Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Ik heb ook een vraag ivm met mijn PSP: Ik las op gamer.nl dat je je PSP ook aan de stereo kon aansluiten, zodat je het geluid uit de stereo boxen kan horen, hoe gaat dit?

Alvast Bedankt.

GTA-Freak2

EDIT: ik heb nog een vraag, kan je op een manier PS1 of PS2 games spelen op je PSP? Zo ja hoe?

1. Je hebt aan de onderkant van je PSP twee 'aansluitingen'. De een is om je PSP op te laden en de andere voor koptelefoons. Als je een 'aux' aanluisting op je stereo/boxen hebt moet je die daarin stoppen en voila.

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Via de PSN van de PS3 kun je nu al PS1 Games downloade die je op je PSP kunt zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Via de PSN van de PS3 kun je nu al PS1 Games downloade die je op je PSP kunt zetten. ;)

Welke website is dit? En hoeveel ruimte neemt dit in beslag?

Link to comment
Delen op andere websites

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Via de PSN van de PS3 kun je nu al PS1 Games downloade die je op je PSP kunt zetten. ;)

Maar aangezien de Playstation 3 hier nog niet is gereleased hebben wij ernog niks aan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Witte of Zwarte PSP?

Ik weet niet welke ik moet kopen. Ik vind een witte wel mooi want de kleur glimt en het is netals een iPod, maar ze zeggen dat het na een tijdje geel word. :cab:

Zwarte vind ik ook wel mooi.

Wat zeggen jullie? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Witte of Zwarte PSP?

Ik weet niet welke ik moet kopen. Ik vind een witte wel mooi want de kleur glimt en het is netals een iPod, maar ze zeggen dat het na een tijdje geel word. :cab:

Zwarte vind ik ook wel mooi.

Wat zeggen jullie? :)

Na een tijdje geel is pure onzin. Ze kosten allebei evenveel, je moet het zelf weten. Op de witte psp kan wel meer (zichtbaar) vuil/stof komen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag ivm met mijn PSP: Ik las op gamer.nl dat je je PSP ook aan de stereo kon aansluiten, zodat je het geluid uit de stereo boxen kan horen, hoe gaat dit?

Alvast Bedankt.

GTA-Freak2

EDIT: ik heb nog een vraag, kan je op een manier PS1 of PS2 games spelen op je PSP? Zo ja hoe?

1. Je hebt aan de onderkant van je PSP twee 'aansluitingen'. De een is om je PSP op te laden en de andere voor koptelefoons. Als je een 'aux' aanluisting op je stereo/boxen hebt moet je die daarin stoppen en voila.

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben. :)

Moet je daar een kabeltje voor hebben dan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag ivm met mijn PSP: Ik las op gamer.nl dat je je PSP ook aan de stereo kon aansluiten, zodat je het geluid uit de stereo boxen kan horen, hoe gaat dit?

Alvast Bedankt.

GTA-Freak2

EDIT: ik heb nog een vraag, kan je op een manier PS1 of PS2 games spelen op je PSP? Zo ja hoe?

1. Je hebt aan de onderkant van je PSP twee 'aansluitingen'. De een is om je PSP op te laden en de andere voor koptelefoons. Als je een 'aux' aanluisting op je stereo/boxen hebt moet je die daarin stoppen en voila.

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben. ;)

Moet je daar een kabeltje voor hebben dan ?

Daarvoor heb je een USB kabel nodig ;) en volgens mij ook een PS1 Emulator

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag ivm met mijn PSP: Ik las op gamer.nl dat je je PSP ook aan de stereo kon aansluiten, zodat je het geluid uit de stereo boxen kan horen, hoe gaat dit?

Alvast Bedankt.

GTA-Freak2

EDIT: ik heb nog een vraag, kan je op een manier PS1 of PS2 games spelen op je PSP? Zo ja hoe?

1. Je hebt aan de onderkant van je PSP twee 'aansluitingen'. De een is om je PSP op te laden en de andere voor koptelefoons. Als je een 'aux' aanluisting op je stereo/boxen hebt moet je die daarin stoppen en voila.

2. De Playstation 2 is krachtiger dan de PSP, dat zal dus nooit mogelijk worden. Playstation 1 spellen zou je in de toekomst moeten kunnen downloaden tegen een kleine betaling, maar voorzover ik weet is daar nog niks over bekend, al zit het wel in je PSP als je firmware 3.00 of hoger hebt.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben. :)

Daarvoor heb je een USB kabel nodig ;)

Moet je daar een kabeltje voor hebben dan ?

Had ff niet goed gelezen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar jongens, nog effe zo'n vraag:

Ik heb een USB kabel van mijn digitale camera, en die zou volgens mij perfect inpassen op een PSP.

Maar stel als het kan, kan ik er dan vele foto's op zetten?

Maar waar hangt de memory kaart dan vanaf?!

Heb je dat nodig als je iets wilt opslaan?? Maar als je geen memory kaart in doet, kan je het nog steeds zien? (De foto)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een USB kabel van mijn digitale camera, en die zou volgens mij perfect inpassen op een PSP.

Maar stel als het kan, kan ik er dan vele foto's op zetten?

Als het een USB kabel is van het type B (met A en B kant) zou het moeten lukken.
Maar waar hangt de memory kaart dan vanaf?!
Die stop je er achteraan in. Bovendien past het perfect in het gleufje en zit de kaart veilig als het klepje dicht is.

sony_psp_memory_stick.jpg

psp-memory-stick-200-150-so.jpg

Heb je dat nodig als je iets wilt opslaan?? Maar als je geen memory kaart in doet, kan je het nog steeds zien? (De foto)
Je hebt inderdaad een MemoryStick nodig om iets op te slaan. Als er geen MemoryStick aanwezig is in de PSP, dan kunnen er ook geen gegevens (savegames, foto's, filmpjes, muziek etc.) opgevraagd worden die op die kaart staan.
Link to comment
Delen op andere websites

PSP firmware 3.1 uit!

Sony heeft de 3.1 firmware voor de PlayStation Portable online gezet. Deze update voor de PSP kent de volgende verbeteringen en aanpassingen:

  • De ondersteuning van PlayStation Network-games van de PlayStation 3 is verbeterd.
  • De Location Free-speler ondersteund nu het formaat MPEG 4-AVC.
  • Bij de Internetbrowser kun je nu de functie 'Save As' gebruiken.
  • Er is een nieuwe geluidsoptie beschikbaar genaamd 'Dynamic Normalizer'.

Opmerkelijk, maar waarschijnlijk een slimme zet, is dat Sony firmware 3.1 heeft uitgebracht een dag nadat alle PSP firmwares gehackt zijn. Hierdoor is men de altijd ijverige hackers weer net een stap voor. Firmware 3.1 kun je overigens hier downloaden.

------------------------------------------

bron: www.insidegamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

PSP firmware 3.1 uit!

Sony heeft de 3.1 firmware voor de PlayStation Portable online gezet. Deze update voor de PSP kent de volgende verbeteringen en aanpassingen:

  • De ondersteuning van PlayStation Network-games van de PlayStation 3 is verbeterd.
  • De Location Free-speler ondersteund nu het formaat MPEG 4-AVC.
  • Bij de Internetbrowser kun je nu de functie 'Save As' gebruiken.
  • Er is een nieuwe geluidsoptie beschikbaar genaamd 'Dynamic Normalizer'.

Opmerkelijk, maar waarschijnlijk een slimme zet, is dat Sony firmware 3.1 heeft uitgebracht een dag nadat alle PSP firmwares gehackt zijn. Hierdoor is men de altijd ijverige hackers weer net een stap voor. Firmware 3.1 kun je overigens hier downloaden.

------------------------------------------

bron: www.insidegamer.nl

Ik zit te wachten op 3.10 OE-A :puh: :P :puh: ik heb nou 3.03 OE-C :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...