Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Kun je cheatdevice op je psp zetten zonder USB verbinding??(want me kabel ben me kwijt)

Of is het illegaal??

Ik bedoel met je internetverbinding!

Via een internetverinding kan het niet. Als je dan verder gaat kijken kan je je Memorystick in je computer stoppen en zo de bestanden overzetten. Als er geen cardreader in je computer zit raad ik je gewoon aan om een nieuw kabeltje te kopen, bij de plaatselijke computerzaak kost je dat nog geen € 5,-. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Het ging wel maar hoe moet je dat op een game zetten.

Want me psp download dat en dan staat er op waar je dat wil opslaan.

PSP/COMMON

PSP/MUSIC

PSP/VIDEO

en dan is er nog iets van 100 en ook nog iets van 101 en waar moet je dat opslaan om op een game te zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Het ging wel maar hoe moet je dat op een game zetten.

Want me psp download dat en dan staat er op waar je dat wil opslaan.

PSP/COMMON

PSP/MUSIC

PSP/VIDEO

en dan is er nog iets van 100 en ook nog iets van 101 en waar moet je dat opslaan om op een game te zetten

Als je een demo (andere games zijn er nog niet legaal) wilt spelen moet je deze in de map X:\PSP\GAME zetten. Dan ga je naar de 'game' balk op je XMB, helemaal naar benden, selecteer je demo en voíla. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het ging wel maar hoe moet je dat op een game zetten.

Want me psp download dat en dan staat er op waar je dat wil opslaan.

PSP/COMMON

PSP/MUSIC

PSP/VIDEO

en dan is er nog iets van 100 en ook nog iets van 101 en waar moet je dat opslaan om op een game te zetten

Als je een demo (andere games zijn er nog niet legaal) wilt spelen moet je deze in de map X:\PSP\GAME zetten. Dan ga je naar de 'game' balk op je XMB, helemaal naar benden, selecteer je demo en voíla. :)

Waar staat dat ergens??

Want ik zie dat niet staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een demo (andere games zijn er nog niet legaal) wilt spelen moet je deze in de map X:\PSP\GAME zetten. Dan ga je naar de 'game' balk op je XMB, helemaal naar benden, selecteer je demo en voíla. :)
Waar staat dat ergens??

Want ik zie dat niet staan.

Als het er niet is zul je het moeten aanmaken, óf je laat je PSP dat doen. Met de eerste optie kan je gewoon een map in de map 'PSP' aanmaken. De andere optie is wat makkelijke en completer. Maak eerst een back-up van alles wat op je PSP staat (gewoon vanaf de root (de beginmap) alles selecteren en op een makkelijke plaats op je computer zetten). Dan ga je naar Instellingen -> Systeeminstellingen -> Memory Stick formatteren. Je krijgt dan twee waarschuwingen, deze kan je negeren aangezien je al een back-up hebt. Als hij klaar is zet je hem weer op de 'USB-modus' en plak je je back-up erbij, in de root. Hij zal dan vragen om een aantal mappen te overschrijven, accepteer dat. Dan worden de mappen die al goed op je PSP stonden, met de inhoud, neergezet. Het resultaat is een complete, goed ingerichte, Memory Stick. Je zult nu alle mapjes vinden waarin je alles goed kan neerzetten. Nog even voor de duidelijkheid;

  • GAME: Hierin kan je demo's zetten, in de toekomst ook nog PS1/PSX games. Wat pas kan als Sony het officeel gaat aanbieden.
  • MUSIC: De naam is vrij duidelijk; zet hier je muziek in. Je kan overigens in die map apparte mapjes aanmaken en daar je muziek in gooien. Dat is erg overzichtelijk als je meerdere nummers hebt.
  • SAVEDATA: Hierin zitten je savegames. Hier moet je nooit aanzitten zonder een back-up te hebben gemaakt, anders kan je al je savegames kwijtraken. ;)
  • VIDEO: Hiervan is de naam (ook) vrij duidelijk. Gooi hier al je video's in. Let op! Je video's zullen niet werken als deze niet een .mp4 formaat hebben. Zijn ze dat standaard niet? Geen probleem! Met 'dit' programma kan je ze makkelijk omzetten naar .mp4 formaat.
  • PHOTO: De naam zegt genoeg... Ook hier kan je je foto's in mapjes indelen om ze zo beter te ordenen.
  • SYSTEM: Hier hoef je niet aan te komen, het is gewoonweg niet boeiend. ;) Ik weet zelf ook niet wat het percies doet, als het wel boeiend was geweest had ik me er wel in verdiept, vertrouw daar dus maar op. ;)

