Jump to content

norik

Wil jij cheats in GTA V?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij cheats in GTA V?

    • Ja
      41
    • Nee
      13
    • Hangt er van af (comment)
      3


Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    9

  • Tommie59

    5

  • Crazy-Ghost

    5

  • Phoenyxar

    4

Ik speel zelf de gehele storyline en bijzaken (races, vigilante etc.) zonder cheats. Voor mij is het ook niet belangrijk of cheats wel of geen onderdeel zijn van GTA V, ik gebruik ze toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn wel leuk als je even geen zin heb in de storyline en even lekker plezier wil hebben

Aangezien het belangrijk is dat het om geld gaat jn gta v is zo een cheat natuurlijk nutteloos en bederft gelijk het spel

Een cheat zoals auto's op het water is wel lachen

Ammo is misschien soms wel handig als je bijvoorbeeld net je geld in aandelen heb en een missie moet doen waar je veel ammo nodig heb.

Alleen aan de andere kant kan je ook wachten tot je weer geld heb van je aandelen zodat je ammo kan kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een cheat zoals auto's op het water is wel lachen

Als je realistisch naar de game kijkt zie je dat zoiets implementeren in de GTA IV engine dat dat heel veel werk met zich meebrengt, voor een feature die je normaal niet zou moeten kunnen gebruiken. Simpele kleurcheats (zoals Ninja Town uit San Andreas) kunnen wel terugkomen, maar zware cheats zoals vliegende wagens of auto's op water lijken me vrij onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een cheat zoals auto's op het water is wel lachen

Als je realistisch naar de game kijkt zie je dat zoiets implementeren in de GTA IV engine dat dat heel veel werk met zich meebrengt, voor een feature die je normaal niet zou moeten kunnen gebruiken. Simpele kleurcheats (zoals Ninja Town uit San Andreas) kunnen wel terugkomen, maar zware cheats zoals vliegende wagens of auto's op water lijken me vrij onwaarschijnlijk.

Jammer want het was wel eens leuk om te doen :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel normaliter altijd games met God Mode. Dit heeft alles te maken met dat ik het als een beleving speel en niet als uitdaging. Waarschijnlijk heb ik in games als Fallout 3 en TES V: Skyrim tien keer zoveel tijd gestopt als de gemiddelde mens, en dat dus zonder deaths. Zo heb ik in Skyrim nog nooit de renknop en fast-travel/horse carriage/horse-functies gebruikt maar bereik ik alles te voet en sloom lopend. Maar doodgaan en stukken overnieuw spelen zou deze manier van spelen flink verpesten.

Maar goed, in GTA IV was dit juist heel anders. Dat speelde ik veel liever zonder ook maar één cheat te gebruiken. Dit weer in tegenstelling tot San Andreas, wat ik juist met cheats weer leuker vind. Ik heb daar niet echt een verklaring voor.

Ik hoop dat er cheats in komen, ik maak dan zelf wel uit of ik ze ga gebruiken of niet.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...