Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Ik heb even gezocht voor je in mijn PSP handleiding naar het antwoord op je vraag. Het duurt 2 uur en 20 minuten om een lege PSP accu met de AC adapter op te laden. Je moet de PSP opladen in een omgeving waarin de tempratuur tussen de 10 en 30 graden is, anders is het opladen minder effectief. Je moet de PSP uitlaten tijdens het opladen. Het duurt langer om een PSP op te laden als hij aan is. Als je de PSP aan het opladen bent en hij staat uit, dan geeft hij bij power een oranje signaal af. Als je PSP aan is tijdens het laden, dan zie je het batterijsymbool in de rechterbovenhoek knipperen. Als je naar het PSP menu gaat en je gaat naar instellingen en daarna naar systeeminstellingen en dan weer naar informatie over de batterij. Dan zie je vier dingen. Je ziet het laadniveau. Dat is het niveau hoe ver de PSP is opgeladen. Je ziet de resterende uren. Dat zijn de uren dat je de PSP kan gebruiken zonder de PSP op te laden. Je ziet de stroombron. Dat is de accu als de PSP niet is opgeladen of de oplader. De oplader wordt als extern aangeven bij stroombron. Bij batterijstatus zie je staan: Wordt geladen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Eeen vraagje als VCS in je PSP hebt zitte sluit je het gewoon af ? en laat je et UMD erin zitte?

Dit is jouw eigen keuze, als je wilt mag je de UMD er gewoon in laten zitten en dit kan verder dan ook geen kwaad. Als je nog aan het spelen bent en je haalt de UMD er uit zal je een scherm krijgen waarop staat dat je terug moet keren naar het hoofdmenu. Het kan dus geen kwaad om de UMD er in te laten zitten sterker nog, het wordt meestal gedaan omdat het natuurlijk handig is, je hoeft niet telkens de UMD weer te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om een psp te kopen, maar ik ben bang dat ik na een tijdje uitgekeken ben op mijn psp.Dat gebeurde helaas met mijn ds. Ik wil het graag van jullie weten of je snel uitgekeken bent op je psp. Ik wil mijn geld niet zomaar aan iets uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om een psp te kopen, maar ik ben bang dat ik na een tijdje uitgekeken ben op mijn psp.Dat gebeurde helaas met mijn ds. Ik wil het graag van jullie weten of je snel uitgekeken bent op je psp. Ik wil mijn geld niet zomaar aan iets uitgeven.

Dat ligt er precies aan wat je ermee wil gaan doen. Als je de PSP alleen voor het gamen koopt, dan bestaat inderdaad de kans dat je gauw uitgekeken bent op de PSP. Een PSP heeft meerdere mogelijkheden. Je kunt er muziek meeluisteren, je kan filmpjes bekijken door middel van een UMD of een Mpeg4 bestandje. Je kan er foto's op zetten. Je kan met je PSP ook internetten. Ik ben nog lang niet uitgekeken op mijn PSP omdat er zoveel leuke mogelijkheden zijn op de PSP. Ik heb absoluut geen spijt van de aanschaf van de PSP. :Y

Edit: @Gta-freak2, ik heb een topic gevonden over hoe je filmpjes zet op je PSP. Het gaat om dit topic. Kijk vooral naar deze post van Jowx.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat de gameontwikkelaars meer online games voor de psp gaan maken. Online games vind ik altijd wel leuk.

Weet iemand ook of de psp wordt afgeprijsd?

Ik denk dat dat gebeurd nadat het Sinterklaas en Kerst is geweest. Aangezien veel mensen cadeau's kopen bij Sinterklaas en Kerst, zullen de winkeliers veel eraan verdienen, als de mensen hun portomonnee leeg hebben gekocht, gaan de prijzen weer omlaag zodat de klandizie (lees klanten) weer wat kan kopen om hun wensen aan te vullen.

Als het januari is zullen de prijzen vast wel verlaagd worden. Ik denk ongeveer half januari, net na mijn verjaardag ;),dus als ik jou was zal ik hem dan kopen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meen me te herinneren dat Sony geen prijsverlaging gaat doen bij de kerst- en andere feestdagen. Dit omdat de verkoop van de PSP zo goed loopt dat er geen prijsverlaging nodig is. Wat ze wel kunnen doen is van die bonus paketten releasen, zoals het PSP Giga Pack vorig jaar. De goedkoopste PSP is het PSP Base Pack. Zie ook hier voor meer informatie over de prijzen en toebehoren van de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag als de GTA IV uit komt of de PS3 worden er dan ook nog spellen voor de PSP verkocht of gemaakt? want ik zou best naaierig vinden als ze geen spellen meer voor de PSP zouden maken want een PSP bestaat nog niet zo lang

Link to comment
Delen op andere websites

Officiële datum GPS

De officiële release datum is zojuist bekend gemaakt van dé accessoire voor de PSP en dan hebben we natuurlijk over de GPS. De GPS zou op 7 december voor $59.90 ( €40.-) in de Japanse rekken te vinden zijn. Helaas is er nog geen Europese datum bekend.

Met de GPS module maak je van je PSP een navigatiesysteem. Zo zul je altijd en over weten waar je bent. Nieuwe spellen zullen gebruik maken van GPS. Zo is er een nieuwe Everybody's Golf aangekondigd die gebruik zal maken van de GPS module. bron:

www.pspweb.nl

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag als de GTA IV uit komt of de PS3 worden er dan ook nog spellen voor de PSP verkocht of gemaakt? want ik zou best naaierig vinden als ze geen spellen meer voor de PSP zouden maken want een PSP bestaat nog niet zo lang

Nee, er zijn teveel PSP's verkocht om de productie van de games stop te zetten.

Er komen zelf nog games uit van de GBA dus waarom niet meer op de PSP? :)

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag als de GTA IV uit komt of de PS3 worden er dan ook nog spellen voor de PSP verkocht of gemaakt? want ik zou best naaierig vinden als ze geen spellen meer voor de PSP zouden maken want een PSP bestaat nog niet zo lang

Hoe bedoel je? Dat ze geen GTA's meer zullen maken voor de PSP? Of games in het algemeen? De PSP zal nog een tijdje meedraaien hoor. Kijk naar de PS2, die bestaat nu ook al 5 of 6 jaar en er worden nog steeds zoveel nieuwe games voor gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...