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Meer vragen mag je altijd stellen. :)

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Topic samengevoegd met 'Het grote PSP topic', een apart topic is voor zo'n simpele vraag niet echt nodig. ^^

Aangezien SamShine aan het typen is wacht ik even met verplaatsen, anders typt hij voor niks.. :puh:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe ik videoclips op mijn psp moet zetten? Kan iemand me helpen?

Echt alles vertellen graag, of je een programma nodig hebt. Zo ja, welke? En kan je daar ook een link bij doen ofzo?

Hoe de map moet heten waar je het in stopt enzovoort.

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe ik videoclips op mijn psp moet zetten? Kan iemand me helpen?

Echt alles vertellen graag, of je een programma nodig hebt. Zo ja, welke? En kan je daar ook een link bij doen ofzo?

Hoe de map moet heten waar je het in stopt enzovoort.

Alvast bedankt!!

Probeer in het vervolg de zoekfunctie uit, dan kan je het antwoord al ergens anders in een topic vinden.

Topic #1

Topic #2

Topic #3

Topic #4

Daar staat wel een antwoord tussen waar je iets aan hebt, hieronder heb ik voor het gemak een antwoord gequote.

Daar kan ik jou natuurlijk mee helpen auto jongen! Als eerste moet je de video's omzetten in het MPEG4 formaat omzetten, dit kun je doen met een programma zoals PSPVideo9 die je kunt downloaden op 'dit' adres. Dan zet je ze om en dan zullen het bestanden gaan worden die de volgende extensie met zich mee dragen: '.mp4' of '.mpeg4', dan ga je video de USB kabel naar de kaart op de PSP en dan moet je kijken of er een map met de naam: 'MP_ROOT' aanwezig is, is deze er niet dan kun je hem zelf aanmaken. In die map moet weer een map aanwezig zijn en wel met de naam: '100MNV01', is deze er niet dan moet je deze ook aanmaken!

Dan moet je het bestand dat je zonet hebt omgezet, of het bestand dat je van een site hebt gedownload in de map '100MNV01' zetten, en de naam van dit bestand moet een naam hebben die er als volgt uitziet, de laatste cijfers mogen wel variabel zijn; M4V00001. De onderstreepte 01 kan je zelf aanpassen, dus er kan bijvoorbeeld ook staan: 'M4V00040', je kunt dus 99 video's op je PSP zetten op deze manier. Je moet echter ook een andere bestand hebben, om een voorbeeld te geven, bijvoorbeeld dit bestand: 'M4V10001.THM' deze hoort dus bij de eerste video; dan heb je voor het tweede voorbeeld dat ik zonet gaf een THM die er zo uit zie:'M4V10040.THM', dit is natuurlijk een voorbeeld, doe het gewoon zoals het programma PSP Video 9 het aangeeft, want de PSP zet het toch niet echt op volgorde. Tevens dient eht THM bestand voor de functie die ervoor zorgt dat de naam van het bestand in de PSP goed te zien is als je me begrijpt.

Je kan echter alleen maar Mpeg4 video's op de PSP zetten en vandaar ook dat programma, zoals ik dat net heb uitgelegd, er zijn wel CD's met software in de koop waarmee je gewone video bestanden af kunt spelen, maar dit werkt over het algemeen prima! Even werk, maar het resultaat mag er wezen. Verder kan PSP Video 9 wat bugged zijn, maar het is wel een mooi programma. Mochten er nog vragen zijn dan kun je die altijd stellen natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan op verschillende manieren.

Als je videoclips hebt, kan je ze converteren naar een PSP bestand(MPEG4) met Xilisoft.

Je kan ook bij Google Video clips downloaden voor de PSP.

