Wesley Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Handig topic. Weet nooit wat ik moet kijken :V Tijd voor jou om te beginnen met Dexter en The Walking Dead Dan heb je voorlopig wel iets om te kijken! Series die ik momenteel volg zijn "Crimi Clowns" en "Missing". CC vind ik wel leuk omdat het een origineel verhaal is; een clownsfamilie die ondertussen misdrijven pleegt, waarbij alles gefilmd wordt wat dan weer de serie vormt. Missing vind ik een goede serie omdat het lekker spannend is met onverwachte wendingen; een moeder, oud CIA-agente, is in Europa op zoek naar haar ontvoerde zoon, waarbij het verleden haar inhaalt. Daar moet ik ook nog eens mee beginnen, jammer genoeg dat er maar 1 seizoen van is! Er komt ook helaas geen seizoen 2 daarvan. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Buiten NCIS, Thuis en andere crime series ben ik ook idool van Luchtvaart series. Zeker deze serie die ik ongeveer 14 jaar geleden keek! Piloten op VT4 ( nu vier ) Iemand had ze gepost op Youtube nadat ik er al 5 jaar aan het opzoeken was! http://www.youtube.com/watch?v=MpsRCBgGuKw http://www.youtube.com/watch?v=sEGxaVB557I Reageren
Svenie Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Sons of Anarchy Band of Brothers The Pacific Lost Allo Allo Prison Break Dragonball/Z/GT Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en heb ik kennis gemaakt met een tweetal nieuwe series. De eerste is Game of Thrones, waarvan ik recent naar het tweede seizoen ben beginnen kijken. En de tweede is The Walking Dead, waarvan ik tot nu alleen het eerste seizoen heb gezien. Een nieuwe top 5 zou er als volgt uitzien: Sons of Anarchy Game of Thrones The Walking Dead Band of Brothers The Pacific Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Over het algemeen kijk ik redelijk wat series, Maar dan kijk ik ze het liefst ook gewoon op DVD. Altijd handig, geen reclame's, Naar het toilet kunnen wanneer jij het wilt, En marathons op momenten dat je niet hoeft te werken. YAY Maar de series die ik kijk, 24 The unit [H]ouse M.D. Jackass Viva La Bam The Simpsons Futurama Family guy American dad The Cleveland show South Park CSI: Crime Scene Investigation CSI: Miami CSI: New York Mythbusters In de Vlaamse pot Kees en co. Sam Sam Het zonnetje in huis Er zijn vast nog ook wel een paar series die ik interresant vindt, Maar waar ik niet zo zeer voor ga klaarzitten met een zak popcorn. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 - walking dead - breaking bad - house Ik heb sons of anarchy in mijn bezit, maar ik heb het nog niet gekeken Reageren
Kloep Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Series die ik nu kijk: Hawaii Five-O NCIS Series die ik nog moet/wil gaan kijken: Dexter Breaking Bad Walking Dead Boardwalk Empire Reageren
NickDrake Geplaatst: 22 januari 2013 Rapport Geplaatst: 22 januari 2013 Favoriete series all-time: The Wire, The Prisoner (originele versie), The West Wing. Nu volg ik Breaking Bad (!), Hawaii Five-O, Castle, Modern Family, The Newsroom. Helaas vorig jaar heel wat series geëindigd. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 Ben nu Dexter aan het kijken. Seizoen 1. Weer een leuke serie ^^ Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Mijn andere lijst klopte niet helemaal dus een vernieuwing. Mijn oude lijst is: -Buffy -Angel -Charmed -Gilmore girls -Lost -The O.C -Desperate housewives -Superman/Smallville Nieuwe lijst is -Glee -Grey's anatomy/Private practice -New girl -Supernatural -The Vampire diaries -Switched at birth -2 Broke girls -Game of thrones. -Once upon a time -Grimm -Arrow Gossip girl en 92010 en Heroes ook nog steeds erbij, als het nog terug komt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Geplaatst: 25 april 2013 1. Dexter 2. Walking Dead 3. Breaking Bad Is game of thrones nou echt zo leuk en zou ik hem ook moeten gaan kijken? Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 april 2013 Rapport Geplaatst: 25 april 2013 Mijn absolute favoriete serie is The Walking Dead, Californicaiton vind ik nog wel fun, en Mad Men ben ik mee begonnen, maar heb ik me nog niet in verdiept. Verder zijn er nog een paar politieseries die ik wel leuk vind: -The Mentalist -Castle -Elementary -Criminal Minds Maar niet echt de csi-style series. BREAKING BAD!! Edit: Twee jaar later Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 1. Sons of Anarchy 2. Breaking Bad 3. The Walking Dead 4. Prison Break 5. Dexter Dexter heb ik nooit helemaal afgekeken, maar wel een spot waardig. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) Ik kijk nu The Last Ship, The Strain, Suits en Zoo. Andere series die ik gekeken heb: - Spartacus - Game of Thrones - Dexter - The Walking Dead - Daredevil(!!) - Arrow - The Flash Bewerkt: 20 augustus 2015 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel series te kijken? Ik volgde The blacklist, maar daar loop ik behoorlijk achter. En ik vond het Vlaamse Spitsbroers wel leuk, alleen heb ik daar na de twee eerste afleveringen niets van gezien. Wilde ook Suits volgen, maar daar ben ik na aflevering of 4 mee gestopt. Dus het series kijken zit er nog niet zo in op het moment. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) vroeger: -Buffy the Vampire Slayer -Full House -H20: Just Add Water -Sabrina the Teenage Witch -So Little Time (sitcom) -Lizzie McGuire -Heroes -Veronica Mars nu: -Pretty Little Liars -Nikita (ik loop achter) -American Horror Story -Revenge -Once Upon a Time -Agents of S.H.I.E.L.D. -Awkward Bewerkt: 20 augustus 2015 door Noretz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.