Sammie_GTA Geplaatst: 26 december 2012 Rapport Geplaatst: 26 december 2012 Hebben jullie al gezien dat ETS2 naar Steam gaat? Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Ze zullen er vast nog wat brood in hebben gezien ( acties enzo ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Hoppiteeeee, nieuwe snelheidsrecord Reageren
commando Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Bij mij werkte die speedlimit verwijderaar nooit, dus mijn maximale snelheid was gewoon altijd 90 km/h ( 105 km/h als ik van een berg afreed ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Bij mij werkte die speedlimit verwijderaar nooit, dus mijn maximale snelheid was gewoon altijd 90 km/h ( 105 km/h als ik van een berg afreed ) Kun je blij mee zijn Toen had ik nog 780k, nu nog amper 350k, boetes en schades vliegen dan om de oren Om de minuut een boete van 550 euro tellen hard Reageren
Flashieh2nl Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Leuk spel om de tijd mee te doden Heb nu inmiddels 3 garages en het geld stroomt binnen Helaas weet ik niet hoe ik een screenshot met deze app op de iphone kan plaatsen Die gaan nog komen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Hoezoo op je iPhone? Reageren
Flashieh2nl Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Hoezoo op je iPhone? Iphone app Ipb mobile Via die app kan ik de forum bekijken enz Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Hoezoo op je iPhone? Iphone app Ipb mobile Via die app kan ik de forum bekijken enz Oh zo, ik dacht huh speelt ie het nou op zn iPhone.. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Ik denk dat ik dit weekend maar weer is ga beginnen met deze game, heb er ineens zin in. Waarschijnlijk ga ik nu dan ook eindelijk eens een lening nemen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 Hier is een screentje van paar weken geleden (Nog op mn laptop) Grens Marokko-Algerije (TSM map mod 2.0) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 maart 2013 Rapport Geplaatst: 19 maart 2013 Hmm, dat ziet er best wel interessant uit, die mod. Heb de video die erbij hoort bekeken en als ik het zo zie is het best professioneel opgebouwd, beter dan die mod met Noord-Afrika die ze destijds voor ETS 1 hadden. Zal het eens uitproberen Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 maart 2013 Rapport Geplaatst: 19 maart 2013 Hmm, dat ziet er best wel interessant uit, die mod. Heb de video die erbij hoort bekeken en als ik het zo zie is het best professioneel opgebouwd, beter dan die mod met Noord-Afrika die ze destijds voor ETS 1 hadden. Zal het eens uitproberen Ja inderdaad, hier heb je tenminste deels snelwegen (De snelweg Fés-Oujda zit er niet in) En de Algerijnse snelweg van west naar oost ook niet. En er ligt daar btw niet alleen maar zand, in de steden staan dan nog palmbomen. Maar als je op de weg rijd buiten de steden ligt er alleen zand? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 maart 2013 Rapport Geplaatst: 19 maart 2013 Nog wat screenshot's die ik vanmiddag op mn laptop heb gemaakt. (Moet map mod nog installeren op PC) Snelweg langs Zuwara (Libië) Exit Zuwara: Grens Libië - Tunisië: Bord Welkom in Tunisië: Enjoy! Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 Ziet er wel goed uit dit spel! Hoe is de besturing eigenlijk? Realistisch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.