Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Weet er iemand waar ik firmware 3.03 kan vinden?

Ik heb al rondgezocht, maar ik vind het nergens (of ik betrouw de site niet).

Sorry als dit al eens gevraagd is.

EDIT: laat maar, ik heb het al.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik heb een probleemje met mijn PSP:

Als ik em in stand by zet en ik em een paar dagen zo laat liggen, is de batterij leeg. Dit gebeurt nog niet zo lang bij me, dus het komt niet door de stand by. Toen ik em net had, ging ik 2 weken op vakantie en toen ik em weer aanzette, werkte alles gewoon. Als ik em nu 2 dagen laat liggen, is de hele baterij leeg. Wat kan ik hier aan doen? Ik wil niet extra geld uitgeven en ik heb ook geen garantie meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleemje met mijn PSP:

Als ik em in stand by zet en ik em een paar dagen zo laat liggen, is de batterij leeg. Dit gebeurt nog niet zo lang bij me, dus het komt niet door de stand by. Toen ik em net had, ging ik 2 weken op vakantie en toen ik em weer aanzette, werkte alles gewoon. Als ik em nu 2 dagen laat liggen, is de hele baterij leeg. Wat kan ik hier aan doen? Ik wil niet extra geld uitgeven en ik heb ook geen garantie meer.

Tja, waarom zet je je PSP dan voor 2 dagen op standby? Je kan hem ook uitzetten. :clown: Maarja. Ik had problemen met mijn PSP, en dan moet je naar deze site gaan, en dan op RMA aanvraag en dan al je info invullen. Dan moet je je PSP met de oplader opsturen naar Sony en dan krijg je een andere, gerepareerde PSP terug. Maar in mijn geval had ik nu een heel nieuwe Value Pack (ik had een Value Pack gekocht) omdat ik een maand(!) moest wachten vanwege alle feestdagen, vakanties, storingen die er tussen zaten.

Maar... Ik heb van iemand gehoord (een IT proffesional ofzo) dat als iets van Sony kapot is bij hem thuis, dat hij gewoon naar Schiphol (daar zit Sony) rijdt, en dan maken ze hem zo snel mogelijk. Dan ben je binnen een kwartier klaar. :)

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes met je PSP. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen wist ik nog niet dat ie ook uit kan. Ik heb geen garantie, dus ik kan em niet aan sony teruggeven zonder er geld voor te hoeven betalen. Het is trouwens ook niet echt een groot probleem, want hij doet het wel gewoon. Ik wil gewoon even weten of dit zo hoort en of ik er zelf iets aan kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen wist ik nog niet dat ie ook uit kan. Ik heb geen garantie, dus ik kan em niet aan sony teruggeven zonder er geld voor te hoeven betalen. Het is trouwens ook niet echt een groot probleem, want hij doet het wel gewoon. Ik wil gewoon even weten of dit zo hoort en of ik er zelf iets aan kan doen.

Bedoel je garantie van de winkel waar je hem gekocht hebt? Dat maakt niks uit. Alleen als de PSP open is gemaakt, dan is er een garantie zegel aan de binnenkant gescheurd, en heb je dus geen garantie meer. Ik neem aan dat je PSP niet open gemaakt is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hed ze net opgebeld, maar ze zeggen dat het normaal is :schater: ! Ze zeggen dat ik maar een nieuwe accu moet kopen. Echt geweldige klantenservice bij sony! Ik had niets over de garantie gezegd, maar is het echt zo dat als je garantie over is, dat ze je dan nog steeds gratis helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tss, niet zo netjes van ze.

Ik had wel wat beter van ze verwacht :?

-------------------------

Vele mensen weten niet hoe je filmpjes van YouTube op je psp zet:

Mensen, hier de tutorial :*D

Zoek een filmpje en kopieer van het filmpje de URL

ga dan naar deze website en plak in het adres-balkje de URL

dan staat er daar onder; Convert to:

Kies daar: MP4 for iPod/PSP

Druk dan op start.

Als hij klaar is krijg je een download-link.

Sla hem op en kopieer hem naar video op je psp ;)

>>> Door Jowx: Topics en posts samengevoegd..<<<

EDIT: Dit wordt een grote post ;)

-------------------------

Nieuws:

Every Extend Extra

Recensie | 20 januari 2007 - Ergens in 1997 kwamen de Teletubbies op televisie. Dit programma, helemaal besteed aan kleine kids van een jaar of vier, vijf, zes werd een enorme hit. Dat is ook niet zo gek want het programma stond bol van blijdschap en vrolijke kleurtjes, en daar houden kleine kinderen nou eenmaal van. Vooral van dat laatste, want het gras was groener dan groen, de zon was geler dan geel en de lucht was blauwer dan blauw. Aan het begin van deze eeuw leek het er echter op dat de hele samenleving een hekel begon te krijgen aan die beesten en zodoende wordt het nu nauwelijks meer uitgezonden.