Je ziet daar als je het afspeelt rechts: downloaden voor Mac of windows & iPod & PSP

Daar kies je iPod & PSP en dan download hij.

Als hij klaar is, zet je hem in het mapje video

Die kun je vinden op je memory-stick op de PC

Succes ermee ;)

Edit: Ik was weer eens te laat :$

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan op verschillende manieren.

Als je videoclips hebt, kan je ze converteren naar een PSP bestand(MPEG4) met Xilisoft.

Je kan ook bij Google Video clips downloaden voor de PSP.

Je ziet daar als je het afspeelt rechts: downloaden voor Mac of windows & iPod & PSP

Daar kies je iPod & PSP en dan download hij.

Als hij klaar is, zet je hem in het mapje video

Die kun je vinden op je memory-stick op de PC

Succes ermee ;)

Edit: Ik was weer eens te laat :$

Nog een kleine aanvulling: De map Video moet in de map PSP komen om je Memory-Card.

EDIT:

Daar staat wel een antwoord tussen waar je iets aan hebt, hieronder heb ik voor het gemak een antwoord gequote.
Daar kan ik jou natuurlijk mee helpen auto jongen! Als eerste moet je de video's omzetten in het MPEG4 formaat omzetten, dit kun je doen met een programma zoals PSPVideo9 die je kunt downloaden op 'dit' adres. Dan zet je ze om en dan zullen het bestanden gaan worden die de volgende extensie met zich mee dragen: '.mp4' of '.mpeg4', dan ga je video de USB kabel naar de kaart op de PSP en dan moet je kijken of er een map met de naam: 'MP_ROOT' aanwezig is, is deze er niet dan kun je hem zelf aanmaken. In die map moet weer een map aanwezig zijn en wel met de naam: '100MNV01', is deze er niet dan moet je deze ook aanmaken!

Dan moet je het bestand dat je zonet hebt omgezet, of het bestand dat je van een site hebt gedownload in de map '100MNV01' zetten, en de naam van dit bestand moet een naam hebben die er als volgt uitziet, de laatste cijfers mogen wel variabel zijn; M4V00001. De onderstreepte 01 kan je zelf aanpassen, dus er kan bijvoorbeeld ook staan: 'M4V00040', je kunt dus 99 video's op je PSP zetten op deze manier. Je moet echter ook een andere bestand hebben, om een voorbeeld te geven, bijvoorbeeld dit bestand: 'M4V10001.THM' deze hoort dus bij de eerste video; dan heb je voor het tweede voorbeeld dat ik zonet gaf een THM die er zo uit zie:'M4V10040.THM', dit is natuurlijk een voorbeeld, doe het gewoon zoals het programma PSP Video 9 het aangeeft, want de PSP zet het toch niet echt op volgorde. Tevens dient eht THM bestand voor de functie die ervoor zorgt dat de naam van het bestand in de PSP goed te zien is als je me begrijpt.

Je kan echter alleen maar Mpeg4 video's op de PSP zetten en vandaar ook dat programma, zoals ik dat net heb uitgelegd, er zijn wel CD's met software in de koop waarmee je gewone video bestanden af kunt spelen, maar dit werkt over het algemeen prima! Even werk, maar het resultaat mag er wezen. Verder kan PSP Video 9 wat bugged zijn, maar het is wel een mooi programma. Mochten er nog vragen zijn dan kun je die altijd stellen natuurlijk!

Die methode is voor de oudere Firmwares. Volgens mij sinds FW 3.03 kan je de video's gewoon in de map video zetten in de map PSP. Ik weet niet zeker vanaf welke FW het was.

Kijk maar in dit topic op pagina 12 en daar naar de post van SamShine en Maarte41.

@Multi: Eindelijk iemand die ook uit Bergschenhoek komt :puh:

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een vraagje.

Ik zet mijn PSP altijd in de sluimerstand (aan/uit knopje omhoog doen, korter dan drie seconden) zodat ik later weer snel verder kan spelen, maar dat is niet de normale uit-stand.

Nu is mijn vraag: gaat je accu leeg als je hem op de sluimerstand zet?

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...