Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Vandaag heb ik een Makro-krantje binnengekregen en gelijk ging ik op zoek naar de PSP. Ik zag dat de PSP Value Pack bij de Makro verlaagd is in prijs. De Value Pack kost nu 272,51 euro maar hier kreeg je een 2GB memorycard bij. Dus misschien is het beter om daar een PSP'tje te halen. In andere winkels kost hij 300,-.

Dit is bedoeld voor de mensen die graag een PSP willen kopen en dan ook zo goedkoop mogelijk. Dit is niet bedoeld als reclame......

Nog een reactie op de vraag van iemand:

Tuurlijk komen er nog games uit op de Playstation Portable als de Playstation 3 uit is. Er komen zelfs nog Playstation 2 games uit als de Playstation 3 al uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Een maat van mij wil een PSP Giga Pack kopen, maar weet iemand waar die nog te koop is?

Want ik kan het niet vinden...

Alvast bedankt

Bij de Wehkamp (2Gb, €300) en bij een aantal andere winkels staat dat ie nooit meer leverbaar is. Als je trouwens zo iets wil weten, kan je ook met google zoeken. Dat gaat veel sneller... :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een maat van mij wil een PSP Giga Pack kopen, maar weet iemand waar die nog te koop is?

Want ik kan het niet vinden...

Alvast bedankt

Bij Otto.nl kost de Giga Pack 269,95 euro. Daar krijg je dan een 1 GB memorystick bij, net zoals die ene van Wehkamp, alleen dan iets minder.... ;) Je kan ook gewoon PSP + 2Gb memorystick kopen voor 259,-, deze ga ik kopen en i vind het een aantrekkelijke aanbieding.....

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Het downgraden van een PSP is iligaal, dus al heeft iemand het dan mag het nog niet in dit of enig ander topic worden besproken ;) .
Waarom zou dat illegaal zijn? Het is nog altijd je eigen duurbetaalde PSP waar je mee mag doen wat je wil. Downgraden is niet illegaal. Het hangt eraf waarom men wil downgraden. In de meeste gevallen gaat het om homebrew te kunnen draaien, maar gewoon downgraden is niet illegaal. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Nou jullie tog bezig zijn met downgrade is hier mooi nieuws voor 3.0x gebruikers. :puh:

Mogelijke 3.0x downgrader

Nickmp3-PSP member van de site MaxConsole heeft gezegd dat hij een doorbraak heeft gemaakt in het downgraden van 3.0x. Of dit echt waar is weten we niet maar Nickmp3-PSP zegt dat hij op dit moment 11 testers aan het werk heeft om de downgrade methode te testen. We hopen hier snel meer informatie over te hebben.

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Firmwire 3.03 beschikbaar

Sony komt nu bijna iedere drie weken met een nieuwe update, meestal gaat het om kleine updates zoals een extra beveiliging en dergelijke. Inmiddels is ook Versie 3.03 uit en deze brengt een keertje wat anders dan een beveiligings update.

bron: www.ps3focus.nl

Link to comment
Delen op andere websites

heeft iemand in diet topic een gedowngraden psp (gedownraden betekent omgebouden)

Ik ja. :) Het is niet illegaal iig, zolang er geen links naar "EBOOT.PBP" files worden gegeven is het goed.

Als er intresse voor is, en het toegestaan is van de moderators zal ik wel eens een handleiding maken. (zonder link naar files)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin een psp wel te overwegen... Hoe lang gaat hij ongeveer mee als hij is opgeladen? Ik heb ergens gehoord dat hij eigenlijk maar enkele uurtjes meegaat... :?

Het ligt er maar net aan voor wat je de PlayStation Portable gebruikt. Wil je er bijvoorbeeld een spelletje op spelen (zoals GTA Vice City Stories), gaat de batterij zo'n 3 à 5 uur mee. Het ligt er ook volledig aan hoe hard je het geluid zet, verlichting van het beeld... Het zijn misschien maar kleine factoren maar ze helpen er wel allemaal aan mee. In ieder geval gaat de PSP, volledig opgeladen, gemiddeld zo'n 5 à 6 uur mee.

Maar je kan ook de AC Adapter met de PSP verbinden en zo aan het lichtnet sluiten (met de accu eruit, doe je dit met accu erin is dat zeer slecht) zodat je altijd kan spelen. Het ligt er dus maar net aan wat je met je PSP doet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin een psp wel te overwegen... Hoe lang gaat hij ongeveer mee als hij is opgeladen? Ik heb ergens gehoord dat hij eigenlijk maar enkele uurtjes meegaat... :?

Het ligt er maar net aan voor wat je de PlayStation Portable gebruikt. Wil je er bijvoorbeeld een spelletje op spelen (zoals GTA Vice City Stories), gaat de batterij zo'n 3 à 5 uur mee. Het ligt er ook volledig aan hoe hard je het geluid zet, verlichting van het beeld... Het zijn misschien maar kleine factoren maar ze helpen er wel allemaal aan mee. In ieder geval gaat de PSP, volledig opgeladen, gemiddeld zo'n 5 à 6 uur mee.

Maar je kan ook de AC Adapter met de PSP verbinden en zo aan het lichtnet sluiten (met de accu eruit, doe je dit met accu erin is dat zeer slecht) zodat je altijd kan spelen. Het ligt er dus maar net aan wat je met je PSP doet. ;)

Bedankt, ik denk dat ik een ga kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er maar net aan voor wat je de PlayStation Portable gebruikt. Wil je er bijvoorbeeld een spelletje op spelen (zoals GTA Vice City Stories), gaat de batterij zo'n 3 à 5 uur mee. Het ligt er ook volledig aan hoe hard je het geluid zet, verlichting van het beeld... Het zijn misschien maar kleine factoren maar ze helpen er wel allemaal aan mee. In ieder geval gaat de PSP, volledig opgeladen, gemiddeld zo'n 5 à 6 uur mee.

Maar je kan ook de AC Adapter met de PSP verbinden en zo aan het lichtnet sluiten (met de accu eruit, doe je dit met accu erin is dat zeer slecht) zodat je altijd kan spelen. Het ligt er dus maar net aan wat je met je PSP doet. ;)

waar heb jij vandaan dat het slecht is om met je accu in je PSP te gamen terwijl de accu erin zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...