Jump to content

[Discussie] Dieren


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • SpacyColours

    7

  • Scarface92

    6

  • Maarten11

    6

Lijkt me ook wel grappig als je met je quad door het bos rijd zit te rijden komt er opeens een beer aan :puh:

lijkt me niet grappig als je met je dure auto door het bos rijdt (waarom ook niet) en er steekt net een beer over. Bam, auto naar de klote.

Zou dat kunnen? dat je als je tegen een dier aan rijdt je auto ook schade heeft? ik neem aan van wel toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan andere mensen zien vissen volgens mij.

Ik hoop dat je ook meerdere soorten honden kan kopen ipv van alleen zo'n rottweiler. Ik zou graag zo'n klein schattig hondje als mijn volgeling willen hebben. Of een chihuahua ofzo... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed dat er in GTA V dieren te zien zullen zijn, maakt de game toch een stuk realistischer en interessanter. Ik heb er persoonlijk ook totaal geen moeite mee om een dier aan te rijden (in-game dan hé), want je doet hetzelfde met mensen. Toffe toevoeging.

Heeft iemand een (bevestigde) lijst met de dieren die in GTA V komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel grappig als je met je quad door het bos rijd zit te rijden komt er opeens een beer aan :puh:
lijkt me niet grappig als je met je dure auto door het bos rijdt (waarom ook niet) en er steekt net een beer over. Bam, auto naar de klote. Zou dat kunnen? dat je als je tegen een dier aan rijdt je auto ook schade heeft? ik neem aan van wel toch?

ik ken iemand die in real life een hond heeft aangereden met ongeveer 5o km per uur

auto was total los dus als je een beer aanrijdt denk ik dat je auto wel wat sporen heeft ja

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...