Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Kan je met 3.03 OE-C ook op internet en alle andere dingen van 3.03, want je kan toch met die 3.03 OE-C toch illegale games spelen?

Je kan met 3.03 OE-C alles wat 3.03 heeft behalve LocationFree Player (omdat anders de flash0 te groot word) ;)

En heeft de beveiliging van 1.50 (dus je kunt backups van games spelen op je memory stick) :puh:

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Kan je met 3.03 OE-C ook op internet en alle andere dingen van 3.03, want je kan toch met die 3.03 OE-C toch illegale games spelen?

Firmware 3.03 OE-C is een iligale versie van firmware 3.03, met de functies van 3.03 in een iligale vorm. We mogen je op dit forum verder alleen verder helpen richting Google, anders overtreden we de forumregels, en dat vind Jowx niet zo leuk. :sigaar:

-----

Ik zou jullie iets willen vragen, mag dat? Ja hoor! :) Oke, dan ga ik dat doen! :D Omdat ik mijn PSP elke dag meen naar school neem (Vicy City Stories multiplayer! _O_) is het natuurlijk wel zo handig om een goed beschermhoesje te hebben, al die wupjes die tegen je tas aan lopen te trappen... :t Nu heb ik een 'etui' die vergelijkbaar is met 'deze'. Hierbij heb ik het gevoel dat hij niet veilig is opgeborgen én het erin/eruit halen gaat langzaam. Accesoires (oordopjes, screenprotector die ik overigens niet heb) passen er wel bij, maar daarmee gaat hij alleen minder makkelijk dicht.

Nu zoek ik dus een ander hoesje, het liefst geen ding wat vergelijkbaar is met een etui. Ook lijkt 'dit' me geen fijn geval, me overtuigen dat het wel fijn werkt mag natuurlijk! Het liefst heb ik een pakket wat het volgende bezit:

  • Hoesje
  • Screenprotector (geen plakblaadje!)

Erg veeleisend ben ik dus niet, maar als er toevallig meer in het pakket zit is dat natuurlijk mooi meegenomen. Het maximale bedrag was ik wil besteden is € 20,-. Voor een beter pakket wil ik nog wel een paar ribben uit mijn lijf trekken, maar ver erover heen heb ik liever niet.

Alvast bedankt! _O_

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even snel gezocht en heb dit gevonden.

Ik vond het erg zelf er goed uit zien, want je kan schoppen tegen dat ding en hem op de grond gooien maar je PSP zal nooit kapot gaan!

Hartstikke bedankt 'The GamerII', maar dat was niet zoiets als ik zocht. Je hebt mijn post wel goed gelezen, maar hij houdt het nog makkelijk, ondanks al die vervelende wupjes. Mijn punt was eigenlijk dat ik iets zoek om hem buiten mijn 'etui' beter te beveiligen, mijn excuus omdat ik dat neit goed in mijn eerdere post heb verwerkt. Meer dingen zijn welkom! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Meer dingen zijn welkom! :D

Met de 'Hard Case' kun je de PSP erin laten en spelen maar mij lijkt het niet helemaal fijn. Hier en hier voorbeelden.

Ik heb bij een pakket ook een soort plastic omhulsel gekregen. Deze klik je op je PSP. Dit vind ik helemaal niet fijn en ook nog eens belaggelijk uit zien. Het beschermt wél je PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ding voor de PSP heb ik zelf ook, het ziet er leuk uit, het beschermt je PSP, maar... als je dat ding laat vallen, valt het kapot omdat het plastic is :N

Kan je dat iets beter verwoorden? Je zegt: 'als je het laat vallen', van welke hoogte en met welke 'gooisterkte'? Die twee factoren spelen een hele grote rol bij zoiets. Als ik het zachtjes laat vallen van ± 1 meter zal de schade minder groot zijn dan als ik hem vanaf ± 5 meter hoogte keihard naar benden gooi. Natuurlijk zal het 2e niet zo snel voorkomen, en is dat dus geen critiekpunt van mij. Van ongeveer 2 meter hoog moet hij wel een val kunnen overleven, je weet maar nooit!