Every Extend Extra riep meteen het ‘Teletubbies-gevoel’ bij me op, wat hoogstwaarschijnlijk komt omdat de game zo ongelofelijk kleurvol is. De effecten spatten van het scherm af en elke explosie lijkt nog kleurvoller dan de vorige. Dat heeft natuurlijk een heleboel met de gameplay te maken en die is vrij simpel. Op het scherm verschijnt een cursor die je alle kanten op kan laten bewegen met de analoge stick of pijltjestoetsen. Van alle kanten komen echter kleine lichtgevende objecten aanvliegen. Zodra je cursor daarmee in contact komt explodeert hij waardoor je een leven kwijt bent. Met een druk op de knop kun je de cursor echter laten exploderen waardoor er een schokgolf vrijkomt. Als deze schokgolf één van de rondvliegende objecten raakt zal die ook exploderen, en die daarnaast ook, en die daarnaast ook. Zo ontstaat er met één simpele explosie een enorme kettingreactie die, mits goed getimed, best lang door kan gaan.

Zodoende moet je proberen zoveel en zo lang mogelijke kettingreacties te veroorzaken. Hierdoor loopt je score op en zodra je genoeg punten hebt verzameld krijg je meestal een eindbaasgevecht. Eindbazen vereisen meestal een speciale techniek om te verslaan en soms merk je dat dit nog best wel lastig is, helemaal omdat er van te voren niks wordt uitgelegd en er ook geen hints worden gegeven.

Pluspunt is de muziek, maar dat zijn we wel gewent van Q Entertainment. Tenslotte waren Lumines en Meteos ook muzikale hoogtepuntjes en Every Extend Extra borduurt daar op voort. Funky trance-deuntjes wisselen zichzelf af met zo af een toe een lekkere jazz-melodie en het klinkt allemaal lekker in je oren. Daarnaast veranderen de graphics ook in ieder level. Waren het in het eerste level nog sterretjes die je kant op vlogen, in het tweede level kunnen dat gekleurde vierkantjes of bananen zijn. Ook de achtergronden bewegen en veranderen telkens waardoor het hele spel gevarieerd overkomt, en waardoor je bijna de neiging zou hebben om maar door te blijven spelen.

Bijna inderdaad, want hier komt hetgeen dat de Teletubbies en Every Extend Extra nog meer met elkaar gemeen hebben: het wordt saai op een gegeven moment. Nou duurde dit bij de Teletubbies een paar jaar, bij Every Extend Extra een minuut of dertig. Vervolgens vroeg ik me af of ik nog wel wat nieuws zou tegenkomen. Dat is dus niet het geval en zodoende moest Every Extend Extra al gauw plaatsmaken voor een meer serieuze game in mijn PSP als Grand Theft Auto: Vice City Stories.

De multiplayer zou dit echter kunnen compenseren. Hierbij kun je met twee spelers lokaal (ad-hoc) een potje spelen. Tijdens een speelsessie met een vriend of vriendin is het de bedoeling om zoveel en zo groot mogelijke kettingreacties te maken om een steen op het scherm van de tegenstander te duwen. Hierdoor zal hij het moeilijker krijgen om kettingreacties te maken. Zo krijg je automatisch een soort hectische, competitieve, speelsessie waarbij ik uit ervaring kan zeggen dat er veel gelachen en gevloekt wordt.

Driver 76 aangekondigd

Nieuws | 22 januari 2007 - Vandaag heeft Ubisoft Driver 76 voor de PSP aangekondigd. Het zal de eerste Driver-game die onder de vleugels van Ubisoft uitgegeven wordt. De ontwikkeling is in handen van Reflections en Sumo Digital Ltd.

De game speelt zich middenin de jaren '70 af en zal ook een authentieke jaren '70-soundtrack, alsmede kleren en auto's uit die tijd bevatten. Het verhaal vertelt de geschiedenis voorafgaand aan Driver: Parallel Lines en als speler zul je zowel in de auto als te voet weer vele actievolle momenten moeten doorstaan in een gebied dat strekt van New York en Jersey.

Ook kunnen gamers hun hart op in diverse multiplayer-mogelijkheden, waaronder straatracen, Destruction Derby, Pink Slip Racing en Swapt Meet, en zal er downloadable content voor de game beschikbaar komen. Daarmee kunnen onder andere nieuwe auto's verkregen en getuned worden.

Driver 76 staat gepland voor maart 2007.

