Visser23 Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2012 [table=header]Speelschema[/table][table=header]Datum|Tijd|||||Uitslag 11 juni|18.00||Frankrijk|Engeland||1-1 11 juni|20.45||Oekraïne|Zweden||2-1 15 juni|18.00||Oekraïne|Frankrijk||0-2 15 juni|20.45||Zweden|Engeland||2-3 19 juni|20.45||Engeland|Oekraïne||1-0 19 juni|20.45||Zweden|Frankrijk||2-0[/table] [table=header]Stand[/table][table=header]#|||W|G|V|P|DS 1|Engeland||2|1|0|7|5 - 3 2|Frankrijk||1|1|1|4|3 - 3 3|Oekraïne||1|0|2|3|2 - 4 4|Zweden||1|0|2|3|5 - 5[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2012 Heeft Nandro deze poule niet vergeten voor de sportkenners wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2012 Heeft Nandro deze poule niet vergeten voor de sportkenners wedstrijd? Haha, bedankt. De poule is inmiddels toegevoegd. Excuses voor het ongemak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ook een poule waarin alle vier door zouden kunnen naar de kwartfinales. De Oekraïne heeft het thuisvoordeel. Frankrijk heeft een hoop goede spelers die, als ze een team vormen, zeker door kunnen gaan. Engeland hoort sowieso in de volgende ronde, en Zweden zou zomaar kunnen verrassen met de kwaliteit de ze hebben. Ik verwacht in deze poule Engeland met een ander, Oekraïne geef ik de minste kans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Engeland hoort sowieso in de volgende ronde Ik verwacht in deze poule Engeland met een ander Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Voor mij is Frankrijk in deze poule de absolute nummer 1. Blanc heeft het daar goed op de rails gekregen en de Fransen bleven in 2011 ongeslagen, een prestatie die bijvoorbeeld Nederland en Spanje niet wisten neer te zetten. Bovendien vormen de Engelsen al enige tijd niet meer de topploeg die het ooit was en presteren ze op eindtoernooien het laatste decennium gewoonweg matig. Ik zie Engeland er hier dus wel uitvliegen, in de eerste ronde, en dan geef ik Zweden net wat meer kans dan Oekraïne om die tweede plek op te eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iFire Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2012 NandroDavids, ik sta achter je. Frankrijk heeft veel talenten en Ze kunnen de fouten van het WK 2010 in Zuid-Afrika terug recht zetten zonder Anelka... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 11 juni, 18.00 uurVoorbeschouwingPoule C wordt geopend door de twee grote landen uit de groep: Frankrijk en Engeland. Op papier een schitterend affiche, maar beide landen vallen de laatste paar eindtoernooien tegen. Engeland zal hetin deze wedstrijd moeten stellen zonder superspits Wayne Rooney, die door een domme rode kaart in delaatste kwalificatiewedstrijd tegen Montenegro geschorst is.StadionDonbas Arena, DonetskVorige ontmoetingOok op het EK van 2004 zaten Frankrijk en Engeland bij elkaar in de poule. Toen kwamen de Engelsen opvoorsprong, maar boog Zinedine Zidane in de slotfase de stand om in 2-1 voor Frankrijk.Voorspelling EURO 2012-crew1-0Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 11 juni, 20.45 uurVoorbeschouwingDe tweede wedstrijd in poule C gaat tussen gastland Oekraïne en Zweden. Met verder Engeland en Frankrijk inde poule is dit voor beide ploegen een verschrikkelijk belangrijke wedstrijd: als er ergens 3 punten gepaktkunnen worden, dan is het in deze wedstrijd. Oekraïne heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar Zweden lijktde iets betere selectie te hebben. Dit kan dus een erg spannende en belangrijke wedstrijd worden.StadionNSK Olimpiejsky, KievVorige ontmoetingVoor Oekraïne en Zweden wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.Voorspelling EURO 2012-crew1-1Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Weet niet, maar ik denk dat deze wedstrijd best saai gaat worden. Oekraïne zal niet veel proberen, en veel op de verdediging spelen. Zweden zal wel wat gaan aanvallen, maar daar zal het vooral afhangen van Zlatan. Ben wel benieuwd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Dit is echt een match waar ik naar uitkijk. Frankrijk is mijn favoriet op dit EK, omdat ze een goede kern hebben en de underdog zijn. Deze match moet zeker wel haalbaar voor ze zijn, want Engeland mist echt wel wat spelers. (Defoe (?), Rooney, Cahill, Lampard) Er zullen nog wel genoeg goede spelers overblijven om Engeland toch nog een kans te geven, maar toch zet ik mijn geld op Frankrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Hmm, ik denk toch dat Engeland de betere ploeg blijft en ze de overwinning thuis gaan halen. Het zou bovendien ook zeer grappig zijn dat Frankrijk weer eens vroeg uitgeschakeld wordt en het land op zijn kop staat ;p Ik heb echt gelachen op het WK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Frankrijk is al meer dan 20 wedstrijden ongeslagen en is onder Blanc echt weer prima bezig. Engeland daarentegen speelt matig en mist veel belangrijke spelers. Dit lijkt me echt een overwinning voor Frankrijk te gaan worden. Dat denk ik ook! Engeland is niet meer wat het geweest was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Ik blijf toch (vals?) hopen. Een puntje meer is altijd mooi meegenomen en zoals ik al zei was het grappig toen de Fransen vroegtijdig het WK moesten verlaten. Het hele land stond in rep en roer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 Ik ken die ploegen niet echt.Het zal denk ik wel gelijk worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.