Meer suggesties? :engel:

Edit @ ASPHALT: Nee natuurlijk martel ik hem niet! Ik wil alleen het onzekere voor het zekere nemen aangezien er op school mensen rondlopen die niet altijd even voorzichtig met verschillende spullen omgaan. ;)

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Dit ding voor de PSP heb ik zelf ook, het ziet er leuk uit, het beschermt je PSP, maar... als je dat ding laat vallen, valt het kapot omdat het plastic is :N

Kan je dat iets beter verwoorden? Je zegt: 'als je het laat vallen', van welke hoogte en met welke 'gooisterkte'? Die twee factoren spelen een hele grote rol bij zoiets. Als ik het zachtjes laat vallen van ± 1 meter zal de schade minder groot zijn dan als ik hem vanaf ± 5 meter hoogte keihard naar benden gooi. Natuurlijk zal het 2e niet zo snel voorkomen, en is dat dus geen critiekpunt van mij. Van ongeveer 2 meter hoog moet hij wel een val kunnen overleven, je weet maar nooit!

Meer suggesties? :engel:

Wat wil je er mee gaan doen? Martelen? :{

Het is een Handheld.. Die kunnen niet heel veel hebben. Van die hoogte heb je kans op geschadigingen in de PSP en op het scherm. Ookal heb je een screenprotector..

Tevens zal de PSP (als) hij de val overleefd waarschijnlijk afslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

@SamShine, die 'BIG aluminium case' die The GamerII eerder postte is erg goed. Ik weet niet of het precies dezelfde is, maar een vriend van me heeft er eentje voor de PSP, en mijn broertje heeft de DS versie, en dat ding is zeer stevig. Zoals ik net al zei weet ik niet of het precies dezelfde is, maar in ieder geval de versie die mijn broertje heeft is aan de binnenkant bekleed met een soort schuim, zacht maar stevig. Daarnaast zijn er gaten in gesneden voor games en de buitenkant is van stevig alluminum, dus je PSP zal niet snel beschadigd raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet weten wat er mis is met het hoesje van stof. Ik gebruik hem ook nog steeds altijd.

En ik neem mijn PSP ook redelijk vaak mee. En dan stop ik hem ook in het hoesje.

En mijn PSP is nog steeds onbeschadigt. :Y

Ik heb persoonlijk géén minpunten op het stof-hoesje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb persoonlijk géén minpunten op het stof-hoesje. :)

Gooi hem is op de grond.. :clown:

-----------------------

Nieuwe informatie Castlevania: The Dracula X Chronicles

Nieuws | 4 februari 2007 - In een interview met GameInformer heeft Konami's Koji Igarashi wat meer informatie losgelaten omtrent de eergisteren aangekondigde PSP-game Castlevania: The Dracula X Chronicles. Zo vertelde Igarashi dat hij al jaren van plan was een remake te maken van de Turbo Duo-klassieker Castlevnia: Rondo of Blood, omdat het een deel in de serie is dat bijna niemand buiten Japan kent. Ook waren er al langer plannen voor een heruitgave van Castlevania: Symphony of the Night, die ook toegevoegd zal zijn aan The Dracula X Chronicles. Dit plan werd echter uitgesteld door de komst van Symphony of the Night naar Xbox Live Arcade, een overzetting waar Igarashi erg tevreden over is.

Ook zegt Igarashi dat Castlevania: The Dracula X Chronicles ook voor de DS gemaakt had kunnen worden, maar dat dat niet doorging. Rondo of Blood was oorspronkelijk namelijk een nogal hardcore game, en om hem toegankelijker te maken moesten de graphics wel aangepast worden. Daarom koos Konami voor de PSP, aangezien het op dat platform makkelijker is een remake van de game met 3D-graphics te maken. Naast de 3D-graphics bevat de remake ook een level dat niet in de Turbo Duo-versie zat en is het verhaal lichtelijk aangepast om de speler meer verassingen te kunnen bieden, vertelde Igarashi.

Tenslotte vertelde de Konami-producer ook nog over de plannen om Castlevania naar de next-gen consoles te brengen. Naar voren kwam dat een Castlevania-game voor de Wii op zich geen probleem zou moeten zijn, maar dat het gebruik voor de Wiimote als zweep geen optie is. Daarom is Konami nog op zoek naar een goed spelmechanisme dat ervoor zorgt dat de speler tijdens het spelen van Castlevania op de Wii niet vermoeid zou moeten raken. Bij een volgende 3D-Castlevania moet volgens Igarashi goed gekeken worden naar wat er wel en wat er niet werkt met 3D-functionaliteit.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb persoonlijk géén minpunten op het stof-hoesje. :)

Gooi hem is op de grond.. :clown:

Maar daar is zo'n hoesje toch niet voor bestemt. Natuurlijk wel een beetje.

Maar voornamelijk om krasjes etc te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...