mrwhoopy Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) op de facebook pagina van Rockstar is weer 1 nieuwe screenshot verschenen, daar zie je de hoofdrol speler aan een parachute hangen. Bewerkt: 22 augustus 2012 door mrwhoopy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Klik nieuwe gta v screenshot Top man! Bedankt om te posten! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Ik krijg het bericht dat de inhoud van de pagina is verwijderd, al dan niet tijdelijk. Misschien heeft men een foutje gemaakt? Screens zijn gepost op de officiële site: Klik Bewerkt: 22 augustus 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Krijgen we nu ook tennis als activiteit? Dat zou ik wel erg tof vinden. Mooie kwaliteit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Het lijkt erop. Reken maar dat je nog andere sporten gaat kunnen doen. Pool, golf en basketbal zullen wel weer terugkomen, misschien ook voetbal, honkbal,... Ik vind dat de man aan de parachute niet lijkt op de hoofdpersoon (of de man in het vliegtuig, waarvan we dachten dat hij nu zeker de hoofdpersoon zou worden). Hij lijkt meer op die andere man die je meermaals in de trailer ziet verschijnen. Duidt dit op meerdere speelbare personages of laten mijn ogen mij in de steek? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Het lijkt erop. Reken maar dat je nog andere sporten gaat kunnen doen. Pool, golf en basketbal zullen wel weer terugkomen, misschien ook voetbal, honkbal,... Ik vind dat de man aan de parachute niet lijkt op de hoofdpersoon (of de man in het vliegtuig, waarvan we dachten dat hij nu zeker de hoofdpersoon zou worden). Hij lijkt meer op die andere man die je meermaals in de trailer ziet verschijnen. Duidt dit op meerdere speelbare personages of laten mijn ogen mij in de steek? Ik heb dat gevoel ook, ik zie daar niet het "hoofdpersonage" in. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Grmbl... zo krijg ik stilaan meer zin om GTA V te spelen... zeker een goed iets, maar niet als je het niet daadwerkelijk kunt spelen >:3 Ik ga vaak base-jumpen in dat ravijntje, dat weet ik nu al xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik denk wel dat het 'jongere' man die aan de parachute de hoofdpersoon is, aangezien ze niet zomaar random mensen aan een parachute hangen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Ja, maar ik geloof ook niet dat ze random mensen in een vliegtuig proppen (zie maar naar de Hydra in de vorige reeks). Ofwel wil R* ons op het verkeerde spoor zetten, ofwel krijgen we voor deze GTA meerdere speelbare personages. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Ja, maar ik geloof ook niet dat ze random mensen in een vliegtuig proppen (zie maar naar de Hydra in de vorige reeks). Ofwel wil R* ons op het verkeerde spoor zetten, ofwel krijgen we voor deze GTA meerdere speelbare personages. Of het is gewoon een ander character uit de storyline. Kan best zijn dat dit een missie is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Wow. Wow. Wow. x1000 Prachtig R* heeft het voor elkaar gekregen. Nu kan ik echt niet meer wachten tot ik met mijn motor die berg opscheur, terwijl het stof alle kanten opvliegt. Wow. More to come this week? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Wss wel aamgezien er op de officiele website van GTA V zijn er weer 3 nieuwe plaatse vrijd voor screemshots. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Prachtig weer 3 nieuwe screens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Geweldig ik krijg nu echt het vice city / san andreas gevoel terug. Ben ik de enige ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik krijg meer een GTA IV/RDR-gevoel, maar dat geldt ook wel zeker? Zeker met de Spaans-ogende villa en de omgeving lijkt het een combinatie van IV en RDR voor mij (niet letterlijk...) ;D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts