Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Het ligt er maar net aan voor wat je de PlayStation Portable gebruikt. Wil je er bijvoorbeeld een spelletje op spelen (zoals GTA Vice City Stories), gaat de batterij zo'n 3 à 5 uur mee. Het ligt er ook volledig aan hoe hard je het geluid zet, verlichting van het beeld... Het zijn misschien maar kleine factoren maar ze helpen er wel allemaal aan mee. In ieder geval gaat de PSP, volledig opgeladen, gemiddeld zo'n 5 à 6 uur mee.

Maar je kan ook de AC Adapter met de PSP verbinden en zo aan het lichtnet sluiten (met de accu eruit, doe je dit met accu erin is dat zeer slecht) zodat je altijd kan spelen. Het ligt er dus maar net aan wat je met je PSP doet. ;)

waar heb jij vandaan dat het slecht is om met je accu in je PSP te gamen terwijl de accu erin zit?

Doe ik al meer dan een jaar, en nog geen problemen mee gehad, oplaadtijden blijven hetzelfde etc.

Dus fout van "Pietje 2", lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Het ligt er maar net aan voor wat je de PlayStation Portable gebruikt. Wil je er bijvoorbeeld een spelletje op spelen (zoals GTA Vice City Stories), gaat de batterij zo'n 3 à 5 uur mee. Het ligt er ook volledig aan hoe hard je het geluid zet, verlichting van het beeld... Het zijn misschien maar kleine factoren maar ze helpen er wel allemaal aan mee. In ieder geval gaat de PSP, volledig opgeladen, gemiddeld zo'n 5 à 6 uur mee.

Maar je kan ook de AC Adapter met de PSP verbinden en zo aan het lichtnet sluiten (met de accu eruit, doe je dit met accu erin is dat zeer slecht) zodat je altijd kan spelen. Het ligt er dus maar net aan wat je met je PSP doet. ;)

waar heb jij vandaan dat het slecht is om met je accu in je PSP te gamen terwijl de accu erin zit?

Pietje heeft het erover als je nog iets anders (waar ik niks van af weet :t ) gebruikt wat je PSP van stroom voorziet. Met accu( = stroom) gamen is wel noodzakelijk, wat Pietje ook heel goed weet ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen er mag hier niet over illegale shit gepraat worden.

Daar gaat je PSP alleen maar van kapot en gamebedrijven failliet.

Boris H.

Ik weet niet of je het weet, maar als je iets gekocht hebt is het van jou en mag je er mee doen wat je wilt. Dus ook onofficiële firmwires er op zetten en zelf maken. Je psp gaat er trouwens (natuurlijk) ook niet kapot van...

@iedereen die firmware 3.02OE-A heeft: werkt alles van de nornale 3.02 dan ook? En kan je dan ook nog een keer updaten naar een (wel officiële) hogere firmwire?

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

@iedereen die firmware 3.02OE-A heeft: werkt alles van de nornale 3.02 dan ook? En kan je dan ook nog een keer updaten naar een (wel officiële) hogere firmwire?

Je kan er alles mee wat 3.02 kan: PS1 emulator, visualisaties, umd autostart aan en af zetten, PS3 remot play en er zal nog wat anders nieuw zijn bij deze firmware.

Daarbovenop kan je alles (een paar kleine dingen niet) wat je in 1.5 kan en nog wat extra's zoals recovery mode.

Updaten naar een andere firmware gaat ook nog gewoon. Het moet niet eens een firmware hoger dan 3.02 zijn.

Je psp gaat er trouwens (natuurlijk) ook niet kapot van...

Als je iets fout doet tijdens de update kan je psp wel kapot gaan, maar die kans is ongeveer even groot als bijde officiele updates van Sony. ;)

Eenmaal je op 3.02oe-a (of b die nu ook uit is) kan je als je je psp brickt hem herstellen dankzij recovery mode. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal erg leuk dat "illegale" firmwire maar ik wil jullie graag op het volgende wijzen:

  • Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Wat jullie hierboven dus allemaal besproken hebben is niet gewenst op dit forum, dus houd daar mee op!

Ikkes.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er alles mee wat 3.02 kan: PS1 emulator...

Waar kan je die PS1 Emulator dan downloaden? Op de officiële PSP site (yourpsp.com)?

De PS1 Emulator hoeft niet apart gedownload te worden en zit standaard ingebouwd in Firmwire 3.00. Je zult hier helemaal niks van merken aangezien deze game's gewoon worden geselecteerd net zoals dat gedaan werd met de Demo's en enkele Homebrew. De game's zelf zet je erop door op je PSP naar Remote Play te gaan, hiervoor zul je echter wel een PS3 moeten bezitten en daarop zullen de PS1 games al op moeten staan. Maar indien je mischien wel op dit moment Firmwire 1.5 bezit zul je gewoon naar 3.02 OE-A moeten upgraden. Dit werkt gewoon hetzelfde als hierboven alleen zijn hier de games te downloaden via Internet en behoud je alle overige functies van Firmwire 1.5. Ik raad je dus aan om te upgraden naar 3.02 OE-A, dat is in jouw geval het handigste. Heel veel succes en plezier met je PS1 Games.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal erg leuk dat "illegale" firmwire maar ik wil jullie graag op het volgende wijzen:
  • Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Wat jullie hierboven dus allemaal besproken hebben is niet gewenst op dit forum, dus houd daar mee op!

Ikkes.

:clown: Hoevaak nog: Downgraden is niet illegaal, zolang er geen links naar files die "EBOOT.PBP" heten worden gegeven is het legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal erg leuk dat "illegale" firmwire maar ik wil jullie graag op het volgende wijzen:

  • Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Wat jullie hierboven dus allemaal besproken hebben is niet gewenst op dit forum, dus houd daar mee op!

Ikkes.

:clown: Hoevaak nog: Downgraden is niet illegaal, zolang er geen links naar files die "EBOOT.PBP" heten worden gegeven is het legaal.

Ik heb em net gedownload en er zit wél een bestand bij dat EBOOT.PBP heet (is dan wel geen link, maar toch). Het maakt mij niets uit, maar als Ikkes het vervelend vind...
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...