Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel series te kijken? :bonk:

Ik vraag het me ook af. De enige series die ik de laatste jaren heb gekeken waren "The Blacklist" en "Escobar, El patrón del mal". Maar meestal is het een kwestie van opnemen en later kijken, want met onregelmatige diensten is het gewoon niet mogelijk om iets te volgen.

Er zijn best wel een aantal series die ik wel zou willen zien, mede door het enthousiasme hier. Zoals Sons of Anarchy, House of Cards en Breaking Bad.

Link to comment
Delen op andere websites

Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga puh2.gif

Is natuurlijk een kwestie van voorkeur, maar er zijn wel betere series denk ik. Als je dan zo weinig tijd hebt, zou ik mijn tijd aan een andere serie spenderen, maar zoiets kies je helemaal zelf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar halen jullie in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel series te kijken? crazy.gif

Ik kijk bijvoorbeeld geen TV, dus dat scheelt een hoop tijd. En als ik vakantie heb doe ik soms aan binge-watching. :$ Paar seizoenen er aan sneltempo doorjagen, héérlijk. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De enige serie die ik ooit helemaal heb uitgekeken is, lekker standaard, Breaking Bad. Oprecht genoten. Inmiddels heb ik ook het eerste seizoen van Better Call Saul gezien (seizoen twee is nog niet uit), dus je zou kunnen zeggen dat ik daar op dit moment mee 'bezig' ben. Verder ben ik een tijd geleden begonnen met Hell On Wheels en ik heb seizoen 1 uitgekeken. Hoewel de serie op me overkwam als een vrij cliché geheel, heeft het me wel erg vermaakt. Ik was wat gedemotiveerd om verder te kijken, want ik had gehoord dat het laatste seizoen was gecancelled. En op het moment dat je weet dat je de ontknoping nooit zult weten, maar dat je zult blijven hangen in de cliffhanger van seizoen 4... Niet echt een aantrekkelijk voortuitzicht. Inmiddels heb ik opgevangen dat seizoen 5 gewoon doorgaat, dus ik ga de serie binnenkort weer oppakken. Ik zal mogelijk weer wat omhoog moeten halen met de eerdere episodes, maar dat is niet zo'n punt. Ik moet wel zeggen dat ik een heel trage seriekijker ben. Ik heb een maand of 5 gedaan over het uitkijken van Breaking Bad, terwijl de meesten die ik ken (en ik had aangestoken) 'm uitkijken in één maand of minder. Vaak kom ik er niet echt aan toe, maar als ik écht in het verhaal zit, maak ik er sneller tijd voor.

Wellicht een serie van een iets andere orde, maar inmiddels heb ik ook besloten om iedere aflevering van Family Guy (in chronologische volgorde) te gaan kijken, voor zover ik dat nog niet gedaan had. Genieten.

Heb er een heel verhaal van gemaakt, maar je kunt zeggen dat het neerkomt op Breaking Bad, Better Call Saul, Hell on Wheels en Family Guy. Ik heb ook erg veel van The Simpsons bekeken, dus die zou je er ook wel tussen kunnen scharen. Absoluut een standaard lijstje, maar ik kom simpelweg niet veel toe aan het die hard series- of film kijken... En ik vermaak me er ontzettend mee, en daar gaat het om. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Breaking Bad gekeken, erg cool. Verder kijk ik Game of Thrones en heb ik flink wat Walking Dead getuurd.

Maar een oude serie die je echt moet zien, comedy: Curb your Enthusiasm. Doen!

Alles Seinfeld-fans extra opgelet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga :puh:

Ik vind het een leuke serie. Helaas ben ik door the walking dead afgeleid!

Mijn favoriete blijft breaking bad. Echt een geweldige serie. Ernaast kijk ik better call saul, the walking dead en house.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Orange is the new Black schijnt een goede serie te zijn. Wat vinden jullie hiervan? Is de reden dat ik mss toch aan de Netflix ga :puh:

En, al wat van gezien? M'n vrouw is er drie dagen geleden mee begonnen en is helemaal verslaafd, ze is nu bij de elfde aflevering.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...