Jump to content

[EK12] Poule D


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    17

  • NandroDavids

    12

  • Kloep

    12

  • End Of The Riot

    8

Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv

De 2-2 werd vooral mogelijk gemaakt doordat de keeper geen bal zag(letterlijk en figuurlijk)..

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke wedstrijd Ibra wou zich weer eens zo lelijk kleden als mogelijk maarja mooi spektakel na rust Zweden meteen HUP op voorsprong die Olof Mellberg toch dat is toch een echte scoorViking maargoed nu stonden de Zweden dus met 1-2 voor want Engeland had al gescoord in de eerste helft en toen gebeurde het een speler ging eruit en mister Walcott kwam erin en die is nog sneller dan de opa van Derk Boerrigter dus die sprintte iedereen kapot aan de rechterkant met een versnellingkje en toen kwam die trap gewoon Isaksson viel achterover van de lucht die de snelheid van de bal afgaf 2-2! O nee want Wilde Walcott was heel goed opdreef kwam er dus weer een actie ging hij weer bloedjesnel sprinten hup drie man voorbij passen en toen Dannytje Wellbeck achter het standbeen YEAH 2-3 Engeland weer wat safer Zweden eruit ja gestreden maar verloren vermoeiend vielen ze op het gras na weer een chille game. Het werd nog laat in Kyiv

De 2-2 werd vooral mogelijk gemaakt doordat de keeper geen bal zag(letterlijk en figuurlijk)..

Hij dacht de bal in de linkerbovenhoek werd geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

tGPtG.jpgBicqN.jpg

19 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Van de twee wedstrijden uit deze poule die nog gaan komen is deze het meest interessant.

Aangezien Zweden niet meer door kan, kunnen we waarschijnlijk verwachten dat Frankrijk

zal winnen en dus door zal gaan. Engeland staat op 4 punten en Oekraïne op 3 punten.

Met andere woorden, beide landen kunnen hier door en Oekraïne zal moeten winnen. Bij

een gelijkspel zal Engeland ook doorgaan. Gaat Andriy Shevchenko voor een laatste

keer spelen, of mogen ze nog even door?

Stadion

aaypdy.jpg

Donbas Arena, Donetsk

Vorige ontmoeting

Voor Engeland en Oekraïne wordt dit de eerste onderlinge ontmoeting in EK-verband.

Voorspelling EURO 2012-crew

2-1

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

wQpZO.jpg2FX3S.jpg

19 juni, 20.45 uur

Voorbeschouwing

Frankrijk heeft aan een gelijkspel genoeg om door te gaan naar de volgende ronde.

Winnen ze, dan maakt de andere wedstrijd niet meer uit. Als Oekraïne wint,

hebben ze een gelijkspel nodig om samen met Oekraïne door te gaan. We

kunnen denk ik verwachten dat Frankrijk hier 'gewoon' 3 punten pakt en

daarmee als poulewinnaar tegen de nummer twee van poule C komt te staan.

Stadion

b3ld6u.jpg

NSK Olimpiejsky, Kiev

Vorige ontmoeting

Zweden en Frankrijk speelden eerder tegen elkaar op het EK van 1992, in Zweden. Toen eindigde het

groepsduel in 1-1.

Voorspelling EURO 2012-crew

1-2

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet Frankrijk kunnen winnen, de voorspelling hier boven zou zomaar kunnen kloppen. Ik ben altijd een beetje voorzichtig met voorspellen, maar ik denk wel dat Frankrijk een overwinning boekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel benieuwd naar het verloop van deze wedstrijd. De Engelsen verrassen me tot nu toe op een positieve manier, en Rooney is dan ook weer speelgerechtig, en bovendien hebben ze genoeg aan een gelijkspel om door te gaan. Aan de andere kant zou het me niks verbazen dat de Oekraïne met het thuisvoordeel er toch een overwinning uit sleept, iets wat ik ze toch wel gun.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor een makkelijke Franse overwinning. Zweden is al uitgeschakeld, misschien dat ze voor de eer gaan, maar juist tegen de sterke Fransen die zullen willen winnen komen ze toch wel tekort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier ook voor een toch wel makkelijk overwinning voor Frankrijk. Ze speelde opgeven moment Oekraine wel echt goed. En ja Zweden is al uitgeschakeld al zie ik ze opzich ook wel stunten omdat ze geen gezichtsverlies willen lijden.

Ik ga voor een 1-3 overwinning voor Frankrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Zweden wel goed spelen dit WK, ondanks dat ze twee keer verloren hebben. Al hebben ze dat wel aan zichzelf te danken. Waren ze ietsje beter geweest, hadden ze misschien zelfs door geweest. Als ze nu wel weer over de hele match goed spelen, wat ze bij de andere matchen soms zijn vergeten, dan kunnen ze het de Fransen nog moeilijk maken. Desalniettemin geloof ik wel dat de Fransen gaan winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zweden laat vanavond nog nooit eerder vertoonde kunsten zien, en stuurt een overdonderd Frankrijk met een 7-0 broekplassend naar huis. Andere landen worden dan zo bang, dat ze zich spontaan laten diskwalificeren. Voor het eerst in de geschiedenis wordt de Coupe Henri Delaunay al in de groepsfase uitgereikt.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...