.Sharingan Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Game of Thrones Shameless Ray Donovan Better Call Saul Breaking Bad Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel series te kijken? Ik vraag het me ook af. De enige series die ik de laatste jaren heb gekeken waren "The Blacklist" en "Escobar, El patrón del mal". Maar meestal is het een kwestie van opnemen en later kijken, want met onregelmatige diensten is het gewoon niet mogelijk om iets te volgen. Er zijn best wel een aantal series die ik wel zou willen zien, mede door het enthousiasme hier. Zoals Sons of Anarchy, House of Cards en Breaking Bad. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga Is natuurlijk een kwestie van voorkeur, maar er zijn wel betere series denk ik. Als je dan zo weinig tijd hebt, zou ik mijn tijd aan een andere serie spenderen, maar zoiets kies je helemaal zelf. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel series te kijken? Ik kijk bijvoorbeeld geen TV, dus dat scheelt een hoop tijd. En als ik vakantie heb doe ik soms aan binge-watching. :$ Paar seizoenen er aan sneltempo doorjagen, héérlijk. Bewerkt: 20 augustus 2015 door MegaPilot Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Je begint met een maand gratis kijken bij Netflix, dat is een mooi moment om te kijken welke serie(s) je helemaal zou willen kijken. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 De enige serie die ik ooit helemaal heb uitgekeken is, lekker standaard, Breaking Bad. Oprecht genoten. Inmiddels heb ik ook het eerste seizoen van Better Call Saul gezien (seizoen twee is nog niet uit), dus je zou kunnen zeggen dat ik daar op dit moment mee 'bezig' ben. Verder ben ik een tijd geleden begonnen met Hell On Wheels en ik heb seizoen 1 uitgekeken. Hoewel de serie op me overkwam als een vrij cliché geheel, heeft het me wel erg vermaakt. Ik was wat gedemotiveerd om verder te kijken, want ik had gehoord dat het laatste seizoen was gecancelled. En op het moment dat je weet dat je de ontknoping nooit zult weten, maar dat je zult blijven hangen in de cliffhanger van seizoen 4... Niet echt een aantrekkelijk voortuitzicht. Inmiddels heb ik opgevangen dat seizoen 5 gewoon doorgaat, dus ik ga de serie binnenkort weer oppakken. Ik zal mogelijk weer wat omhoog moeten halen met de eerdere episodes, maar dat is niet zo'n punt. Ik moet wel zeggen dat ik een heel trage seriekijker ben. Ik heb een maand of 5 gedaan over het uitkijken van Breaking Bad, terwijl de meesten die ik ken (en ik had aangestoken) 'm uitkijken in één maand of minder. Vaak kom ik er niet echt aan toe, maar als ik écht in het verhaal zit, maak ik er sneller tijd voor. Wellicht een serie van een iets andere orde, maar inmiddels heb ik ook besloten om iedere aflevering van Family Guy (in chronologische volgorde) te gaan kijken, voor zover ik dat nog niet gedaan had. Genieten. Heb er een heel verhaal van gemaakt, maar je kunt zeggen dat het neerkomt op Breaking Bad, Better Call Saul, Hell on Wheels en Family Guy. Ik heb ook erg veel van The Simpsons bekeken, dus die zou je er ook wel tussen kunnen scharen. Absoluut een standaard lijstje, maar ik kom simpelweg niet veel toe aan het die hard series- of film kijken... En ik vermaak me er ontzettend mee, en daar gaat het om. Reageren
VercettiMark Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Breaking Bad gekeken, erg cool. Verder kijk ik Game of Thrones en heb ik flink wat Walking Dead getuurd. Maar een oude serie die je echt moet zien, comedy: Curb your Enthusiasm. Doen! Alles Seinfeld-fans extra opgelet! Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga Ik vind het een leuke serie. Helaas ben ik door the walking dead afgeleid! Mijn favoriete blijft breaking bad. Echt een geweldige serie. Ernaast kijk ik better call saul, the walking dead en house. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Cobra 11. Er zit veel actie in en hier en daar vliegt er een auto door de lucht. Lekker veel geschiet en een goed verhaal. Reageren
Beltie Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Hawaii Five-O goede verhaallijn met mooie actie stukken Reageren
FlexxNL Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Wel wat oudere serie's Flodder The dukes of hazzard The A-Team Weet zo niet hoe doe heet maar met die zwarte helicopter vond ik ook wel leuk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2015 The 100 is anders wel een steengoede serie zeg. Ben er bijna doorheen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga En, al wat van gezien? M'n vrouw is er drie dagen geleden mee begonnen en is helemaal verslaafd, ze is nu bij de elfde aflevering. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Het nieuwe seizoen van Homeland is gister weer begonnen Spionnen, intrige, verraad, het heeft alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.