KaufmanCabs Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Laat de PETA lekker.. Wat zeggen dan van games zoals Far Cry bijvoorbeeld? Beetje opgeblazen.. Alsof het veel voor gaat komen dat je een dier gaat vermoorden.. Ik doe het althans niet, wel in missies als het nodig etc. voor achievement of om te kijken wat je er mee kan en dan heb ik het wel gezien.. Mooie toevoeging wel hoor voor het realisme maar voel me er niet betrokken bij Reageren
Entiendo Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Wat boeit het? Er worden toch ook mensen vermoord? Of is het vermoorden van dieren erger? Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 In principe zijn mensen toch ook een soort dieren? Ach laat ze maar lekker protesteren, zal toch op niks uitlopen wss Reageren
ShootDaan Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Ja! Weerloze oma's platrijden! Dat mag en is gieren, maar horen ze dat er een stinkhond ook dood kan gaan dan is het niet goed? Doe normaal man, ziek in je hoofd? Serieus dat koop je GTA V niet en adopteer was van die beesten. Weet wel dat ik een complicatie ga maken van alle honden die ik dood ga maken :)En jagen in het bos is dat ook erg of gaat het hier echt om dat gejank over honden. Ik snap sowieso niet wat je met zo'n beest moet (haar uitval, wild, de meeste lelijk en ze ruiken niet bepaald lekker). Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Zolang het in een game is maakt het me niks, maar waar bij ik me vooral gediscrimineerd voel is dat kinderen er niet in mogen. Alsof het niks uit maakt dat je na je 17 dood gaat en kinderen altijd braaf zijn. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 (bewerkt) Als een groep veel dieren mishandelt en afslacht is het PETA wel. Bewerkt: 12 september 2013 door SpacyColours Reageren
WilsKracht Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ja! Weerloze oma's platrijden! Dat mag en is gieren, maar horen ze dat er een stinkhond ook dood kan gaan dan is het niet goed? Doe normaal man, ziek in je hoofd? Serieus dat koop je GTA V niet en adopteer was van die beesten. Weet wel dat ik een complicatie ga maken van alle honden die ik dood ga maken :)En jagen in het bos is dat ook erg of gaat het hier echt om dat gejank over honden. Ik snap sowieso niet wat je met zo'n beest moet (haar uitval, wild, de meeste lelijk en ze ruiken niet bepaald lekker). ben jij een hondenhater?? mijn chinese sterrenbeeld is hond plus ik heb honden die niet stinken(meestal niet) kortharig dus haaruitval valt reuze mee en tja wild dat heb jezelf in de handen je moet je hond wel opvoeden uiteraard en of mn hond lelijk is tja daar zijn de meningen over verdeelt ikzelf vind van niet Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Geplaatst: 13 september 2013 Ben echt wel benieuwd dinsdag! Ik hoop dat er veel dieren zullen zijn Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 zou er een dierentuin in gta v zitten? zou joriz persoonlijk wel gaaf vinden Reageren
IndoGuus Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik kan de dierenwinkel, Animal Ark (in Blaine County), niet vinden. Heeft iemand 'm al gevonden? Reageren
Ata Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Nop. Ben ook weinig dieren tegengekomen. In het gebied van Trevor een hert en een kat (???) die overstaken, verder nog niks. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Er zitten veel dieren in GTA V. Binnenkort komt de pagina op WikiGTA online. Het betreft onder andere Coyote's, vogels, vissen, haaien, honden, herten, koeien, stieren en een gek beest dat voor m'n auto kwam. Geen idee wat dat was, haha. Of er meer in de game zitten weet ik nog niet. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik wil een hond aanrijden in GTA 5. Oke, waar zit jij met je gedachten. Ik weet dat het GTA is en dat alles nep is, maar dan nog om zoiets gelijk te denken. Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik kan de dierenwinkel, Animal Ark (in Blaine County), niet vinden. Heeft iemand 'm al gevonden? Ja, ik heb `m. hij ligt net op `t zuidelijke randje van de grand senora desert,een stuk ten westen van de LCS. maar het is niks bijzonders volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.