zijn. Soms is Breaking Bad wel een beetje langzaam. Al is dat seizoen 4 weinig van te merken vind ik.

Daarnaast ook al bezig geweest met Suits. Dit tot seizoen 3 gekeken. Ik zit eigenlijk te wachten dat seizoen 4 op Netflix komt. Anders op een andere manier gaan kijken. Ook wel een toffe serie om te kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe verder ik geraak, hoe meer ik er van overtuigd raak dat The Sopranos de beste TV-serie ooit is. Toen ik deze serie een stuk of 5-6 jaar geleden had gezien, had ik behalve Dexter denk ik nooit echt een tv-show gekeken. Ik vond het toen al geweldig, maar nu ik pak 'm beet 25 andere series heb gezien, ben ik pas echt in staat om de serie goed te kunnen beoordelen. Waar ik het eerst geweldig vond, vind ik het nu nagenoeg briljant. Alles zit haast perfect in mekaar: story, characters, dialogues, climaxing, relationships, acting, atmosphere, deze serie is echt een aanrader voor iedereen!

Het nieuwe seizoen van Homeland is gister weer begonnen :) Spionnen, intrige, verraad, het heeft alles.

Welk seizoen eindigt met Brody op een plein in Teheran? Dan weet ik ook waar ik straks verder moet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk maar héél zelden TV, maar als ik toch 'n leuke serie moet kiezen dan is het wel Dokter Tinus. Sinds seizoen 3 (ofzo) ben ik het pas plechtig gaan volgen. Tot nu toe vind ik het persoonlijk 'n hele gave reeks, met behoorlijk véél droge humor... :7 Het speel zich overigens af in Friesland, wat ook wel wat pluspuntjes verdiend in my opinion. Maar voor de rest... nee, ik kijk in principe verder géén series. :zz:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ben net door de serie "The IT crowd" heen. Briljante Engelse humor, een genre waar ik graag naar kijk. Eigenlijk vind ik het wel heel jammer dat er van sommige van die series maar weinig afleveringen zijn. Fawlty Towers heeft bijvoorbeeld maar 12 afleveringen.

Het speel zich overigens af in Friesland

Zou je denken? Het is gefilmd in het plaatsje Woudrichem, wat in Noord Brabant ligt. Verder spreekt men geen woord Fries in de serie, en de namen zijn nou ook niet bepaald Fries.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij nader inzien heb je gelijk. In eerste instantie dacht ik namelijk dat het echt in Friesland zou afspelen, aangezien de fictieve plaatsnaam 'Wourkem' nogal aardig overeenkomt met 'Workum', wat wel daadwerkelijk in Friesland ligt. Maarja, zo zie je het maar weer hoe stompzinnig ik soms overkom... :$

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ben net door de serie "The IT crowd" heen.

Wellicht kun je dan Garth Marengi's Darkplace waarderen. 't Is een nogal absurde komedische parodie van ziekenhuisseries met soms nogal bizarre humor. Zowel Richard Ayoade (Moss) en Matt Berry (Douglas Reynholm) spelen erin. Echt een aanrader.
Link to comment
Delen op andere websites

TWD is ook weer begonnen vorige week! :eten: Dat is eigenlijk de serie die ik het meest kijk.

Groot fan! Ik heb de Walking Dead games, series op DVD en speel de game op de iPhone. Daryl is daarin absoluut mijn favoriete karakter samen met Abraham en Hershel (maarja..)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met m'n vrouw kijk ik (via MyPrime) naar de serie Mafiosa, een Franse misdaadserie over een vrouw die door toeval aan de leiding komt van een clan. Klinkt bekend? Wij vinden het inderdaad wel wat hebben van Penoza, hoewel we pas net een paar afleveringen hebben gezien. Wanneer je Penoza goed vind en je de beschikking hebt over MyPrime van Ziggo, is dit een aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 4 weken later...

The Sopranos en The Wire zijn wat mij betreft de beste series die ooit zijn gemaakt. Alles is perfect, het acteerwerk, de personages, het verhaal, noem het maar op. Allebei misdaadseries van hoog niveau, vanaf de eerste aflevering zit je er al helemaal in. Ook zijn deze series afkomstig van de Amerikaanse tv zender HBO, die ook bekend is van Band of Brothers. Verder voor mij geen CSI of iets dergelijks, is net allemaal een beetje teveel van hetzelfde en niet echt boeiend. Voor de mensen die van boeiende en indrukwekkende misdaadseries houden raad ik dus The Wire en The Sopranos aan, want dat zijn me toch een fantastische series. :)

The Sopranos _O_

Aan The Wire wil ik nog steeds ooit eens beginnen, net als ''Mad Men'' ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...