Jump to content

Het grote GTA V topic!


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    161

  • Phoenyxar

    101

  • Jacky-2007

    71

  • Davedavy

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is natuurlijk geen sluitend bewijs, maar ik zie R* er wel voor aan om de datum pas te geven wanneer het spel écht klaar is. Zo lopen ze inderdaad geen risico geld te verliezen. Als je ziet welke inkomsten er voor het fiscaal jaar 2013 staan gepland, mogen ze niet te veel verliezen.

Het nadeel is dat we misschien lang op info moeten wachten, het voordeel is dat de aankondiging van de datum en de datum vast dicht bij elkaar liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er inderdaad op. Dus krijgen we voor deze GTA een oudere heer (zoals ik in mijn verhaal voor de GTA V Contest had voorspeld). Lijkt me weer een goede verhaallijn te worden.

Op de screens lijken mij op het eerste zicht ook geen fouten meer te zitten :tu:

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

V-4-1280.jpg

OMG, de Cheetah is eindelijk terug!

Jizz in mah pantz...

Oow wacht even, nee de vorige noemde Cheetah, dit is de Cheeta... close enough :3 (of zit de h verscholen in de lichtplek?)

Okej, weinig screens, maar 3, maar ik vind het wel genoeg voor deze week, ik ga waarschijnlijk maanden in de nieuwe Cheetah rondrijden als V uitkomt :7

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

V-4-1280.jpg

OMG, de Cheetah is eindelijk terug!

Jizz in mah pantz...

Oow wacht even, nee de vorige noemde Cheetah, dit is de Cheeta... close enough :3 (of zit de h verscholen in de lichtplek?)

Okej, weinig screens, maar 3, maar ik vind het wel genoeg voor deze week, ik ga waarschijnlijk maanden in de nieuwe Cheetah rondrijden als V uitkomt :7

Het zal niet enkel deze week zijn hoor. Er staat letterlijk op de site: "More to come this week..."

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...