Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die pier is helemaal niet veranderd. Zoals je ziet zijn er 2 pieren, een met op het einde een gebouw op en de tweede heeft de kermis.

Die achtbaan is toch hetzelfde gebleven, dat komt omdat ze in de nieuwe screenshots een closeup hebben en ze hebben het ook al wat meer geblurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een releasedatum komt deze week trip ik hem helemaal hier. :7

Eigenlijk verwacht ik geen releasedate. Deze verwacht ik eigenlijk een paar weken voor de werkelijke release. Waarom weet ik niet, maar dat denk ik gewoon :puh:

Verder geweldige screenshots. Ook leuk dat de fietsen weer terug zijn. En een lichte omgeving, niet zo donker als GTA IV. Ook erg leuk. Krijg het Vice City gevoel weer terug :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een releasedatum komt deze week trip ik hem helemaal hier. :7

Eigenlijk verwacht ik geen releasedate. Deze verwacht ik eigenlijk een paar weken voor de werkelijke release. Waarom weet ik niet, maar dat denk ik gewoon :puh:

Verder geweldige screenshots. Ook leuk dat de fietsen weer terug zijn. En een lichte omgeving, niet zo donker als GTA IV. Ook erg leuk. Krijg het Vice City gevoel weer terug :)

Over de realist en Vice City gesproken, Vice City is uitgebracht op oktober/ november 2002. Mischien op de 10 jarige leeftijd van VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een releasedatum komt deze week trip ik hem helemaal hier. :7

Eigenlijk verwacht ik geen releasedate. Deze verwacht ik eigenlijk een paar weken voor de werkelijke release. Waarom weet ik niet, maar dat denk ik gewoon :puh:

Verder geweldige screenshots. Ook leuk dat de fietsen weer terug zijn. En een lichte omgeving, niet zo donker als GTA IV. Ook erg leuk. Krijg het Vice City gevoel weer terug :)

Over de realist en Vice City gesproken, Vice City is uitgebracht op oktober/ november 2002. Mischien op de 10 jarige leeftijd van VC.

Dat zou echt wel het ultieme jubileumscadeau zijn van Rock*. Can't wait for more! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een releasedatum komt deze week trip ik hem helemaal hier. :7

Eigenlijk verwacht ik geen releasedate. Deze verwacht ik eigenlijk een paar weken voor de werkelijke release. Waarom weet ik niet, maar dat denk ik gewoon :puh:

Verder geweldige screenshots. Ook leuk dat de fietsen weer terug zijn. En een lichte omgeving, niet zo donker als GTA IV. Ook erg leuk. Krijg het Vice City gevoel weer terug :)

Over de realist en Vice City gesproken, Vice City is uitgebracht op oktober/ november 2002. Mischien op de 10 jarige leeftijd van VC.

Dat zou echt wel het ultieme jubileumscadeau zijn van Rock*. Can't wait for more! :eten:

Nooit over nagedacht ofzo, al wist ik ergens in m'n achterhoofd wel dat GTA VC in 2002 is uitgekomen. Dit zou echt het ultieme jubileumscadeau zijn, maar ik geloof dat we deze game mogen verwelkomen in maart/april 2013.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht ook dat het bekendmaken van de releasedatum en de releasedatum zelf dicht bij elkaar liggen. Laten we zeggen dat het niet meer dan anderhalve maand zal zijn. Dit zou dan weer betekenen dat we mogen dromen van een GTA zonder uitstellingen. Als je een releasedatum bekend maakt op amper een maand van wanneer de game in de rekken moet liggen, dan moet je echt zeker zijn dat je game af is.

Ik was trouwens ook even het geloof kwijt dat de game dit jaar zou kunnen uitkomen, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat R* er mee speelt. Eerst halfafgewerkte screens geven om een paar weken later screens te tonen waar je mond van openvalt. Zou men zeggen dat je morgen GTA V kunt gaan afhalen, ik zou ze op hun woord geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin eerlijk gezegd ook weer op een '12 release te hopen,zeker nu dat Rockstar binnen 1 week weer nieuwe afbeeldingen het internet op sleurt. Het kan goed zijn dat ze in sept/okt met de game klaar zijn en dat hij in de winkels ligt rond nov/dec.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu begin ik ook te twijfelen. Het zou eigenlijk niet eens raar zijn dat GTA V dit jaar nog uit komt, als je ziet dat er deze week minstens 6 screenshots worden gepubliceerd (eerste drie zijn al gepubliceerd, andere komen nog).

En zoals hier boven al werd gezegd. Het is in oktober/november 10 jaar geleden dat Vice City uit is gekomen.

Zou het dan toch zo zijn dat ze op de 10de verjaardag van Vice City dit nieuwe spel uit gaan geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige screens zeg. ik hoop dat dit een 12 release gaat worden. krijg enigzinds ook een beetje vice city gevoel terug na het zien van dit. en tof dat ik weer een fiets zie. en de cheeta. geweldig !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu begin ik ook te twijfelen. Het zou eigenlijk niet eens raar zijn dat GTA V dit jaar nog uit komt, als je ziet dat er deze week minstens 6 screenshots worden gepubliceerd (eerste drie zijn al gepubliceerd, andere komen nog).

En zoals hier boven al werd gezegd. Het is in oktober/november 10 jaar geleden dat Vice City uit is gekomen.

Zou het dan toch zo zijn dat ze op de 10de verjaardag van Vice City dit nieuwe spel uit gaan geven?

27 Oktober 2012. Mooie datum voor gta V. smile3.gif Haal die 1 eraf en je hebt de release van Vice City. smile3.gif

Heel veel gta spellen zijn in Oktober uitgegeven.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik dan toch gemist. Voor zover ik weet is er zelfs niet bevestigd of er überhaupt nog wel een andere trailer komt. Het zijn gewoon dingen die iedereen zegt zonder het zeker te weten. Kan natuurlijk dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al schreef in raad de releasedatum:

BRON: http://www.9lives.be...easedatum-gta-v

Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen.

"Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien."

Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was.

Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen.

Eigen noot: Ze gaan deze week nog screens vrijgeven, als ze dit morgen doen is het nog exact 3 maanden ... misschien geven ze morgen een screen waarop de releasedatum staat. Wie weet ...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...