Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2012 Jazeker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2012 Ik denk dat we vlak na de gamebeurs in duitsland weer nieuws krijgen, dan vergeet iedereen die beurs! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Leuk nieuws! Bewerkt: 16 augustus 2012 door Sammie_GTA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2012 Het is natuurlijk geen sluitend bewijs, maar ik zie R* er wel voor aan om de datum pas te geven wanneer het spel écht klaar is. Zo lopen ze inderdaad geen risico geld te verliezen. Als je ziet welke inkomsten er voor het fiscaal jaar 2013 staan gepland, mogen ze niet te veel verliezen. Het nadeel is dat we misschien lang op info moeten wachten, het voordeel is dat de aankondiging van de datum en de datum vast dicht bij elkaar liggen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) NIEUWE SCREENSHOTS: http://www.rockstargames.com/newswire/article/37991/transport.html en op de site staat ook vermeld: More to come this week... Bewerkt: 20 augustus 2012 door mrwhoopy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Best duidelijk wie de hoofdrolspeler nu is, Dat is die oudere man uit die trailer. Kijk maar goed naar het vliegtuig screenshot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Haha, ik wist het:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) Het lijkt er inderdaad op. Dus krijgen we voor deze GTA een oudere heer (zoals ik in mijn verhaal voor de GTA V Contest had voorspeld). Lijkt me weer een goede verhaallijn te worden. Op de screens lijken mij op het eerste zicht ook geen fouten meer te zitten Bewerkt: 20 augustus 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 (bewerkt) OMG, de Cheetah is eindelijk terug! Jizz in mah pantz... Oow wacht even, nee de vorige noemde Cheetah, dit is de Cheeta... close enough :3 (of zit de h verscholen in de lichtplek?) Okej, weinig screens, maar 3, maar ik vind het wel genoeg voor deze week, ik ga waarschijnlijk maanden in de nieuwe Cheetah rondrijden als V uitkomt Bewerkt: 20 augustus 2012 door Phoenyxar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 OMG, de Cheetah is eindelijk terug! Jizz in mah pantz... Oow wacht even, nee de vorige noemde Cheetah, dit is de Cheeta... close enough :3 (of zit de h verscholen in de lichtplek?) Okej, weinig screens, maar 3, maar ik vind het wel genoeg voor deze week, ik ga waarschijnlijk maanden in de nieuwe Cheetah rondrijden als V uitkomt Het zal niet enkel deze week zijn hoor. Er staat letterlijk op de site: "More to come this week..." Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 haha, hij word gewoon gereleased aan het einde van de week *voor de zwakzinnigen onder ons, dat was sarcasme* Ik verwacht wel een releasedate Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Als er een releasedatum komt deze week trip ik hem helemaal hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Ook als R* zegt: 'GTA V komt uit op 4 november 2017'? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Nee dan niet haha. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2012 Ook als R* zegt: 'GTA V komt uit op 4 november 2017'? Als ik depressief zou zijn, zou ik iig zelfmoord uitstellen tot een maand na die datum. R* red een hoop levens mensen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts