Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Er is weer een nieuwe firmware uit, namelijk firmware 3.30:

De Playstation Portable is weer van een update voorzien door Sony. De gigant vergeet in al het Playstation 3-geweld de PSP niet en brengt vandaag versie 3.30 uit van de Firmware.

De nieuwste versie bevat kleine verbeteringen zoals mini-afbeeldingen onder RSS-kanelen, maar ook verbeterde ondersteuning voor PSOne games die te downloaden zijn van het Playstation Network

Bron: gamer.nl

Tip van de dag, gegeven door GTA-Freak2:puh:. >>> Door Jowx: *Kuch* <<< pfff....

PS: Deze keer kan dit bericht niet al zijn gepost, want in dit topic is de laatste keer gepost op 21 maart. Oftewel moet gamer.nl zeer traag zijn in nieuws ^_^.

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Illegale content verwijderd..
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Beste Gtaforumers, ik zit erover na tedenken op voor een PSP te sparen. En dan natuurlijk uiteindelijk er een te kopen. Maar raden jullie mij soms nog een speciaal pakket aan. Of dingen waar ik nog op moet letten?

MVG,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Gtaforumers, ik zit erover na tedenken op voor een PSP te sparen. En dan natuurlijk uiteindelijk er een te kopen. Maar raden jullie mij soms nog een speciaal pakket aan. Of dingen waar ik nog op moet letten?

MVG,

Rullez

Moest ik jou zijn, zou ik je psp in de winkel gaan kopen i.p.v. hem op het internet te kopen.

Een vriend van mij heeft hem via het internet gekocht en hij was al beschadigd toen hij hem kreeg.

Ik zou ook voor het value pack gaan, het giga pack is ook goed maar is schaarser te vinden. Eventueel kan je voor een pakket gaan met een game erbij (weet niet welke er zoal bij kunnen zitten).

In het value pack zitten deze dingen bij:

-PSP (als vanzelfsprekend)

-batterij + oplader

-memory card van 32 MB

-polsbandje

-handleiding (in het nederlands)

-(eventueel een game)

-edit: was de geluidsoortjes vergeten.

Ik denk dat hij tegenwoordig zo'n €229 kost.

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom net van de Intertoys. En daar kost het Value pack 250 euro. En dan zit er nog een spel bij. Vanmiddag ga ik ook nog even naar de bartsmit.

MVG,

Rullez

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal verschilt de prijs niet zoveel per winkel. Ik had zelf een witte PSP gekocht (Value Pack) met het spel Loco Roco voor €250,- voor de zomervakantie. Een goede game winkel, zoals E-Plaza, zal heus wel een Giga Pack hebben.

Giga Pack

In Europa, Noord-Amerika en in sommige delen van Azië is Giga Pack te koop. In het Giga Pack zit een Memory Stick PRO Duo van 2GB, een PSP standaard en een USB kabel. Het pakket is beschikbaar met de zwarte PSP.

In een Giga Pack zit het volgende:

* 1 Playstation Portable

* 1 AC Adaptor

* 1 Accu

* 1 Memory Stick Duo van 2GB

* 1 Opberghoesje

* 1 set Oortjes met afstandsbediening

* 1 UMD met Demo's en de upgrade naar Firmware 2.71 (nu ook upgrades voor hogere firmwares) een paar videoclips van enkele bekende groepen en nog een aantal fragmenten uit verschillende spellen.

* 1 PSP USB Connectie kabel (naar de PC)

* 1 Standaard

Hij kost trouwens €250,- zonder spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gigapack is Niet meer te koop, wel is eer een alternatief geboden: Het valuepack + 1gb geheugen, je betaald hier 250,- voor en bevat hetzelfde als het valuepack op het 1gb memory cardje na. Maar nogmaals: Het Gigapack is niet meer te koop!

Ikkes.

Ps. In het officiele gigapack zit echter ook geen 2 gb kaartje maar ook een 1 gb kaartje, er is wel een pakket met een 2 gb kaartje, het Mediapack. Meer over de packs vind je in de PSP Helpesk(release: 15 april!)

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Het gigapack is Niet meer te koop, wel is eer een alternatief geboden: Het valuepack + 1gb geheugen, je betaald hier 250,- voor en bevat hetzelfde als het valuepack op het 1gb memory cardje na. Maar nogmaals: Het Gigapack is niet meer te koop!

Ikkes.

Ps. In het officiele gigapack zit echter ook geen 2 gb kaartje maar ook een 1 gb kaartje, er is wel een pakket met een 2 gb kaartje, het Mediapack. Meer over de packs vind je in de PSP Helpesk(release: 15 april!)

wel waar heb hem gezien in de music store :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt. Maar wat zat er ookal weer in het Value Pack?

1 PSP

1 Oplader

1 Accu

1 Setje oordopjes

1 Hoesje

En eventueel nog een spel. Toch?

Verder nog een vraag. Als je op je PSP wilt internetten? Wat heb je dan nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Het gigapack is Niet meer te koop, wel is eer een alternatief geboden: Het valuepack + 1gb geheugen, je betaald hier 250,- voor en bevat hetzelfde als het valuepack op het 1gb memory cardje na. Maar nogmaals: Het Gigapack is niet meer te koop!

Ikkes.

Ps. In het officiele gigapack zit echter ook geen 2 gb kaartje maar ook een 1 gb kaartje, er is wel een pakket met een 2 gb kaartje, het Mediapack. Meer over de packs vind je in de PSP Helpesk(release: 15 april!)

wel waar heb hem gezien in de music store :Y

Dan heb jij waarschijnlijk een 'Giga pack' gezien wat nog niet verkocht was. Er worden zoiezo geen Giga pack's door Sony aan de verkopers gelevert, alleen nog het 'Valuepack' dus. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt. Maar wat zat er ookal weer in het Value Pack?

1 PSP

1 Oplader

1 Accu

1 Setje oordopjes

1 Hoesje

En eventueel nog een spel. Toch?

Verder nog een vraag. Als je op je PSP wilt internetten? Wat heb je dan nodig?

En er zit ook nog een 32MB Memory Card bij.

Dan heb je uiteraard een PSP nodig, en een draadloze internetverbinding van je computer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...