Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

Zowel de map als de screen lijken me niet echt waarheid... Vraag me niet waarom, maar Rockstar doet als geen ander zijn stinkende best om alle informatie geheim te houden, het lijkt me echt stug dat er daar iets uitlekt. Het lijkt me ook geen slechte werkgever, de studio die GTA's maakt (R* North) heeft voor mijn gevoel amper tot geen verloop wat medewerkers betreft, zoals je altijd zie bij andere studio's.. Als iemand wel echt iets lekt, horen we vast wel iets over een rechtszaak omdat iemand de zwijgplicht heeft verbroken.

is niemand hier bang dat GTA v, wel heeeeel erg social wordt, dat het niet gaat lijken op de sims ofzo, want ik heb zon gevoel toen ik de trailer zag,

Mwa, het gaat er misschien wat van weg hebben, maar ik geloof dat het oorspronkelijke concept toch zal blijven overwegen. Als je dus geen bal vindt aan aan al die features, kan je gewoon blijven spelen zonder veel invloed er van te krijgen. Ik geloof dat sommige dingen nog wel leuk gaan zijn, maar bij andere dat je denkt 'dit gaat er nu wel wat over.'

Welke features, dames? Jullie praten erover alsof je van Rockstar al een lijst hebt gezien.. Het enige wat we hebben gezien aan geruchten hierover duid juist helemaal niet op een SIMS-achtige game, maar juist minder gedoe met vrienden ingame, dus waar hebben we het over? :puh:

Ik vond het aantal SIMS-achtige zaken in de trailer juist wel meevallen, het enige wat ik er SIMS-achtig aan vond, was de scène waarin je het drietal een berg ziet beklimmen en de openingsscène op het strand. Verder was het allemaal een personage alleen, op de overval met de silenced AK's na, maar meegaan met opdrachtgevers voor een missie kennen we al veel langer, en vind ik niet SIM-achtig over komen. Wat heb je allemaal als SIMS-achtig ervaren, ULPH? Wellicht hebben we allebei de trailer heel anders beleefd? :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om precies te zijn is die foto hier genomen. Het is inderdaad een aangepaste versie van GTA IV. Daarom denk ik dat deze Map van hierboven ook fake is, aangezien ze van dezelfde bron komen.

Ze komen niet van de zelfde bron.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat GTAForums.com als eerste met deze Map naar buiten kwam. Op dat forum werd deze bron vermeld. Alle drie de foto's die hierboven staat, staan daar vermeld.

Mocht je toch gelijk hebben, mag ik dan de bron die jij gebruikt hebt? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

de leukste ontdekking dat ik de voorbije week deed op Youtube, was toch wel de trailer van GTA V.

Ik zag enkele mooie verbeteringen in dit spel zoals auto's met openschuifbaar dak, berglandschappen, fitness enzovoort.

Wat verwachten jullie van dit spel?

Wanneer zal het uitkomen op PS3? (België)

>>> Door Svenie: We hebben een heel forum geweid aan GTA V, topic daarheen verplaatst.<<<

>>> Door Jacky-2007: Topic "GTA V" samengevoegd met "Het grote GTA V-topic".<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik verwacht van het spel is te lezen in de topics die hier speciaal voor zijn aangemaakt. :puh:

En wanneer de game uitkomt? Tja, daar kan niemand een conclusie uit maken. Tot nu toe wordt verwacht dat hij tussen mei en september 2012 uitkomt ofzo. Helaas is dit gewoon niet met zekerheid te zeggen. Je zult toch moeten afwachten. Hier kun je mee speculeren over de releasedatum. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooi gedaan eigelijk, nu nog de trailer namaken in VC en III en het is compleet.

Ik hoop toch dat ze snel een nieuwe trailer online gooien, want de vorige begint stilletjes aan verteert te geraken, ze brengt geen nieuwe gespreksstof meer hè :3

Link to comment
Delen op andere websites

Die trailer laat echt heel mooi zien dat de graphics er een heel stuk op vooruit zijn gegaan.

Ik hoop ook dat de volgende trailer vlug komt, het begint hier alweer kalm te worden op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...