Jacky-2007 Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 En waar zou dit onder vallen? :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Naja gewoon een affiche voor de volgende GTA :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Dikke roddel dus, en je bent 'm zelf gestart. Toegevoegd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 Iets dat het vermelden waard is: Packie stapt in de Credits van TBoGT naar Francis International. (Dit was voor het eerst opgemerkt door GrandTheftTwano) >>> Door Jacky-2007: Mooi begin. Nu nog de screens, die hebben we er wel bij nodig. Probeer even iemand met de PC versie te porren, mocht dat niet lukken dan zal ik van de week wel even wat (low pixel) screens maken op de 360. <<< Voila! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2010 Check, toegevoegd aan het overzicht "Hints gevonden in IV". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2010 Ik heb de volgende hint gevonden:>>>Een map die misschien gebruikt gaat worden voor de volgende GTA. Deze map ligt op het schip De Platypus. En in TBoGT ligt hij op een tafel in de nachtclub Bahama Mamas.<<<Screenshot: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Serieus, dezelfde kaart op twee verschillende locaties.. De platypus is in TBOGT ook gewoon te betreden, dus in TBOGT zou hij dan twee keer moeten liggen. Dan moeten we twee screens hebben. Deze die je nu hebt geplaatst is trouwens een beetje overbelicht, er zijn niet echt goed details en vormen op te zien. Beide moeten opnieuw gemaakt worden.. Overleg even met TU of jullie de screens kunnen leveren. Zo niet, laat het hier even weten, dan gaan we komende week met D.I. even op pad met de Polaroid. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2010 Serieus, dezelfde kaart op twee verschillende locaties.. De platypus is in TBOGT ook gewoon te betreden, dus in TBOGT zou hij dan twee keer moeten liggen. Dan moeten we twee screens hebben. Deze die je nu hebt geplaatst is trouwens een beetje overbelicht, er zijn niet echt goed details en vormen op te zien. Beide moeten opnieuw gemaakt worden.. Overleg even met TU of jullie de screens kunnen leveren. Zo niet, laat het hier even weten, dan gaan we komende week met D.I. even op pad met de Polaroid. Ik weet dat dat schip ook in TBoGT te betreden is.. deze kaart was voor het eerste gevonden in IV(op het schip). Alleen in TBoGT is hij ook in BHM te vinden. Over de belichting; Het is best moeilijk een goede foto te vinden van de kaart, omdat op beide locaties van de kaart een lamp op de kaart schijnt waardoor er veel licht op komt. Ik zal even in TUGT gaan vragen of iemand foto's wilt maken van de hints in IV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Ik speel hier in op de geruchten dat de volgende GTA in Vice City is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Ja, en ik denk dat dit de volgende GTA word: >>> Door Jacky-2007: Erg flauwe afbeelding verwijderd. Vraag echter mag blijven staan. <<< Even sireus, hoe kom je daar aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2010 Een serieus antwoord: Hij maakt ze zelf (heb ik begrepen, zie ook een paar posts terug) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2010 Ja, en ik denk dat dit de volgende GTA word: >>> Door Jacky-2007: Erg flauwe afbeelding verwijderd. Vraag echter mag blijven staan. <<< Even sireus, hoe kom je daar aan? Een serieus antwoord: Hij maakt ze zelf (heb ik begrepen, zie ook een paar posts terug) Ja, ik maak ze zelf. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2010 @ Priox: Hoe staat het ervoor? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2010 @ Priox: Hoe staat het ervoor? Zie u inbox Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Wat mischien ook zou kunnen zij is dat GTA V in stadsdelen word opgesplitst -Los Santos -Vice City -San Fiero -Las Venturas Zoiets al die foto met in de lobby van de Rotterdam tower Bewerkt: 16 november 2010 door geoffrey11 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts