Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Dat is bijna 100 euro goedkoper! Zeker omdat de PS3 net uit is en dat iedereen die wil hebben...
Het is bij lange na geen prijsverlaging van € 100,-! Als ik het artikel van Insidegamer.nl kopieer; ''Vanaf vrijdag 4 mei zal de adviesprijs nog maar €169,99 bedragen in plaats van de €199,99 die je momenteel moet neertellen voor de handheld.'' Dus een prijsverlaging van € 30,-, wat nog steeds erg netjes is van Sony. :)

Overigens wil niet iedereen 'de Playstation 3 hebben', hij verkoopt namelijk helemaal niet zo spetterend. Maar daarvoor is dit de plaats niet om daarover te discuseren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik had het over een Value Pack met spel, die heb ik namelijk gekocht dus dat was het eerste wat in mij op kwam, dus ik kan wel degelijk rekenen :puh: Volgens mij was die rond de 240 euro ofzo?

Volgens mij willen op dit moment meer mensen de PS3 hebben dan de PSP hoor.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik nu wel een PSP ga aanschaffen. Die PS3 mag dan wel mooi zijn enzo, maar echt gigantisch duur. Kun je net zo goed een 360 kopen vind ik. Heel veel spellen zijn daar ook mooier op en het Live netwerk zit in meer spellen verwerkt dan het Playstation netwerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een cam voor op de PSP?

Dinsdag 01 mei 2007 - De camera en GPS voor de PlayStation Portable zijn al een tijdje te koop in Japan, maar het duurt lang tot deze accesoires naar Europa komen. Sony Computer Entertainment heeft recent gereageerd op de camera voor de PlayStation Portable. De camera komt naar Europa!

Go!Cam kan tot 2,5 uur aan filmpjes opnemen en tot 40 000 foto's indien er een 4 GB Memory Stick aanwezig is. De camera zelf is 180° wendbaar en bevat een ingebouwde microfoon. Hiermee kan je filmpjes met geluid of audio bestanden opnemen. De PlayStation Portable moet voorzien zijn van firmware 2.80 of hoger, indien je deze camera wil gebruiken.

Go!Cam wordt samen verkocht met Go!Edit software, waarmee je de bestanden kan aanpassen. Met deze software kan je jou eigen bestanden uploaden en op het internet plaatsen.

''Go!Cam is fantastic news for all those PSP owners looking for something new, fun and creative," said PSP marketing manager Stephane Hareau.

"With summer around the corner and the ability to turn your PSP into a mini camcorder and capture all the best moments in your life, this is yet another reason to get a PSP and to take advantage of truly portable entertainment. It demonstrates yet again the potential, versatility and evolving nature of PSP.''

Deze camera zal vanaf 16 mei in de winkels te vinden zijn voor de adviesprijs van 49,99 euro.

Bron: http://www.psponly.nl/

Link to comment
Delen op andere websites

Een cam voor op de PSP?

Dinsdag 01 mei 2007 - De camera en GPS voor de PlayStation Portable zijn al een tijdje te koop in Japan, maar het duurt lang tot deze accesoires naar Europa komen. Sony Computer Entertainment heeft recent gereageerd op de camera voor de PlayStation Portable. De camera komt naar Europa!

Go!Cam kan tot 2,5 uur aan filmpjes opnemen en tot 40 000 foto's indien er een 4 GB Memory Stick aanwezig is. De camera zelf is 180° wendbaar en bevat een ingebouwde microfoon. Hiermee kan je filmpjes met geluid of audio bestanden opnemen. De PlayStation Portable moet voorzien zijn van firmware 2.80 of hoger, indien je deze camera wil gebruiken.

Go!Cam wordt samen verkocht met Go!Edit software, waarmee je de bestanden kan aanpassen. Met deze software kan je jou eigen bestanden uploaden en op het internet plaatsen.

QUOTE

''Go!Cam is fantastic news for all those PSP owners looking for something new, fun and creative," said PSP marketing manager Stephane Hareau.

"With summer around the corner and the ability to turn your PSP into a mini camcorder and capture all the best moments in your life, this is yet another reason to get a PSP and to take advantage of truly portable entertainment. It demonstrates yet again the potential, versatility and evolving nature of PSP.''

Deze camera zal vanaf 16 mei in de winkels te vinden zijn voor de adviesprijs van 49,99 euro.

Bron: http://www.psponly.nl/

En nog een bijvoegsel als je Firmware 3.11 kun je nu al kiezen voor de camera te gebruiken,maar nu lukt het nog niet omdat de camera niet te koop is :)

Edit:even voer video's en music op psp.Ik heb nu Firmware 3.11 en ik wil dat prog downen maar ik ben bang voor een brick.Of telt je Firmware niet mee op dez site:Link klikkie!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Die camera wil ik zeker weten niet missen!

Ik lees op een aantal site's dat de camera 1.3 Megapixels zal bevatten, nu is het mij die vraag

of dat in het geval van de PSP mooie foto's kan maken?

