Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

Seinfeld anyone?

Neh, ben ik niet zo'n fan van.

Heb net The Walking Dead episode 13 van season 2 gekeken, heel erg tof! Je kunt merken dat er een gloednieuwe hoofdstuk aan zit te komen in de herfst van 2012. Helaas is epi13 ook meteen de laatste epi van season 2, dus helaas! Even geduld hebben voor season 3!

Overigens kan ik mensen wel garanderen dat 2012 een mooie jaar zal zijn! Nu: Californication(Ze zijn inmiddels bij epi 10). Volgende week: Touch(Nieuwe serie). Deze zomer: Breaking Bad(Terugkomende serie). Herfst: Dexter en The Walking Dead (Beide terugkomend).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

- The A-Team

- Knight Rider

( deze keek ik vroeger altijd veel, nou ook niet echt meer omdat het oude series zijn )

En nog wat comedy, want ik hou wel van lachen.

Tegenwoordig kijk ik niet zoveel meer tv, 's avonds nog wel 's. Maar eigenlijk hang ik bekant een hele dag achter de PC/laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op dit moment voornamelijk bezig met de series Touch en Terra Nova! Over het algemeen ben ik totaal geen fan van science fiction maar ik moet toegeven dat Steven Spielberg een mooie verhaal heeft gemaakt in de serie Terra Nova. Het is een serie waar een familie van de toekomst, tientallen miljoenen jaren terug in de tijd gaan, maar dan met alle benodigde apparatuur, ze hebben daar trouwens een kolonie, een soort van kamp met een burgerlijk bestaan! Genaamd: Terra Nova. Tijdens de dagen gebeuren er vele dingen.

Helaas is er maar 1 season van de serie Terra Nova. Dat is omdat FOX Channel de serie niet meer kan inplannen, helaas! Er zijn wel andere channels erg geïnteresseerd in de serie gezien het een groot succes is geworden (Ben ik ook niet anders gewend van Steven Spielberg). Dus het is een kwestie van afwachten tot een nieuwe channel deze serie gaat overkopen, en dan kunnen we uiteraard een season 2 verwachten!

Over de serie Touch gesproken, ook daarvan moet ik zeggen dat het een super serie is, je moet wel goed nadenken. Er zitten veel momenten in die je niet ziet aankomen, overigens ook veel nadenk momenten. Absoluut een aanrader!

Mochten jullie nog niet begonnen zijn met deze series? Het zijn twee aanraders! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nikita? Anyone? :'(

Ben zelf niet zo wijs van Nikita.. Overigens ben ik op dit moment bezig met een oude klassieker! Misschien kennen mensen het nog wel van vroeger, ik praat dus over: Third Watch. Het blijft een super geweldige serie, ongeacht dat ik alle episodes al 2 of 3 keer heb gezien. Naast Third Watch ben ik op dit moment ook nog steeds bezig met de serie Touch(Terugkomende serie), The Sopranos (is inmiddels afgelopen maar ik bekijk nog steeds nog alle episodes) en Game of Thrones(Terugkomende serie).

Voor de fans van Breaking Bad, op 1 juli 2012 zal er een nieuwe seizoen van Breaking Bad van start gaan! In mijn geval wordt dat zeker weten kijken! Nadat het nieuwe seizoen is afgelopen kunnen we gelijk verder met een nieuwe seizoen van Dexter! (Zal eind september 2012 van start gaan). Nu is het nog lekker genieten van de nieuwe episodes van Game of Thrones en Touch :D Kort om, een super-tv-serie jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet echt waarom mensen graag naar "The Big Bang Theory" kijken, ik vind het humor van niks. Als we praten over een hilarische komedie, dan zou ik toch echt 'The Inbetweeners' gaan kijken. Dat is echt super humor!

Toch maar even een update op mijn huidige top 20 lijstje:

1, Band of Brothers;

2, Dexter;

3, Californication;

4, Breaking Bad;

5, The Walking Dead;

6, The Wire;

7, Game of Thrones;

8, Third Watch

9, The Pacific;

10, The Sopranos;

11, Bones;

12, The Inbetweeners;

13, Flashpoint;

14, Terra Nova;

15, Scrubs;

16, Threshold;

17, Sea Patrol;

18, Touch;

19, My Name is Earl;

20, House.

Toch een behoorlijke lijst, maar zijn toch wel mijn favorieten!

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Phoeh! Al een maand geen serie meer gekeken! Het moet toch echt eens tijd worden! Ik ben sinds net weer begonnen met 'Breaking Bad'. Ergens halverwege volgende maand komen er nieuwe episodes uit van 'Breaking Bad'. Zodoende kijk ik nu even alle afleveringen, zodat ik volgende maand weer volledig up-to-date ben :D

Eind September nieuwe episodes van DEXTER! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik heb er zoveel maar hier toch een paar.

Mijn oude lijst is:

-Buffy the vampire slayer

-Angel

-Charmed

-Gilmore girls

-Lost

-Smallville

-Superman: Adventures of Lois and clark

Nieuwe lijst is

-Glee

-Grey's anatomy

-Desperate housewives

-New girl

-Supernatural

-Switched at birth

-Vampire diaries

-Once upon a time

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Series die ik momenteel volg zijn "Crimi Clowns" en "Missing". CC vind ik wel leuk omdat het een origineel verhaal is; een clownsfamilie die ondertussen misdrijven pleegt, waarbij alles gefilmd wordt wat dan weer de serie vormt. Missing vind ik een goede serie omdat het lekker spannend is met onverwachte wendingen; een moeder, oud CIA-agente, is in Europa op zoek naar haar ontvoerde zoon, waarbij het verleden haar inhaalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Handig topic. Weet nooit wat ik moet kijken :V

my list:

How i met your mother

Breaking bad

Hawaii five o

Prison Break

Scrubs

That 70's show

and so on

and so on

Heb ook nog een buttload aan favoriete Anime's maar die laat ik maar achterwege :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...