Nieuwe DBZ titels voor de DS en PSP

Nieuws | 24 januari 2007 - Atari heeft bekend gemaakt bezig te zijn met de ontwikkeling van twee nieuwe Dragon Ball Z titels. Het gaat om Dragon Ball Z Shin Budokai: Another Road voor de PSP en Dragon Ball Z Harukanaru Densetsu voor de DS. Wanneer deze games in Europa moeten verschijnen is nog niet bekend, maar ze staan deze lente alvast gepland voor Amerika.

Dragon Ball Z Shin Budokai: Another Road is het vervolg op Dragon Ball Z: Shin Budokai, een titel die eerder op de PSP is verschenen. De game geeft je de mogelijkheid om te spelen met helden van Dragon Ball, Dragon Ball Z en Dragon Ball GT. Deze game moet een nieuwe verhaallijn bezitten die Future Trunks helpt met de strijd tegen zijn aardrivaal Majin Buu. In Dragon Ball Z Harukanaru Desetsu draait het om een kaartspel gecombineerd met role-playing elementen.

Bron :InsideGamer.nl

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hed ze net opgebeld, maar ze zeggen dat het normaal is :schater: ! Ze zeggen dat ik maar een nieuwe accu moet kopen. Echt geweldige klantenservice bij sony! Ik had niets over de garantie gezegd, maar is het echt zo dat als je garantie over is, dat ze je dan nog steeds gratis helpen?

Zoals ik al zei, als je garantiezegel aan de binnenkant gescheurd is, dan heb je geen garantie meer bij Sony. Het maakt niet uit als je geen garantie meer hebt van de winkel.

Het kan trouwens ook best normaal zijn, dat je hem 2 dagen laat liggen, dat hij dan op is. Ik weet niet hoelang je met een PSP kan spelen zonder op te laden... Weet je wat je eens moet proberen? Helemaal opladen, en dan

naar "Systeem instellingen" en dan naar "Batterij informatie" en kijken hoeveel uur je over hebt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dat verandert als je een spel gaat doen.

Je kan het dan ook niet zien onder het gamen :clown:

Maar eigelijk moesten ze erbij zetten wat het verbruik van de opties zijn op PSP, zoals internet, muziek, films en games

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dat verandert als je een spel gaat doen.

Je kan het dan ook niet zien onder het gamen :clown:

Maar eigelijk moesten ze erbij zetten wat het verbruik van de opties zijn op PSP, zoals internet, muziek, films en games

Volgens mij verbruiken games het meeste energie. Muziek niet zo veel...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel.

Ik had vandaag ook zoiets met stroom-verbruik.

Ik had de hele nacht opgeladen en vandaag moest ik naar Drenthe voor iets, en ik zat 1,5 uur te gamen en die stroom valt uit :?

Raar :? Ik heb mijn psp nu ongeveer anderhalve maand en ben er tevreden over ! als ik het geluid gemiddeld zet kan ik 5 uur gamen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel.

Ik had vandaag ook zoiets met stroom-verbruik.

Ik had de hele nacht opgeladen en vandaag moest ik naar Drenthe voor iets, en ik zat 1,5 uur te gamen en die stroom valt uit :?

Raar :? Ik heb mijn psp nu ongeveer anderhalve maand en ben er tevreden over ! als ik het geluid gemiddeld zet kan ik 5 uur gamen ;)

De speelduur hangt natuurlijk wel van je soort spel af hoor.

Als je een gewoon simpel spel als loco roco speelt gaat je batterij zeker 5 uur mee.

Maar als je GTA vcs of midnight club 3 of zoiets speelt, moet je er niet van verschieten dan de batterij al na 1,5-2 uur leeg is, zo'n spellen vergen nu eenmaal zeer veel van je batterij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag ivm met mijn PSP: Ik las op gamer.nl dat je je PSP ook aan de stereo kon aansluiten, zodat je het geluid uit de stereo boxen kan horen, hoe gaat dit?

Alvast Bedankt.

GTA-Freak2

EDIT: ik heb nog een vraag, kan je op een manier PS1 of PS2 games spelen op je PSP? Zo ja hoe?

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

1. Je kan je PSP aansluiten op een stereo instalatie. Hier heb je wel een goede kabel voor nodig en een stereo instalatie waar zo'n kabel in kan. Je kan wel makkelijk de boxen van je computer er op aansluiten. Dan haal je gewoon de draad uit je PC en stop je em in je PSP. (de groene kabel)

2. Ja, je kan PS spellen op je PSP spelen. Je moet hier wel een PS3 voor hebben. Je kan dan via het PlayStation Network spellen downloaden en ze dan via USB overzetten op je PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...