De camera kan foto's maken van 480x272 en 640x480, nu vraag ik af of dit foto's zijn met een redelijke kwaliteit.

Dus heeft iemand misschien een voorbeeld van een plaatje voor me met deze kwaliteit?

Link to comment
Delen op andere websites

Edit:even voer video's en music op psp.Ik heb nu Firmware 3.11 en ik wil dat prog downen maar ik ben bang voor een brick.Of telt je Firmware niet mee op dez site:Link klikkie!
Dat programma is er alleen maar voor om filmbestanden om te zetten naar '.mp4', zodat je ze op je PSP kan afspelen. Volledig legaal en dus ook geen brick kans. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Die camera wil ik zeker weten niet missen!

Ik lees op een aantal site's dat de camera 1.3 Megapixels zal bevatten, nu is het mij die vraag

of dat in het geval van de PSP mooie foto's kan maken?

De camera kan foto's maken van 480x272 en 640x480, nu vraag ik af of dit foto's zijn met een redelijke kwaliteit.

Dus heeft iemand misschien een voorbeeld van een plaatje voor me met deze kwaliteit?

Voor die vraag zul je moeten wachten tot 16 mei.

Link to comment
Delen op andere websites

Die camera wil ik zeker weten niet missen!

Ik lees op een aantal site's dat de camera 1.3 Megapixels zal bevatten, nu is het mij die vraag

of dat in het geval van de PSP mooie foto's kan maken?

De camera kan foto's maken van 480x272 en 640x480, nu vraag ik af of dit foto's zijn met een redelijke kwaliteit.

Dus heeft iemand misschien een voorbeeld van een plaatje voor me met deze kwaliteit?

Voor die vraag zul je moeten wachten tot 16 mei.

Nee hoor, de vraag van 'X-Qyeh' was of de foto's van de Cam van goede kwaliteit zijn. Ik hoor net dat hij 1.3 Megapixel is, dus dan moet je gewoon even een foto vinden, gemaakt met een 1.3 Megapixel camera.

Link to comment
Delen op andere websites

Die camera wil ik zeker weten niet missen!

Ik lees op een aantal site's dat de camera 1.3 Megapixels zal bevatten, nu is het mij die vraag

of dat in het geval van de PSP mooie foto's kan maken?

De camera kan foto's maken van 480x272 en 640x480, nu vraag ik af of dit foto's zijn met een redelijke kwaliteit.

Dus heeft iemand misschien een voorbeeld van een plaatje voor me met deze kwaliteit?

Voor die vraag zul je moeten wachten tot 16 mei.

Nee hoor, de vraag van 'X-Qyeh' was of de foto's van de Cam van goede kwaliteit zijn. Ik hoor net dat hij 1.3 Megapixel is, dus dan moet je gewoon even een foto vinden, gemaakt met een 1.3 Megapixel camera.

Dan moet je toch wachten op de eerste foto's op 16 mei.Of als je goed Japans kent. :)

QUOTE(sevaboy @ 3 May 2007, 17:32:58)

Edit:even voer video's en music op psp.Ik heb nu Firmware 3.11 en ik wil dat prog downen maar ik ben bang voor een brick.Of telt je Firmware niet mee op dez site:Link klikkie!

Dat programma is er alleen maar voor om filmbestanden om te zetten naar '.mp4', zodat je ze op je PSP kan afspelen. Volledig legaal en dus ook geen brick kans

En welk programma is het dan voor muziekbestanden?

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je toch wachten op de eerste foto's op 16 mei.Of als je goed Japans kent. :)

Nee hoor, je moet gewoon een foto zoeken die gemaakt is met een (mobiele telefoon) camera van 1.3 Megapixel. Dan weet je hoe goed de foto's van de PSP Cam zijn, want die is ook 1.3 Megapixel.

Link to comment
Delen op andere websites

(sevaboy @ 3 May 2007, 17:32:58)

Edit:even voer video's en music op psp.Ik heb nu Firmware 3.11 en ik wil dat prog downen maar ik ben bang voor een brick.Of telt je Firmware niet mee op dez site:Link klikkie!

Dat programma is er alleen maar voor om filmbestanden om te zetten naar '.mp4', zodat je ze op je PSP kan afspelen. Volledig legaal en dus ook geen brick kans

En waar kun je dat programma downen?En welk prog?

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

(sevaboy @ 3 May 2007, 17:32:58)

Edit:even voer video's en music op psp.Ik heb nu Firmware 3.11 en ik wil dat prog downen maar ik ben bang voor een brick.Of telt je Firmware niet mee op dez site:Link klikkie!

Dat programma is er alleen maar voor om filmbestanden om te zetten naar '.mp4', zodat je ze op je PSP kan afspelen. Volledig legaal en dus ook geen brick kans

En waar kun je dat programma downen?En welk prog?

In ieder geval met PSP Video 9, een heel goed programma. Er zijn zovéél .MP4

converters, maar sommige zijn niet betrouwbaar of doen het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...